Dla tych, od których odeszłam

Ciężko jest zostawiać ludzi przy których chce się być, chociaż bez nas łatwiej im żyć.

 

Trudno uciekać wzrokiem od twarzy, przy których tak wiele mogło się zdarzyć.

 

Łatwiej być tchórzem i omijać rzucone rękawice niż brnąć przez ciernie i tłoczne ulice.

 

O wiele prościej jest powiedzieć "żegnaj" niż "witaj", łzy ocierając samotnie uciekać od pytań.

 

Lecz czasem w tej chwili pełnej zwątpienia uśmiechając się przekornie do swojego cienia przypomnij sobie o tych co byli i ciesz się, że życie twe naznaczyli.

 

Swoją obecnością, wpływem myśli i tym co było warte trwania przy Twym boku czasem wręcz w zaparte.

 

Bo w życiu tak wiele się może wydarzyć lecz o tym co Cię spotkało inni mogą tylko marzyć.

 

Więc bądź wdzięczny za każdy gest, myśl czy słowo tych co odchodząc dali Ci szansę kochać na nowo.

 

Bo ciężko jest żyć dalej i pozwolić komus odejść. Dlatego właśnie teraz to doceń.

 

Idź i nie oglądaj się za siebie. Bo nawet gdy są daleko są tam dla Ciebie.

 

Dali Ci wybór i go uszanowali chociaż przez to los was oddalił.

 

Nie zapomnij jednak być szczerym z tym co czujesz i nim odejdziesz szepnij: dziękuję.

 

Odejdź z uśmiechem i daj w zamian ciepło, które wypełni im pustkę tak wściekłą.

 

Bo ran nie leczy czas, ale wspomnienia, których choć bolą, wcale nie chcesz zmieniać.

 

Usiądź więc wygodnie i skończ wylewać żale. Byłeś, jesteś i będziesz w ich sercach stale.

 

Powiedz otwarcie: kiedyś się spotkamy przyjaciele moi mili. Na ten czas dziękuję żeście przy mnie byli.

 

Żyjcie w dostatku szczęściu i radości. Dbajcie o siebie i o swe miłości.

 

Dziękuję, że mogłam wam powiedzieć co czuję. Ja też dbać o siebie od dziś obiecuję.

 

Nie martwcie się o mnie. Dam sobie radę, bo teraz już mogę iść za waszym przykładem.

 

Gdziekolwiek jesteście wciąż was miłuję. Dziękuję wam za to co było. Po prostu... dziękuję...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania