Dla Dekaosa

Idioto

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Pan Buczybór 23.03.2020
    A co to? Fikcja literacka? Obsesję masz koleś i to nawet nie na bronieniu kobiet, a na twojej światłej pani B.
    Sorry, literacko nic o tym prowokacyjnym świstku powiedzieć nie mogę, więc jako "użytkownik forum" powiem, że daj se siana i nie ciągnij tego spamu
  • bogumil1 23.03.2020
    Ty też obrażałeś tę panią, i to znacznie wulgarniej, i też z fałszywego nicku, więc nie zabieraj głosu, o ile masz trochę resztek przyzwoitości.
  • bogumil1 23.03.2020
    I jeszcze nadal tu jesteś, ciebie za te wulgarne wyzwiska nikt stąd nie usunął, widać są równi i równiejsi, którym wolno, więc się zamknij.
  • Pan Buczybór 23.03.2020
    No i? Wtedy osoba obrażona sama odpowiedziała. Teraz piszesz zupełnie bez sensu w jej imieniu i trollujesz jakby ciebie obrażono. Jakby Betti chciała to sama by się ustosunkowała do tekstu "Tunia" i sama by napisała, co o tym sądzi, czy ją rusza lub nie. Sądzę nawet, że ten tekst to nie cytat, tylko sam to wymyśliłeś z braku laku. Szukasz se jakichś powodów do prowokacji i masz - ktoś napisał paszkwil na twoją światłą panią, nie pierwszy zresztą na Opowi...
  • bogumil1 23.03.2020
    Pan Buczybór chyba masz na tyle rozumu, że tekst jest w cudzysłowie, to słowa Betti, a nie moje, i tym razem są skierowane nie do Ciebie, więc się tym nie interesuj.
  • Pan Buczybór 23.03.2020
    Dobra, to ostatnie pytanko: Czemu Betti sama tego nie napisała? Hasła do konta zapomniała czy admin ją zablokował?
  • bogumil1 23.03.2020
    Pan Buczybór admin ją zablokował, bardzo ciekawe w tym wszystkich skąd ta stara menda pisząca paszkwil tak dobrze o tym wiedziała. Sprawa wbrew pozorom także mnie dotyczy, bo kiedyś napisał paszkwil również o mnie, tylko lepiej go zakamuflował, więc nikt na to nie zwrócił uwagi. Ale wtedy też wiedział, że jestem zabanowany. Facio, który gnioty wrzuca na wiele portali z szybkością karabinu maszynowego, niby nie uczestniczący w tutejszym życiu, tylko chwalący każdy jeden gniot, z nadzieją, że jego również twórcy tych gniotów pochwalą, wie o tym kto jest, a kto nie jest zabanowany.
  • Pan Buczybór 23.03.2020
    Admin zbanował Betti? Sukces :) także tego, reszta mnie nie obchodzi, miłego dnia w Krainie Nienawiści :) Pozdro
  • bogumil1 23.03.2020
    Pan Buczybór ty tyle razy pisałeś tu wulgarne, twarde bluzgi wobec innych użytkowników. Nie zresztą Ty jeden, jesteś w doborowym towarzystwie. Pewnie zaliczasz się do tych równiejszych. Moim zdaniem to ty powinieneś być zabanowany. Ale jak napisalem wczoraj, nie moja broszka, nie mój cyrk, nie moje małpy. To tylko wystawia świadectwo tej osobie, która to robi, jaka jest obiektywna.
  • Harem Szejka 23.03.2020
    nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka
  • kigja 23.03.2020
    Bogumił Ty jesteś indri i Antonina.
    Pomyślałam że możesz być Betti.
    Masz dużo nazw nicków i dużo osobowości.
    Musisz mieć w sobie dużo problemów.
    Jeśli chciałbyś pomocy w tym kierunku to są odpowiednie instytuty pomagające ludziom z problemami osobowości.
    Pozdrawiam Cię i życzę jeśli to możliwe Zdrowia
  • bogumil1 23.03.2020
    won
  • Harem Szejka 23.03.2020
    kigja i jeszcze Celina i wicus i
  • Karawan 23.03.2020
    bogumil1 Boguniu nie pisz do siebie!! to na prawdę zły objaw! Może pomoc psychiatry lub ukochanego kleryka albo innego szamana?
  • Józef Kemilk 23.03.2020
    Dlaczego Beti została zbanowana? Tutaj często się ludzie wyzywają, obrażają i jest ok. Miała jeden nick, pisała to co uważała. Myślę, że też paru osobom pomogła i pisała dobrze. Wiem, że często były ostre kłótnie, ale mimo wszystko dla mnie jest to dziwn, że dostała bana.
  • bogumil1 23.03.2020
    Pewnie Dekaos na nią doniósł Józefie, żeby ją później mógł bezkarnie obrażać. Widać są równi i równiejsi. Wobec mnie wielokrotnie stosowano tutaj twarde bluzgi, i różne mniejszego kalibru, i ci co to robili sobie dalej piszą.
  • Józef Kemilk 23.03.2020
    bogumil1 Nie ma co domniemywać. Może admin odpowie?
  • bogumil1 23.03.2020
    Józef Kemilk nie odpowie, trzykrotnie pisałem na temat usunięcia tego paszkwilu, miał to w d. Widocznie uważa, że można sobie robić kpiny z niektórych userów.

    http://www.opowi.pl/tunia-a58776/
  • Józef Kemilk 23.03.2020
    bogumil1 Co to tworzenia nie mam uwag. Tak jak pisałem, czasami jest ostro i tyle. Dziwię się tylko, że Beti dostała bana
  • bogumil1 23.03.2020
    Józef Kemilk no więc właśnie, ja też nic nie mam do tego, tyle, że nie ma możliwości odpowiedzieć podłemu dziadowi, bo jej nie ma, a nie chce tworzyć kolejnego konta. Gdyby była to by tak się po nim przejechała sama, że by się damski bokser schował do mysiej dziury, i ani wychyli. A teraz się odważni niektórzy zrobili.

    Dlatego prosiła o przekazanie tego listu, jako odpowiedzi, bo sama nie ma możliwości.
  • Akwadar 23.03.2020
    ha,ha,ha
  • Grzegory 23.03.2020
    O Boże jak romantycznie hi, hi, hi
  • Grzegory 23.03.2020
    Dekaos powinien odpisać i powstanie cykl listów Marysieńki i Napoleona hi, hi, hi
  • Berkas 23.03.2020
    Grzegory
    Najdroższa, nie mogę bez Ciebie rzyć.

    Mój Ukochany, cmokam Cię w Twoją Kochaną rzyć, ale ban mi na to nie pozwala.
  • Grzegory 23.03.2020
    Berkas Love Story
  • Targówek 23.03.2020
    Grzegory przestań wnosić smród gdziekolwiek się nie pojawisz trollu.
  • Mex 23.03.2020
    Betti dostała bana? Wtf
  • Dariusz 23.03.2020
    ?????????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania