Długopis

(znowu później poszedłem spać...)

 

Kiedy używasz znów długopisu,

okazując brak woli,

Naród to zapamięta.

Władza to nie jest taniec chocholi.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (39)

  • piliery 07.03.2020
    Co to za diabeł w ludziach siedzi by wypowiadać się w imieniu narodu. Na dodatek należąc do mniejszości. Ja - Naród. : D Narodek?
  • Zdzisław B. 07.03.2020
    Należysz do Narodku? Nie wiedziałeś, żeś w mniejszości? To sprawdź liczby w wyborach. Trudno,. twój wybór.
  • Marsjasz 07.03.2020
    Zdzisław B. Ty już żyjesz w przyszłości? Narodek Cię opanował ewidentnie. To niebezpieczne. Jeśli faktycznie będziesz w przyszłości elementem większości Twój demon zmieni nazwę na Światek. :)
  • Zdzisław B. 07.03.2020
    Marsjasz/piliery - po pierwsze nie zmieniaj nicków jak rękawiczki.
    Po drugie - dla twojej wiadomości (gdyż, jak widzę, trudno ci się wysilić i samemu sprawdzić. Lepiej być nieświadomym wiedzy, aby nie przeszkadzała?):
    - w wyborach parlamentarnych 2019 roku na pis oddano 8 milionów głosów. Na inne partie i ugrupowania głosowało 10,4 miliona. Uprawnionych do głosowania było 30 milionów. Większość mandatów poselskich dla pisu nie dali Polacy, tylko system d`Hondta.
    Dalej twierdzisz, że większość głosowała na PiS?
  • piliery 07.03.2020
    Zdzisław B. Oczywiście system d'Honta pojawił się wczoraj i poprzednie rządy obejmowały władzę z poparciem absolutnej większości? :D :D Jeśli by się zdarzyło że w następnym "rozdaniu" władzę przejmie kto inny sytuacja się powtórzy. Wtedy będziesz nadal "większością" ? Co do "rękawiczek" pilnuj własnych.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    piliery Nie muszę pilnować. Używam jednego nicku, otwarcie. Nie tak jak ty, który zmieniasz i udajesz dóch. To trollowanie.
    Po drugie - to ty napisałeś, że jestem w mniejszości. Udowodniłem, że odwrotnie - to ty. Tyle i tylko tyle,
    Kończę "dyskusję", gdyż stała się jałowa.
  • piliery 08.03.2020
    Przeanalizuj to jeszcze raz. No i zdecyduj się w której "większości" jesteś. Tej co jest "za" czy tej co "przeciw, czy też tej która sama nie wie gdzie jest? Żadna z tych grup większości nie stanowi i razem nie występuje. Widać tego nie pojmujesz że grupki które razem może by były duże razem - osobno są jednak mniejszością. Co do trollowania i podwójnych nicków nie rozśmieszaj mnie. Lustro prawdę Ci powie.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    piliery Kłamiesz, piliery/Marsjaszu. Jesteś zwykłym kłamcą. Masz na portalu dwa nicki: Więc trollujesz.
    Ja mam jeden nick, którym się tu podpisuję.
    To wszystko. Koniec mojej dyskusji z kłamcą.
  • piliery 08.03.2020
    Zdzisław B. Oto przykład "dyskusji" w wersji "odwracanie kota ogonem" i "a u was murzynów biją" . :)
  • indri 07.03.2020
    niech żyją media narodowe
    niech żyje wolna polska prasa,
    Duda podpisał dziś ustawę
    która swobodę im przywraca
  • Zdzisław B. 07.03.2020
    Zapomniałeś wziąć swój wpis w cudzysłów, aby był prawdziwy.
  • indri 07.03.2020
    Mój wpis jest prawdziwy;)

    Na nic ta napinka
    Na nic smutna minka
    Nic nie będzie z tego
    Nie martw się kolego
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    indri Oczywiście, że prawdziwy. tyle że dopiero w cudzysłowie.
  • indri 08.03.2020
    Zdzisław B. Panie Zdzisławie to nie pokój nauczycielski. Spodziewał się pan tutaj pustaków i leszczów, a tymczasem trafił pan na twardzieli co nie pękają;)))
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    indri Twardzieli? Twardzieli?! :)))
    I tyle.
  • indri 08.03.2020
    Zdzisław B. Powiem bez ogródek. Od Pana Tadeusza to Pana „dzieło” jest odległe o miliony lat świetlnych;)))
  • Puchacz 08.03.2020
    Zdzisław B. Zdzichu, Ty miałeś z tego zamiar zrobić "Pana Tadeusza"? :)))
    Ale "twardziel" :))) coś nie od czapy porównał.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Puchacz Teraz właśnie się dowiaduję, że miałem napisać poemę narodową o długopisie, na miarę PT :)))
  • indri 08.03.2020
    Zdzisław B. ok, panie Zdzisławie, skoro pan nie rozumie, to napiszę wprost, to jest słabe, nie wystarczy sklecić dwa rymy na krzyż, wystawić na widok publiczny i oczekiwać (bezpodstawnie) na oklaski. Utwór, choćby w krótkiej formie powinien mieć w sobie jakiś ładunek emocjonalny, a w pana utworze tego brak. Jest taki nijaki, żeby nie powiedzieć wprost lichy. Całą swoją energię skupił Pan, żeby komuś tym tworem dokopać, a okazuje się, że najbardziej dokopał pan nim sobie samemu, niejako rykoszetem.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    indri Oho, teraz wreszcie coś o fraszce. Przyjąłem, że masz taką opinię. Masz do niej prawo.
    Ja mam inną, inni też. To świetnie. Cenię różnorodność.
    Czas zamknąć dyskusję.
  • Puchacz 08.03.2020
    Zdzisław B. Znam takich idiotów, którzy tu wstawiają gnioty i oczekują na oklaski.
    Fajnie, kiedy naczelny kłamca i grafoman wypowiada się o poezji.
    I to ten, który nikomu u siebie nie dokopuje.
    Taki grzeczny.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Puchaczu, ale przynajmniej doceńmy, że wreszcie coś napisał o samej fraszce. Chociaż nie dojrzał w niej "ładunku emocjonalnego", ale cóż, nie każdy to potrafi.
    Pozdrawiam, Puchaczu.
  • Puchacz 07.03.2020
    Raz jedna gnida mała
    wszą bardzo stać się chciała
    rada niezmiernie
    kicha cholernie
    bo azotoksem spryskana cała

    JESTEM CHMOLE :)))
    Dobry tekst Zdzichu. Widzę, że klony poszły w tango.
  • Zdzisław B. 07.03.2020
    Tak to jest z małymi,
    rozumkiem nieskalanymi,
    za to wiernopoddańczymi.

    Puchaczu, przyzwyczajonym do obecności trolli i klonów :) Tyle mnie obchodzą, co zeszłoroczny śnieg. Natomiast normalni ludzie obchodzą, a oni też się zjawiają pod moimi tekstami... i wtedy widzą, że jest ich większość, chociaż są mniej hałaśliwi.
  • Oby naród w końcu się przebudził!
  • Zdzisław B. 07.03.2020
    Nie takie rządy i "włatców" świat i my również przeżyliśmy.
  • indri 07.03.2020
    Przeżyliśmy Ruska
    Przeżyliśmy Tuska
    Pójdziemy na wódkę
    Przeżyjemy Budkę
  • indri 07.03.2020
    ;)))
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Przeżyjemy oszołomów,
    populistów i miernoty przy władzy.
    Polak normalny przetrwa i poradzi.

    I to by było na tyle, co do "dyskusji".
  • DEMONul1234 07.03.2020
    Krótkie, a jednak trochę prawdziwe. Dam 5, bo kto mi zabroni? ^^
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Mało słów, wiele treści, DEMONIE. Tak lubię.
  • indri 08.03.2020
    Ja za to jako mały, rozumkiem nieskalany, wiernopoddańczy walnę jedynę. A kto bogatemu zabroni;))
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Oo... to teraz, indri, uzasadnij ocenę - czy to bardzo zły układ fraszki, może styl, gdzie są popełnione błędy uzasadniające obniżenie oceny do jedynki... Gdzie zgrzyta rym czy rytm, gdzie nie utrzymałem średniówki...
    Masz teraz szansę wykazać się wiedzą literacką i uzasadnić najniższą ocenę.
    Chyba że dałeś jedynkę "bo nie lubię". Wtedy oceniasz siebie tą jedynką. Mnie krzywdy nie robisz, sam się ośmieszasz.
  • indri 08.03.2020
    Zdzisław B. Dobranoc nie chce mi się a kto mi zabroni?
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    indri Mam ci zabraniać ośmieszania się? Skądże taka myśl? Nie uzasadniłeś oceny "1", więc się ośmieszyłeś. Masz rację w jednym - nikt ci nie zabrania się ośmieszać. To blisko masochizmu, ale któż ci zabrania być masochistą?
    Nie ciągnę tego dalej, gdyż ani słowa nie ma o samej fraszce jako takiej, a to powinno być wyłącznie w komentarzach.
  • Puchacz 08.03.2020
    Zdzisław B. Takie to dyskusje z durniami...
    Wszędzie wlezą i polityczną oborę zrobią, bo do poezji to im daleko.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Puchacz Taką już mają naturę - nie o utworze, tylko o poglądach. Od razu w komentarzach zbaczać z tematu. Żeby pisać o utworze, trzeba trochę rozumieć i trochę się znać, a to trudne i wymaga wysiłku.
  • betti 08.03.2020
    Szczerze, to można było mocniej i lepiej... tymczasem słabiutko i to pod każdym względem.
  • Zdzisław B. 08.03.2020
    Tak, tak, wiem. Możesz próbować napisać lepiej. Przecież nikt nie zabrania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania