***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ładne, choć... mnie szczególnie do przypadło do gustu. Może jestem dziwna? I dlaczego autor nieznany? To nie Twoje dzieło? W każdym razie zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 24.07.2016
    diamentowa, 'nie' przypadło - miało być? :) Autor nieznany, bo kto mnie zna, oprócz Opowi XD
  • Neurotyk 24.07.2016
    Neurotyk, czyli : nie jestem znanym autorem:)
  • Neurotyk Tak, tradycyjnie zgubiłam jakieś słowo. Przypadłość ludzi rozkojarzonych xD Znamy Cię jako Neurotyka, ale bardzo ciekawy pomysł z tym podpisem :)
  • the_endrju 24.07.2016
    Wiersz o maju pod koniec lipca?
    Kalendarz to ty masz fajny :D
    Nie trafia to do mnie, ten styl do mnie nie przemawia...
    Zostawiam bez oceny ;-)
  • Neurotyk 24.07.2016
    Andrzejku, jak dawno Cie nie wadziłem?:) A zostawiaj bez oceny i bez wyceny:)
  • the_endrju 24.07.2016
    Neurotyk, nie widziałeś mnie on któregoś lipca :P
    Jeśli chcesz zobaczyć z czym przychodzę, do oczywiście zapraszam :)
  • alfonsyna 25.07.2016
    A nie miało tam na końcu być "zapłonie" zamiast "za płonie"?
    Mnie się ten wiersz podoba w brzmieniu, naprawdę, lubię takie brzmienia, które świszczą i szeleszczą tak soczyście, jak te Twoje liście i kiście. Taka moja przypadłość, autorze znany tylko z opowi. :D
  • Neurotyk 25.07.2016
    Alfonsyno, oczywiście - zapłonie, ale jestem wstecznym analfabeto- dyslektykiem :)

    Dzięki :)
  • Rasia 29.07.2016
    "w te dni chmurne, gburne, nie potulne," - niepotulne* :)
    Podobała mi się zwłaszcza pierwsza część wiersza - szeleszcząca swoim szelestem i sącząca się soczyście :) Przy okazji przypomniałeś mi piosenkę z tytułem "Maj", której dawno już nie słyszałam. Tekst trąci taką tęsknotą, ja osobiście lubię w danym miesiącu czy porze roku cofnąć się tak jak teraz - z lipca do maja. Ode mnie pięć :)
  • Neurotyk 29.07.2016
    Rasiu, lubisz, jak ja cofać się ,albo wybiegać w przyszłość :) Dzięki CI:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania