Dlaczego?

Dlaczego jesteś taki chłodny?

Nie wspierasz mnie, nie próbujesz zrozumieć. Nie chcesz mi pomóc. Przecież wiesz, że jestem samotna. Ta sytuacja jeszcze bardziej skomplikowała moje życie. Powinieneś mnie wspierać, być ze mną. Taka relacja chyba do czegoś zobowiązuje. A ty nawet przytulić normalnie nie możesz. Myślisz tylko o jednym. A w tym zero uczuć, zero miłości.

Czy to chodzi o to, że boisz się zaangażować?

Nie chcesz, bym się zbliżyła. Raz przyciągasz, a raz odpychasz. Wczoraj byłeś chłodny, a dzisiaj jesteś ciepły. Twoje zachowanie jest dziwne i już nie wiem, co mam o tym myśleć.

A może ty po prostu już mnie nie chcesz?

Znudziłam ci się i nie wiesz, jak się z tego wyplątać. Boisz się narażać swego życia. Nie chcesz zmian. Ten układ ci nie pasuje. Ale pamiętaj, że już zawsze będziesz zależny ode mnie. To był twój wybór. I przypominam ci, że to ty zacząłeś.

Ale jeśli chcesz już skończyć to przynajmniej miej odwagę i mi to powiedz w twarz.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • NataliaO 15.05.2016
    Zrozumiałe to, co przedstawiłaś, ale to było takie trochę słabe, mało przekonujące. Jednak gdzieś przypasowało, bo każdy na pewno zadawał sobie takie pytania. 3:)
  • Alicja 15.05.2016
    Rozumiem, pozdrawiam.
  • Niemampojecia96 15.05.2016
    ja sobie takie.zadaje, a probuje nie zadawac sobie juz zadnych wieczorami, wiec...dla mnie jakos odczuwalne
  • Idżia 16.05.2016
    Tekst dobry ale nie czuje emocji jak czytam inne teksty wszystko mi się udziela smutek , szczęście itp. Widać , że się starasz ale pomyśl trochę o tym żeby wyrazić bardziej swoje uczucia. Wygląda to trochę jak słabe Sci-fi . Oczywiście nie chcę cię urazić :) Ale spróbuj opisać swoje własne uczucia.
  • Rasia 18.05.2016
    "Nie chcesz bym się zbliżyła." - przecinek po "chcesz"
    Brakuje mi tutaj rozwinięcia do tego zakończenia lub czegoś bardziej wyrazistego. Też rozumiem Twój zamysł, ale jednak tutaj odebrałam to niezbyt emocjonalnie, troszkę jakby partner przeżywał rozdwojenie jaźni. Nie bój się rozwijać swoich myśli, czasem naprawdę warto :) Tym razem trójeczka, ale pomyśl nad rozbudowaniem tekstu :)
  • Alicja 19.05.2016
    Dzięki za opinię. Wiedziałam, że tekst jest słaby. Ale dzięki Tobie postanowiłam, że go trochę naprawię.
  • Ula 29.05.2016
    Gdy targają nami emocje, przekaz bardziej jest nastawiony na werbalność. Elokwentność schodzi na dalszy plan, liczy się odpowiedz partnera , jego reakcja, zdarzają się więc niespójności w wypowiedziach , chaos. ...Ale ja to zawsze odbieram jako zdarzenie na jawie, a więc moje zdanie się.....nie liczy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania