Dla odmiany... ( bez tytułu )

Z ciemności słońca

szarość różu

pluszowym ciężarem

przygniata lato czapą śniegu.

 

Czarnego węgla zgrzytem

na białej pościeli

rysuję charakter

fałszywego zakłamania śmiechu

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • motomrówka 17.07.2017
    Mówią mądrale, że skoro bez interpuncji, to bez wielkich liter na początku. Mają rację, małe mają ten urok tajemnicy. Przy okazji ambitni poeci zlonczowaliby cię za dopełniaczówki typu ciemność słońca, szarość różu, zwłaszcza że są tendencyjnie sprzeczne.
    Dla mnie to dwie miniatury, druga zdecydowanie lepsza. Ostre słowa podkreśliłeś tym zgrzytem, który jest tu kapitalnie szorstki i bolesny. Mrówka Fajwecka ;)))
  • Pasja 17.07.2017
    Mróweczku szarość różu to róż pudrowy na zmarłej twarzy. A ciemność słońca to zaćmienie. :-) :-) :-)
  • motomrówka 17.07.2017
    pasju, no i widzisz? A ja, durna, jak zwykle pokazałam gdzie mam rozum ;(((
  • motomrówka 17.07.2017
    A to takie było proste. Niedobrze jest się wymądrzać. Mam za swoje. Riggs, zwracam honor Ci ♥ To po prostu nie były metafory.
  • Pasja 17.07.2017
    Mróweczku, ale ja tak wcale nie do ciebie piję kochana. Ale jak chcesz to wsypujemy nasze zdrowie. :-)
  • Pasja 17.07.2017
    *wypijmy
  • motomrówka 17.07.2017
    Nie używam alkoholu od dziewięciu lat, ale z tobą raz złamię "śluby" ;)))
  • Pasja 17.07.2017
    motomrówka zdrówko
  • motomrówka 17.07.2017
    Najlepszego, pasju ;)
  • Pasja 17.07.2017
    Czarny charakterek lubi się wybielać i łatwo nabieramy się na to. Pozdrawiam 5
  • motomrówka 17.07.2017
    Riggs, Adam, nic nie zrozumiałam z twojego wiersz, ale za to zarozumiałam się strasznie. Urazy nie noś, po co ma ci ciążyć ;)
  • Pasja 17.07.2017
    Mróweczku te metafory, dopełniaczówki mogą wywołać wilka z lasu.
  • Bardzo dające do myślenia. Kilka słów a tyle obrazów dla mnie znaczy dla Ciebie 5
  • Beletrystka 17.07.2017
    Bardzo fajne, 5. Pozdrawiam. :)
  • riggs 17.07.2017
    "Gniot" od serca, a to na Nobla. Jak już dostanę ten milion to wydam wasze dzieła za friko ;). Dziękuję
  • Mi wystarczy, że wtrynie moje tutaj. Ale innych sie nie krępuj :) pytanie poważne teraz. Czy Ty już coś wydałeś?
  • riggs 17.07.2017
    Maurycy Lesniewski hmmm, kiedyś pisałem do marnych czytadeł za kasę, dłuuuuuuuuuuuga przerwa, teraz chciałbym wziąć udział w "Jesieni poetyckiej" w Grudziądzu we wrześniu. Może życie pozwoli.
  • riggs mysle, że spokojnie miałbyś co wybrać do całkiem fajnego tomiku. Masz rozrzut repertuaru praktycznie dla każdego. A takie konkursy gdybys cos tam ugrał to by była darmowa reklama dla tego co byś wydał.
  • riggs 17.07.2017
    Maurycy Lesniewski mam cos w głowie - pewien projekt, nie tylko dla siebie... ale jeszcze chwila. Nie wypisuj się z opowi. Dziękuję za czytanie. Jak będziesz chciał się do czegoś przyczepić - śmiało. Dobra rada zawsze w cenie. Pałę też z pokorą przyjmę :)))
  • Pan Buczybór 17.07.2017
    Niezły orzech z tego wiersza. No, robota bynajmniej dobra. Rzemieślnik się spisał i 5.
  • riggs 17.07.2017
    Unikam takiego pisania, chociaż potrafię. Po co łamać ludziom głowy. Aczkolwiek wszystkim bardzo dziękuję. Teraz będzie krwawo... W ciemnej bramie...
  • Ewcia 18.07.2017
    Można go różnie interpretować 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania