Dlaczego kreskówka Bliźniaki Cramp ma zły wpływ na dziecko

Na kolorowych bliźniaków natknąłem się przypadkiem, gdy bajkę tę oglądał mój młodszy brat. Postanowiłem udowodnić, że nie jest to odpowiedni zapychacz czasu dla dzieci.

 

1. Ohydna kreska

2. Golizna już w intrze

3. Postacie wyglądają koszmarnie (niebiescy ludzie... tego jeszcze nie widziałem)

4. Główny bohater jest ultralewakiem , a jego brat, który się z nim nie zgadza, jest przedstawiany jako zło najgorsze

5. Bogacze również są przedstawiani jako zło najgorsze (neomarksizm)

6. Wyśmiewanie normalnej rodziny i promowanie feminizmu ( mąż - cipa,która nie jest w stanie przeciwstawić się żonie)

7. Ogólnie dużo różnych ohydztw, jak np. grzebanie w pępku.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Aisak 03.02.2019
    Tomuś, ty mały kapturku, idziesz zła droga wprost do paszczy wygłodniałego wilka.
    To nie jest dzieło literackie!
    Napisz opowiadani, uwzględniając wszystkie punkty.
    To wtedy będzie podstawa do dyskusji, teraz niestety ad kosh.
  • Aisak 03.02.2019
    1 nie ode mnie, ale się zastanawiam...
  • Aisak 03.02.2019
    nie dałam żadnej oceny, bo to jednak świadczy dobrze o Tomaszku, który chce uchronić młodsze pokolenia przed kataklizmem, bajki nie znam, póki co.
  • krajew34 03.02.2019
    Nie wiem, czy owa bajka jest tym za co ją bierzesz, jednakże znowu dodałeś tekst, który nadaje się jedynie do tandetnej pracy domowej na j. polski, napisane tak, by było. Gdyby admin był aktywny już dawno zostałbyś wyrzucony z tej strony, która ma promować teksty prozy albo poezji, to co ty wrzucasz jest... Widziałem już różne teksty, ale twoje są poniżej jakiegokolwiek poziomu, jeśli pragniesz rozmawiać o polityce napisz ładny wiersz, albo skomponuj odpowiednie ciekawe opowiadania. Na tej stronie zderzają się różne poglądy, jednak nikt nie chce o nich pisać wprost, od tego są odpowiednie twory. W komentarzach można o wszystkim pisać, jednak to rozbudza tekst, a nie żenada. Miałeś wiele prób poprawy i to zupełnie zignorowałeś, dlatego nie zamierzam być już w stosunku do ciebie koleżeński. Pragniesz rozgłosu, a dostaniesz tylko krytykę. Jedynka ode mnie, bo straciłem do ciebie cierpliwość.
  • krajew34 03.02.2019
    Chcesz napisać coś, co wywoła DOBRĄ dyskusję? Zajrzyj do ciekawostek pisanych przez Ozara i innych. Pozdrawiam.
  • Canulas 03.02.2019
    A ja dam dwa, gdyż tekst niemal coś ma.
  • Jared 03.02.2019
    Przekleję swój koment z forum:

    "A jakbyś był trochę cwańszy, to byś zauważył, że ten "rzekomy" feminizm w Crump Twins, tzn. rola ojca-matki jest trochę wyśmianiem takiej struktury właśnie. Bo w tej produkcji autorzy żonglują stereotypami i cisną z nich bekę - od balonowej księżniczki Wendy po starego Winclara - zapierdziałego prezesa, przez tych plemiennych błotniaków i eko-nerdów aka Luszyn."

    I się ciesz w sumie, że jakiś Canu/Aisak/krajew Ci w ogóle odpowiadają, bo jest to po prostu niegodna publikacja, a sam jesteś falgowym przykładem niewolnika umysłowego na smyczy.
  • Aisak 03.02.2019
    jesli o mnie chodzi, to odpowiadam, bo należy odpowiadać, to po pierwsze, a po drugie, to brat Margaryny, czyli ciężko myślący troglodyta z ubojni kaczek w Sieradzu.
    Takim kapturkom trzeba tłumaczyć, tłumaczyć i jeszcze raz tłumaczyć.
  • Pan Buczybór 03.02.2019
    hmm, nie wiem po co odkopujesz bajkę, której już dawno w telewizji nie ma i mało kto o niej pamięta...
  • Florian Konrad 03.02.2019
    tekst debilnie konserwatywny, albo taki udający. prowo?
  • A co to, kurwa, jest?!
  • Wrotycz 03.02.2019
    5 i 7 - wymiata!:)
    Cudnie naiwne.

    Za odwagę publikowania - 3.
  • Bogumił 03.02.2019
    Nigdy tego nie oglądałem. Ale z praktyki wiem, że 90 procent tego badziewia nadawanego przez różne teleszczujnie służy do manipulacji ludźmi i robienia z nich niewolników. Żarcie, sranie i sex. To są główne wartości na sztandarach lewicy proponowane dla postępowej ludzkości. Kto uważa inaczej śmierdzi naftaliną, jak powiedziała specjalistka od dinozaurów.
  • Jared 03.02.2019
    Wyjdź czasem z piwnicy i poczytaj coś innego niż przekaz broszurki propagandowe
  • Bogumił 03.02.2019
    Jared

    Poczułeś się z tą radą lepiej? Ulżyło ci?
  • Margerita 03.02.2019
    Wybacz Tomeczku, ale tekst mi się nie podoba a moja ocena to 2
  • Angela 03.02.2019
    Jeśli wcześniejsze teksty były na poziomie dna, tak teraz gratuluję, bo właśnie dokonałeś odwiertu.
  • Canulas 03.02.2019
    haha, ja pierdzielę, ta jak sypnie :))
  • stefanklakson 03.02.2019
    Tomek, co to kurwa jest?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania