Poprzednie częściDo utraty tchu ~Jonghyun

Do utraty tchu #2 ~Jonghyun

Aby rozluźnić atsmosferę chłopcy zaprosili mnie i dziewczyny na spacer. Z chęcią zgodziłam się na tą propozycje. Spacerowaliśmy i żartowaliśmy sobie z naszych wpadek. W pewnej chwili weszliśmy na tą barsziej zatłoczoną ulicę. Zwyklę na bilbordach widniały różne zapowiedzi ... Tak też było tym razem. Ostatnio SM ogłosiło konkurs dla fanów. Polegał on na tym,że zgłoszona osoba tworzy kilku minutowy filmik, w którym przedstawia jakąś romantyczną bądź śmieszną scenkę. Wygrały trzy młode dziewczyny, więc każda z nich zrobiła jeden.

Pierwszy przedstawiał: Onewa, Trixi (Liderka zespołu w którym byłam). Trix goniła go z parasolką, a on uciekał na hulajnodze. Niby nieśmieszne, ale jednak. Drugi przedstawiał Minho, Key'a, Teamin'a, którzy przegrali zakład i trzy godziny chodzili po ulicach, udawali pijanych. Najlepsze w tym wszystkim było że śpiewali piosenki dla dzieci w strojach królewny. Najfajniejszy został na koniec.

Byłam tam ja i Jonghyun. W filmiku były różne sceny, kiedy byliśmy sami , śmialiśmy się, a przede wszystkim widniałam tam uśmiechnięta ja, co było rzadkością od roku. W tle leciała piosenka P!NK- Pleas Don't Leave Me. Wyobraźcie sobie piękny początek, piękniejszy środek, a koniec potrafi doprowadzić do płaczu.

Obiecałam mu, że będę silna.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Canulas 19.06.2018
    "Z chęcią zgodziłam się na tą przechadzPlease Don't Leave Me ę.".
    Tutaj dla odmiany w wielu miejscach w ogóle nie ma odstępów. Zapis cyfry nadal cyfrowo, co dyskwalifikuje tekst.
    Można na to wszystko przymknąć oko, ale musi to wyynagrodzić samo przesłanie czy warstwa fabularna.

    Tutaj nie wynagradza.
    Jest słabo.
    Bez oceny.
    Pozdrox.
  • Sanris 19.06.2018
    Naniosłam małe poprawki :). Co jeszcze mogła bym poprawić?
  • Canulas 19.06.2018
    Cieszę się, że poprawisz, że nie olewasz podpowiedzi, ale w tej chwili jestem w pracy. Jeśli do wieczora nikt Ci nie podpowie, to to zrobię. Chodzi też oto, że błędy masz podobne, więc na bazie spostrzeżeń z pod jedynki śmiało możesz poprawić i tu.
    Ogarnij sama postawy. Odstępy i ortografię.
    Myślę, że po drodze trafi się ktoś, kto (widząc, że poprawisz) pomoże.
  • Pasja 19.06.2018
    Witam
    Ogarnij tekst i popraw

    atsmosferę... atmosferę
    spacer . bez spacji przed kropką
    tą propozycje... tę propozycję
    scenie, bądź ... bez przecinka
    tą barsziej... bardziej bez tą
    Zwyklę... zwykle
    na tym ,że ... Na tym, że - spacja po tym, a nie przed
    kilku minutowy.... kilkuminutowy
    dziewczyny , więc... dziewczyny, więc ( spacja przed więc)
    Trixi(Liderka zespołu w którym byłam)... Trixi (Liderka zespołu, w którym byłam) - spacja przed nawiasem i przecinek przed w
    Trix... Trixi - i
    Niby nie śmieszne , ale ... Niby nieśmieszne, ale - razem i bez spacji po nieśmieszne
    Drugi przedstawiał Minho i Key'a i Teamin'a, którzy przegrali zakład i ... Drugi przedstawiał Minho i Key'a i Teamin'a którzy przegrali zakład i - bez przecinka?
    pijanych...Najlepsze w tym wszystkim było to, że - pijanych. Najlepsze w tym wszystkim było, że ( bez wielokropek i przecinek przed że)

    w strojach królewn... Najlepszy został na koniec... (w strojach królewny. Najlepszy został na koniec...)
    W filmiku były różne scenu kiedy byliśmy sami , śmialiśmy... ( W filmiku były różne sceny, kiedy byliśmy sami, śmialiśmy )
    piękniejszy środek , a koniec potrafi - piękniejszy środek, a koniec potrafi - przecinek i spacja, nigdy odwrotnie!!!

    Pozdrawiam
  • Sanris 19.06.2018
    Dziękuje z całego serca :)
    Proszę spojrzeć na tekst ponownie i sprawdzić czy o to pani/panu chodziło.
  • Canulas 19.06.2018
    Z chęcią zgodziłam się na tą propozycje" tę propozycję. I ę propozycję, bo jedną, a nie kilka.
    Na więcej nie mam czasu teraz.
    Popraw pod kątem sugestii Pasji.
  • Pasja 19.06.2018
    Nie poprawiłaś wszystkiego

    Jeszcze dodam do poprawki dwa błędy
    Onewa ,Trixi - Onewa, Trixi ( spacja po przecinku )
    Obiecałam mu,że będe silna.- Obiecałam mu, że będę silna.( spacja po przecinku i ę

    Przeczytaj i zwróć uwagę na stacje, zawsze po przecinku, nigdy przed.
  • Pasja 19.06.2018
    spacje*
  • Dekaos Dondi 19.06.2018
    Szliśmy, żartując sobie z naszych wpadek - jedno -''liśmy''- mniej.
    Wygrały trzy młode dziewczyny, a zatem każda zrobiła jeden. - wiadomo, że chodzi o: filmik - po co powtarzać?
    Cudowne w tym wszystkim było to, że śpiewali.....nie ma dwa razy: najlepsze / najlepszy - blisko siebie
    Obadaj po swojemu. To tylko propozycje. Pozdrawiam.
  • Sanris 19.06.2018
    Dziękuje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania