.

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Neurotyk 19.07.2018
    To tak, że przeplotlas grafomanie z dwiema ciekawymi frazami.

    Gdyby pod tekstem widniał jakiś Nick inny niźli twój...
  • betti 19.07.2018
    Wtedy ten wierszyczek byłby nieskończenie piękny, ja wiem...
  • Neurotyk 19.07.2018
    Każdy jest trochę zazdrosnikiem ;)
  • Neurotyk 19.07.2018
    Każdy jest trochę zazdrosnikiem ;)
  • betti 19.07.2018
    Owszem, zazdroszczę czasami pięknych fraz, ale bym dla nich nie zabiła...
  • Neurotyk 19.07.2018
    Dopiero po 15 mogę dalej umieszczać wiersze na stronie głównej (dwie publikacje na dobe); możesz zajrzeć w mój profil i przeczytać "Gałązki"
  • refluks 19.07.2018
    W Luwrze by tego nie powiesili, ale obraz daleki od landszafta.
    zgadzam się z Neurotykiem.
    kiepska ocena za nick, nie za treśc.
  • betti 19.07.2018
    Wiem, Refluks. Mnie to nie boli, jedynie śmieszy...

    Doceniam, że wpadłeś.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Betti, na Wywrocie niejaki Jacek odchodził mi wiersz, zobacz,:


    głos stuka o wiatr
    po śladach zabaw gładkiego horyzontu
    chwilę fal z lecącymi ważkami
    wydarte niebu

    wykwity wierceń między brwiami
    na czole przyciśniętym śniegiem
    nikt nie odpuszczał widoku saren
    tonął przy wspólnym tropie

    widzisz jasną bryłę stada
    zima to lato lub bajka
    w oknie niedomknięte jezioro


    Podoba mi się. Co Ty myślisz?
  • Neurotyk 19.07.2018
    *chwile
  • betti 19.07.2018
    Nie podoba mi się, u Ciebie piękniej, lirycznie. Tutaj ''po śladach zabaw gładkiego horyzontu'' - do bani. tak jak ''chwilę fal z lecącymi ważkami'' - daj spokój.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Tego nie zauważyłem... za szybko przeczytalem.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Betti, dzięki, za zwrócenie uwagi.

    Szewc bez butów chodzi...
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Ciekawa jestem, ile jedynek przypada na każdą piątkę tutaj.
    Cóż, w każdym razie ja trochę podwyższam statystykę. Może to bez znaczenia, a może nie. Nieważne.
    W tym kawałku czuję poezję, a nie tylko ją widzę, co, przyznaję bez bicia, czasem zdarzało mi się u Ciebie. Fakt, to "chowanie bólu w sercu" trąca trochę grafomanią, ale to nic, bo reszta bardzo ładnie się broni.
    W takich chwilach żałuję, że obca jest mi hermeneutyka.
  • betti 19.07.2018
    Ja mam super ocenę, taką mają najlepsi.... szkoda, że nie ma opcji ''lubię to''
  • Enchanteuse 19.07.2018
    Szkoda, faktycznie. Tylko że wtedy ocenianie nie byłoby już anonimowe. Przynajmniej niektórzy byliby ostrożniejsi :)
  • rubio 19.07.2018
    Twoje komentarze pod tekstami teraz, czy te rozważania tu na przykład... Cholera, gdybym wiedział, że mogę mieć na Ciebie taki wpływ, takie oddziaływanie, to bym Cię przekonywał do przelewania mi co miesiąc powiedzmy 2k. Nie wiedziałem, i teraz się wygłupiacie, a ja nic z tego nie mam, ech :/
    A co do tekstu, który dodałaś: no, poezja współczesna, wszystko - poza tym bólem w sercu - lege artis.
    Ładna jest ta trzecia strofa.
    Pozwolę sobie nieco podwyższyć średnią ocenę.
    pozdrawiam
  • betti 19.07.2018
    Chwalcie mnie ludzie, bo uschnę bez podlewania... rubio, mów do mnie jeszcze...
  • rubio 19.07.2018
    Już wczoraj do Ciebie niepotrzebnie mówiłem, i jedyne co z tego wynikło to szczycenie się totalnym niezrozumieniem tego, co powiedziałem ja czy e make i ka pololi. Więc,już się nie będę wdawał w dyskusje.
    Niemniej - tak, jeśli dodasz coś dobrego, będę mówił, że dobre.
  • betti 19.07.2018
    rubio dla mnie to jest dno, pisane w pięć minut, prawdziwy wiersz rodzi się w bólu...wymaga wiedzy, doszlifowania każdej duperelki, przemyślenia... ale mogę codziennie poświęcić pięć minut, na dopieszczenie Twoich potrzeb.
  • rubio 19.07.2018
    betti ja każdy wiersz piszę w 5-15 minut, więc to nie jest żaden wyznacznik. Nieważne.
    Rzemieślniczo jesteś dobra, będziesz szlifować każdą duperelkę miesiąc po 10 godzin dziennie - napiszesz coś rzemieślniczo wybitnego.
    W moje potrzeby nigdy nie trafisz, bo dla mnie to wciąż będzie lepsze lub gorsze opakowanie pustki. Trup, bez ducha.
    Ale Twoją potrzebą jest napisać coś wyszlifowanego formalnie, i dlatego na Twoje teksty patrzę z tego punktu widzenia.
    I dlatego, gdy dodasz coś dobrego, napiszę, z tego punktu widzenia patrząc, że dobre.

    PS. I, oczywiście, jeśli coś ma być o niczym, trupem, bez ducha, to lepiej, żeby było pięknie opakowane. W tej sferze, sferze opakowywania pustki, jesteś wyśmienita, i masz kompetencje do określania co jest grafomanią, a co nie; tu nie przeczę.
  • rubio 19.07.2018
    rubio (no, z tą wyśmienitą to może trochę przesadziłem; wyśmienity w pisaniu o niczym to był Mickiewicz, czy jakiś jego dzisiejszy ekwiwalent piszący bez rymów, na pewno tacy są, nie znam się na tym; ale niezła)
  • betti 19.07.2018
    rubio kiedy Ty pięknie pakujesz poezję, to też jest pustką? Pisząc o bólu, nie miałam na myśli fizycznego i nie 10 godzin, bo to strata czasu. Gdy piszę wiersz, gdy wyrzucam emocje schowane pod metaforą, pozwalam mu odleżeć. Mogę go pisać pięć minut, ale szlifuję ze dwa dni. Inne jest spojrzenie, kiedy opadną emocje. Można wtedy dopracować, dopieścić.Staram się dbać o czytelnika.
  • nimfetka 19.07.2018
    Nie wiem jak rozróżnić grafomanię od poezji, ale wydaję mi się, że to jest raczej poezja. Chociaż nie wiem, bo nie umiem rozróżniać. Ech. Literacki daltonizm się kłania. Romantycznie i melancholijnie, ale to wiesz, prawda? No.
  • betti 19.07.2018
    Nimfetka to wyżej jest mieszanką grafo z poezją czyli bełkot.To przykład jak nie należy wierszy pisać, dla tych ambitnych oczywiście.
  • Nawojka 19.07.2018
    Zostawiam 4 :) Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego niektórzy "oceniają za nick, nie za treść"? Co to ma być!?
  • Neurotyk 19.07.2018
    Taka prostota umysłu.
  • Nawojka 19.07.2018
    Neurotyk To chyba raczej krzywizna. Gdy patrzysz na obraz Hitlera to oceniasz obraz, a nie Hitlera. Gdy szłuchasz śpiewu anioła, to oceniasz śpiew, nie anioła. Czyż to nie jest kurwa piękna zasada?
  • Neurotyk 19.07.2018
    Nawojka, jest.
  • betti 19.07.2018
    Nawojka Ty nie przeginaj i nie szukaj dziury w całym, chcesz se nagrabić?
  • betti 19.07.2018
    Bo mój nick jest taki piękny i wszyscy chcieliby go mieć, z żalu i zazdrości wyładowują się na treści...
  • spirytysta 19.07.2018
    Nie rozumiem tego zamieszania z ocenami. Przecież to są głupoty. Tak naprawdę sens ma tylko rzeczowy komentarz do tekstu, bo oznacza chociaż tyle, że go ktoś przeczytał, a jak są wytknięte błędy i uwagi to już w ogóle świetnie, bo można na nie potem zwracać uwagę i ich unikać.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Trzeba wiedzieć, że nie ma portali tylko literackich, każdy staje się prędzej czy później również towarzyskim. Portal że społecznością skupiony tylko na przedmiocie, to utopia.
  • Neurotyk 19.07.2018
    Spirycie.
  • betti 19.07.2018
    Neurotyk masz rację. Kiedyś Eka wprowadziła swoją koleżankę na salony, ta pisała grafo do potęgi, a Eka szukała dobrych stron... aż mnie Robert na pw uspokajał, bo ryczałam ze śmiechu. Eka, niby taka żelazna lady, jechała nawet po dobrych tekstach, a tu entuzjastka grafo. A jak pięknie umiała to przedstawić, poetyckie lanie wody... Tak więc TWA jest wszędzie, niemniej niektórzy wolą milczeć niż splamić się kłamstwem, jeszcze inni chwalą durne teksty, bo sami nie potrafią pisać, więc nie mogą zdzierżyć, że inni odnoszą sukcesy... Życie.
  • Pan Buczybór 20.07.2018
    heh, nie wtrącam się, ale całkiem fajne. Znaczy, nie czepiam się niczego, bo po prostu mi się podoba. Jako czytelnik jestem usytasfakcjonowany, choć nie oceniam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania