q

q

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Czytając ten tekst poczułem się tak, jak gdy słyszałem po raz pierwszy ,,List do M" Dżemu. Zostawiam 5
  • Neurotyk 06.02.2016
    Wielkie porównanie, dziękuję.
  • Karo 06.02.2016
    5 ;)
  • O-Ren Ishii 06.02.2016
    Ja również pomyślałam o "Liście do M".
    Tekst bardzo mi się podoba, łzy napłynęły mi do oczu. WOW. 5 :)
  • Neurotyk 06.02.2016
    Ten wiersz to efekt odruchu, stanu w jakim czasem się znajdujemy. Dziękuję:)
  • little girl 06.02.2016
    Piękny wiesz, zostawiam 5 :)
  • Rasia 06.02.2016
    "Proszę pomóż raz jeszcze mamo." - przecinek po "jeszcze". Jeśli w wierszu pojawił się już jeden, to konsekwentnie wszystkie inne tak samo :)
    "Proszę doradź ostatni raz mamo." - tutaj po "raz" (te przecinki w tym wypadku pełnią taką samą funkcję jak w dialogach "Hej, Kamil!" oddzielamy osobę od zwrotu, mam nadzieję, że rozumiesz)
    "Zdążyłaś ją poznać mamo." - po "poznać"
    "Gdy spojrzę w jej oczy poczuję" - przecinek po "oczy"
    Wiersz ładny i uczuciowy, ale jednak mnie taka forma nie za bardzo odpowiada. Przypomina mi bardziej piosenkę z takim echem, ale zbyt skoczną, tak jakby kłóciła się nieco z tekstem. Może to tylko moje wrażenie, ale niestety tak to się w mojej głowie ułożyło, więc tym razem czwóreczka.
  • Majeczuunia 26.02.2016
    Klawiatura mokra, łap 5.
  • Neurotyk 26.02.2016
    smutno... łapie .
  • Adelajda 08.01.2017
    Piękny i pełen smutku.
  • Neurotyk 08.01.2017
    Kopiesz w mojej skarbnicy:) Dzięki.
  • Adelajda 08.01.2017
    Kopię, ale nie zawsze zostawiam jakikolwiek ślad po sobie.
  • Neurotyk 08.01.2017
    Adelajda, rozumiem. Dużo tam wierszy, które usunę, bo z czasem stwierdziłem, że to okropna grafomania, zawsze jednak nie chce mi się tych porządków robić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania