Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Detektyw Castellano część druga

Detektyw udał się do domu, wiedząc, że jego szwagier zrobi co w jego mocy i zda mu raport. Wracając do swojego domostwa, przeszedł się jeszcze do ulubionego pubu, w którym wypił kolejkę czy dwie i udał się na krótki spacer. Gdy już wracał pod swoją kamienicę na Czarnej alei, był tuż pod budynkiem, jednak jego oczy spostrzegły niecodzienny widok.

 

Wszak ta dzielnica, w której mieszka do spokojnych nie należy, ale widząc worek na śmieci, z którego wystawała kobieca dłoń, osłupiał. Castellano rozejrzał się po okolicy i zauważył panikujące zbiorowisko przy wejściu do budynku. Detektyw zapalił papierosa i chcąc podjeść, aby sprawdzić, czy to nie kolejny wybryk seryjnego mordercy, został zatrzymany przez jednego z jej mieszkańców.

- Nie może pan tam iść, już dzwoniłem po policję niedługo tu będą.-Sebastiano wyjął odznakę i pokazał ją zielonowłosemu młodzieńcowi, wyjaśniając mu, że to jego nie obchodzi i ma całkowite prawo, sprawdzić co się dzieje- Dobrze. Ostrzegałem pana.

 

Młodzieniec przełknął ślinę i zaczął odchodzić w swoją stronę, mówiąc:

 

- To nie jest zbyt przyjemny widok… taka piękna kobieta a tak marnie skończyła.

 

Castellano, gdy tylko odkrył worek, by zobaczyć ciało… omal co nie oszalał. Ten widok… tylko nie to. Ciało było poćwiartowane… krew była świeża, a ta kobieca ręka, która wystawała z worka, z worka na śmieci…ta ręka i pierścionek zaręczynowy jego żony, odrąbana od reszty ciała głowa jego ukochanej, ślady regularnego bicia. To była jego biedna kochana Miriam.

Mężczyzna ze łzami w oczach opuścił jej powieki do wiecznego snu. Był wściekły. Ten skurwysyn podrzucił ciało… pobite, zmasakrowane w brutalny sposób,ciało jego miłości pod dom detektywa.

 

- Kurwa, kurwa, kurwa- Powiedział pod nosem wściekły jak nigdy dotąd.

Castellano wiedział, że kobieta żyła taki kawał czasu. Przez trzy lata. Jego ukochana cierpiała codzienne męki, była torturowana i zapewne wyczerpana psychicznie przez cały rok a przez jego bezradność zginęła. Nigdy sobie tego nie wybaczy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    To fanfic do The Evil Within?
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Akurat nie :) Ale przyznam ci że zaczerpnąłem nazwisko detektywa i imię :) Miło wiedzieć że ktoś zna tą gierkę z takim klimacikiem ^^
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Upadły(D.F), ano znam, lubię, szanuję, polecam ❤️
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Wiesz ja to tam stary zapaleniec capcomu (mówię o dawnych residentach ) a Evil within nie oszukuje ale był bardzo podobny klimatem do starych horrorów :) Nie ma czego polecać już dawno zajrzałem do tematu i świetny (ba nawet poczułem się jak za dawnych lat ) ^^
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Ja ww nim głównie cenie fabułę ❤️ Mam nadzieję, że będzie druga część :3 No i kreacja postaci - zarówno wizualna jak i charaktery. Mega *-*
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Sorka za błędy, tel -.-
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    doskonale cię rozumiem :) Detektyw i jego wspólniczka (nie pamiętam jak się nazywała ale nawet nie pamiętam czy była wspólniczką ) to dwie świetne postacie a Joseph taki jakiś drętwy że tak ujmę :) Będzie ^^
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Kidman XD Ale najbardziej polubiłam Ruvika, kupił mnie :3
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Ruvik miał mroczną historie i dokładnie było pokazane co skłoniło go do takiego zła (on więcej się nacierpiał niż detektyw )
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Tutaj akurat bym się kłóciła - bo jednak nie wiemy, jak to jest stracą siostrę, a jak córkę. Sama nie wiem, kto bardziej z nich cierpiał, najpierw trzeba przeżyć to, co oni, by tak stwierdzić.
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Tylko widziałaś jak Ruvik stracił siostrę i co potem przeżył pod czujnym okiem tego instytutu (chodzi o agencje gdzie pracowała Kidman )
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    W sumie teraz nie wiem, o co chodzi - bo ogarniam, co grało się w grze XD Choć przyznaję, że jeszcze nie ogarnęłam dodatków. W nich było coś więcej zawarte?
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Mało informacji o Castellanie ale też ciut o Ruviku (powiedzmy że Castellano był dla Kidman kimś więcej albo mogliby wprowadzić taki zabieg bo ona widocznie czuła do niego mięte ) :)
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Bez spoilerów! Ogarnę je XD
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Wybacz ciut się zagalopowałem :) Boże tyle pisać o grze aż nie mogę uwierzyć że jak czytam komentarze to wychodzę na non life choć gram raz na jakąś okazje ^^
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    Spoko, sama wydaję się takim no-lifem XD
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Dobra koniec rozmowy na ten temat bo zaraz najdzie mnie ochota na wymienianie się doświadczeniami o grach xD
  • Joker 27.10.2016
    Skąd te serduszka? Nigdy wcześniej nie widziałem ich na opowi.
  • Perzigon69 25.10.2016
    Dobra, w sumie nie wiem co tu napisać. Twoje teksty są świetne, nic tylko czekać na ciąg dalszy. A właśnie propos detektywów wróciłam do lektury Holmesa xD *****
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Aj kiedyś miałem okazje poczytać ale jakoś nie zdobyłem się na to ): Dziękuje za zbyt miłe słowa :)
  • Perzigon69 25.10.2016
    Upadły(D.F) Jestem tu, aby ci samoocenę poprawić ^^ Ale to było szczere. Nie zmyślam ;)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Ej nie mam aż tak krucho z samooceną :) Wiem że nic nie jest doskonałe ale mimo to dziękuje :)
  • Literkowa Bitwa na Rymy, na Opowi.pl już po raz 16!

    Wszystkich piszących od dziecka, od wczoraj a także dopiero skłaniających się ku pisaniu wierszy i tworzeniu szeroko pojętej poezji, zapraszamy do wzięcia udziału w jedynym takim konkursie na Opowi: Literkowej Bitwie na Rymy.


    Więcej czytaj na profilu LBnR:

    http://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/


    Zgłoś chęć wzięcia udziału w 16 edycji Bitwy tutaj:

    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-16-reaktywacja-w684/


    Daj się poznać, daj się ocenić, spróbuj nowych, poetyckich wyzwań! :)

    LBnR
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Kolejny raz podziękuje :)
  • Joker 25.10.2016
    Moje najbliższe opowiadanie też będzie o detektywie, powiedzą, że zetknąłem, ale co tam :D Tekst mi się podobał. Daje pięć i zwiększamy do pisania chęć ;)
  • Joker 25.10.2016
    Tam powinno być zerżnąłem, a nie zetknąłem.
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    O.o Też mroczny klimacik zamierzasz dać? ^^ Czekam skoro tak :D Dziękuje za komentarz i ocenę :)
  • Joker 29.10.2016
    Już jest jak cuś ;)
  • Upadły(D.F) 31.10.2016
    Niedługo tam zajrzę :)
  • zaciekawiony 18.11.2016
    "Wracając do swojego domostwa" - mieszkanie w kamienicy to nie domostwo. Jeśli chcesz unikać powtórzeń, to po prostu nie powtarzaj tego pojęcia w kolejnych zdaniach (Detektyw udał się do domu... Po drodze wstąpił do baru...)

    "Wracając do swojego domostwa, (...) Gdy już wracał" - w tym drugim przypadku lepiej "Gdy już dochodził do" wtedy unikamy zbyt bliskiego powtórzenia.

    "kamienicę na Czarnej alei" - nie na tylko przy, i "Alei Czarnej" bo takie nazwy zapisuje się od dużej litery i takim szykiem.

    "Gdy już wracał pod swoją kamienicę (...) był tuż pod budynkiem" - chm... gdy już wracał pod dom to był pod domem. Coś tu się nie klei.

    " ale widząc worek na śmieci" - który leżał... nie wiadomo gdzie.

    "Castellano rozejrzał się po okolicy i zauważył panikujące zbiorowisko [ karaluchów ] przy wejściu do budynku. Detektyw zapalił papierosa i chcąc podjeść [ jego głód nikotynowy był tak wielki, że nie tracąc czasu na zapalenie przeżuwał papierosa i wypluwał tylko filtr ], aby sprawdzić, czy to nie kolejny wybryk seryjnego mordercy, został zatrzymany przez jednego z jej mieszkańców."

    "Sebastiano" - znany też jako Sebastian.

    "omal co nie oszalał." - albo "omal nie" albo "o mało co nie"

    "- Kurwa, kurwa, kurwa- Powiedział pod nosem wściekły jak nigdy dotąd." - ale jednak w sumie spokojnym głosem, bo on to tylko powiedział.

    "Przez trzy lata." - w poprzednim odcinku była mowa, że do porwania doszło dwa lata temu.

    Na razie tekst jest okropny. Przejrzyj go raz jeszcze a najlepiej przeczytaj na głos, może zauważysz że coś tu jest nie tak.

    2/6

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania