Dlaczego ja? Tekst powstał dzięki "Poczcie" Allfree

Jakbym był jedynym siedzącym pasażerem w tym jebanym tramwaju. Nie, skądże, ale to nade mną właśnie musi stanąć sapiąca staruszka. I pomimo tego, że przede mną i za mną siedzi młodzież szkolna, to ja kurwa - po czterdziestce wstaję, bo babcia wyczuła, że nie musi cytować słynnego " jaka ta młodzież niekulturalna". Lgną do mnie jak muchy do lepu - starcy, menele, bezdomni, niepełnosprawni... Czy ja mam coś napisane na czole?

 

Albo kurwa na tej poczcie - mało, że to już jest sklep wielobranżowy, to w obu kolejkach wszyscy mają po jednym awizo. I oczywiście tylko przede mną babka wyciąga sto kopert do wysłania. Ja pierdolę.

W spożywczaku nie lepiej. Tuż przed skasowaniem musi być wymiana kasjerek, kończy się taśma, albo zesra się terminal. I choćbym stanął w najkrótszej kolejce i tak, kurwa, zazwyczaj spędzę więcej czasu niż ostatnia osoba z tej najdłuższej.

 

No i te menele jebane: daj dwa złote, albo kopsnij szluga. Czy ja wyglądam na caritas? Czy wyglądam jak ich ziomal? A nie daj takiemu na parkingu przed hipermarketem, to ci chuj gwoździem lakier porysuje.

 

Ciężarna zawsze stanie za mną, bo na moich plecach już widzi "ten mnie przepuści". Wchodzi z dwoma zakupami w koszyczku i kiwa na męża i mamusię z dwoma zajebanymi po brzegi wózkami. Do tego jak już dobrnę i doczekam kasowania, niemalże normą jest brak albo jakiś chujowy kod na towarze i zaczyna się dzwonienie na działy, na których nikt oczywiście nie odbiera telefonu.

 

Nawet pies szwagra naszcza zawsze na oponę mojego samochodu.

 

Oj Panie Boże, jak zapukam do Piotrusia, to zapewne klucz zgubi...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Pan Buczybór 05.06.2017
    "tuz" - Tuż
    "I choćbym stanął w najkrótszej kolejce i tak [przecinek] kurwa [przecinek] zazwyczaj spędzę więcej czasu niż ostatnia osoba z tej najdłuższej." - wtrącenie.
    Tekst pisany na szybko, ale pełen uroku. Znajdzie się pewnie wielu takich szczęściarzy jak bohater. Polska to kraj dziwny i dziwne rzeczy się tu dzieją. Trzeba uważać, bo można łatwo zginąć lub oszaleć. Kilka razy się uśmiechnąłem, więc utwór spełnia swoje zadanie. Piona panie Riggs i pozdrów Murtuagh jak go spotkasz.
  • riggs 05.06.2017
    "Za stary jestem na to" :)
  • riggs 05.06.2017
    poprawiłem
  • Ewcia 05.06.2017
    Bardzo zabawny tekst.Jak ja byłam w ciąży to akurat rzadna cholera mnie nie przepuściła przed siebie w kolejce, ale to nieważne.Zauważyłam za to, że starsze babki nie ustąpią kobiecie w ciąży miejsca w autobusie.Wpychają się przed tobą bo starsze,ale nie zawsze mądrzejsze.
    Za to panowie jak najbardziej nawet drzwi otworzą.
    Ja nie zwracam uwagi na żuli, raz mnie taki zaczepił to go zapytałam: Czy ja wyglądam na Matkę Teresę?.
    Piąteczka dla ciebie
  • Ewcia 05.06.2017
    Na co za stary?
  • riggs 05.06.2017
    To cytat z "Zabójczej broni" - odnośnie ostatniego zdania Buczybóra. Dzięki Ewcia, lekko przekoloryzowane, ale często mnie to wszystko spotyka. Serio.
  • Allfree 05.06.2017
    Genialne riggs, poprostu wypisz, wymaluj, tak właśnie jest ! :-) Tekst zdecydowanie lepszy od mojego ! Rewelacja. Cały czas się rechocze, bo poruszyłeś moją wyobraźnie do tego stopnia, że nie mogę przestać...będę zagladał na ten tekst, oj będę ;-))
  • riggs 05.06.2017
    Ni lepszy tylko inny, ale przypomniałeś mi te wszystkie sytuacje i tak mnie to rozwaliło, że postanowiłem ulać trochę jadu. Dzięki
  • Pasja 05.06.2017
    Może trochę pesymistycznie odbierasz do siebie pewne sprawy. Wszyscy mają prawo siedzieć, chyba, że siadają na oznaczonych miejscach ślę konkretnych ludzi. Moim zdaniem, młodzi też się mogą źle czuć, dlatego każdy powinien to sobie przemyśleć. Starość nie radość, młodość nie wieczność. Młodzi niech siedzą, bo na starość się nastoją. Co do meneli to nie daję, mają zdrowe dwie ręce niech idą do pracy, bo pracy jest dużo. Moim zdaniem to mopsy, zasiłki i te różne opieki rozpuściły to towarzystwo.Rigss jeszcze nie wspomniałeś o zakonnicy. Czy stara, czy młoda musi siedzieć, a co najgorsze, że miejsce robi jej babcia i ona sadza dupcię jakby nigdy nic. Pozdrawiam 5
  • riggs 05.06.2017
    Teraz one też mają samochody...
  • Łapa 05.06.2017
    Takie wkurwienia zdażały mi się i zdażają do dziś niemal codziennie. Ja kiedyś spieszyłem się na autobus, chciałem tylko kupić bilet, a tu w kolejce trzy osoby. No to wepchnąłem się przed jakąś babkę, bo miała torby zakupów, a nie wyglądała ani na starą, ani na spieszącą się. A tu kasjerka i ta babka z mordą na mnie i musiałem czekać, a miałem z jedenaście lat. To jest akurat chamstwo.

    Albo ten skurwsyn w Krakowie obok Rynka. Byłem z kolegami na wyjeździe w wakacje, wracamy potem ze zwiedzania rynku do auta, a tu cały samochód kumpla porysowany. I przypadek, że wcześniej jakiś żul prosił nas o papierosa, czy tam pieniądze. Ludzkie skurwysyństwo nie zna granic, jakby mi tak jakiś menel obrysował auto, to bez opierdalania dostałby lutę w pysk, może nawet nie jedną. Ale wtedy go już tam nie było, ale mam nadzieję że w KRK jak kiedyą komuś jeszcze furę obrysuję to wpierdol dostanie. To jest moje zdanie. Daję pionę i pozdrawiam.
  • riggs 05.06.2017
    Dzięki. Bez owijania w bawełnę.
  • motomrówka 05.06.2017
    riggs, cha, cha, od dziś jesteś dla mnie Miauczyński Adaś... Adam ;)))
  • Allfree 05.06.2017
    Dokładnie ! Dzień świra jak nic. Codziennie ;-)
  • riggs 05.06.2017
    Zgadza się, właśnie tak zamierzałem napisać. Moto, jesteś jak zwykle bezbłędna. ;))))
  • Allfree 05.06.2017
    Ale mam na to sposób: śmieję się z otaczającego mnie paradoksu :-) Co więcej, nauczyłem się wkręcać innych, dzięki czemu mam ubaw po pachy ;-))
  • riggs 05.06.2017
    Nie można przecież wszystkiego brać do siebie, bo człowiek by musiał codziennie w kieszeni mieć garść tabletek na ciśnienie i serce, a średnia wieku wynosiłaby 30 lat. I do piachu haha
  • riggs 05.06.2017
    W sumie, imię się zgadza....
  • Artbook 27.08.2018
    Polecam tekst...
    Nadal aktualny, po roku nic się nie zmieniło, no chyba, że dołączyli kolejni "bohaterowie" ;-D
    Pozdrawiam!
  • Artboqk™✍ 01.03.2019
    Tego też nie zapomnę ;-) Można się uśmiać. Ilekroć to czytam, to wyobraźnia nie daje mi spokoju ;-D
    Pozdrawiam riggs!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania