Dla Ciebie

Dla Ciebie zamienię mój dzień w noc, a twoją noc w dzień. Oddam ostatni gram mojego tlenu Tobie.

Stanę przed Tobą przebity włócznią życia. Poświęcę wszystko co mogę.

Oddam moje oczy widzące światło, abyś i ty je ujrzała. Odbiorę Tobie tylko cierpienie.

 

Pragnę być twoja tarczą, która uchroni przed ciosami życia. Nie chcę za to niczego.

Proszę bądź tylko szczęśliwa. Dla Ciebie odnajdę odpowiedź na najtrudniejsze pytanie.

Będę Twoim cichym aniołem, który nawet po śmierci będzie czuwał. Przy mnie cierpienia nie odczujesz.

 

Gdy ujrzę łzy na twej twarzy, szybko je wytrę. Ty nie będziesz widziała mnie, ale ja zawsze będę.

Serce każdego dnia prowadzi mnie do Ciebie. Wiem, że kiedyś znienawidzisz moje imię.

Wybacz, że nie mogę dać Tobie wszystkiego. Jesteś jedyną dla, której pragnę być.

 

Twoje imię wypisuje na swym pomniku. Będę zapomnianym bohaterem.

Czy kiedyś wspomnisz moje imię? Uronisz łzę gdy odejdę z tego świata?

Chciałbym abyś nigdy nie musiała za mną tęsknić. Zapomnij jeżeli to sprawi, że będziesz szczęśliwa.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • elenawest 24.01.2016
    Piękne :-) kolejny nostalgiczny wiersz, ktory wycisnal z mych oczu łzy wzruszenia :-D 5
  • Ankoo7 24.01.2016
    Zobaczyłam tytuł i od razu pomyślałam o piosence Myslovitz - "Dla Ciebie"

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania