Do utraty tchu ~Jonghyun

Powolnym, martwym krokiem przemierzałam kolejne metry korytarza wytwórni. Przechodzący obok ludzie posyłali mi spojrzenia pełne współczucia. Nie mogłam

uwierzyć, że mój ukochany Jonghyun umarł.Wciąż krążyły plotki, że on żyje i ma się dobrze, ale takie myśli nie przechodziły mi przez głowę. Dziś dokładnie minął rok od jego śmierci. Przeleciał jak z wiatrem. Menager Shinee zaproponował żebym śpiewała w ich zespole za Jonghyuna. Taka propozycja była dla mnie ogromnym zaskoczeniem bo przecież boysbend i dziewczyna?

Namawiali mnie kilka dobrych miesięcy, aż w końcu się zgodziłam. Ta decyzja wiązała się z tym ,że będe musiała opuścić dziewczyny z mojego zespołu. Weszłam do studia . Dziś mieliśmy nagrywać ostatnią piosenkę na kolejny album :,, Believer". Miał się na nim znaleźć specjalny dodatek. Piosenka, którą napisałam specjalnie dla mojego ukochanego. Nosiła ona tytuł :,,lost breath"...

Następne częściDo utraty tchu #2 ~Jonghyun

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Aisak 18.06.2018
    strasznie wzruszająca historia, aż się popłakałam.
  • Sanris 18.06.2018
    Dziękuje
  • Canulas 18.06.2018
    Się skusilem po clickbajcie Aiselli i...

    "Powolnym i niezbyt chcętnym krokiem przemierzałam kolejne metry korytarza w wytwórni." - że jakim?

    Dalej nie lepiej.

    Wcześniej piszesz w przeszłym, a tu...
    "Nie mogę uwierzyć,że mój ukochany Jonghyun nie żyje." - beztrosko lecisz teraźniejszym.
    Musisz unormowac czas narracyjny.
    Bez ocenki.
    Pozdro.
  • Sanris 18.06.2018
    Dziękuje za komentarz. W następnej części postaram się poprawić wszelkie błędy
  • Canulas 18.06.2018
    Sanris, masz możliwość edycji w profilu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by poprawić tę.
    Masz zamiar pisać cykl. Coś przynajmniej kilku częściowego. Każdy czytelnik zaczyna z reguły ofd pierwszej, więc jeśli dopieścisz drugą, a tę olejesz, marne szanse, że ktoś tam dalej dotrze.
  • Sanris 18.06.2018
    Canulas już poprawiłam. Mam nadzieję że w poprawki są w miarę dobre
  • Adam T 18.06.2018
    Witam. Coś nie wyszła ta edycja. Po przecinkach nie ma spacji, nie ma też jej po kropkach, choć czasem jest i tu, i tu. Przed dwukropkiem także nie powinno.być spacji, ale po nim już tak. Czemu raz piszesz Jonghyun dużą, a raz małą? No i nie ma czegoś takiego jak multikropek (coś takiego masz na końcu), jest wielokropek, który liczy sobie kropki trzy. Nie ma s3nsu pisać "1 rok". Jeśli chcesz zaakcentować ten jeden, zawsze rób to słownie, ale tu sam "rok" w zupełności wystarczy.
    Pozdrawiam ;)
  • oldakowski2013 18.06.2018
    Piszesz, ze poprawiłaś błędy, albo ja jestem ślepy, albo ty kpisz ze mnie. Przyglądnij się swojej pracy, przeczytaj i popatrz. Znalazłaś błędy? Chętnie bym ci wyliczył i pokazał, ale jestem w podróży i nie mam warunków na to. Zaglądnę za jakiś czas i zobaczę, czy masz dobry wzrok, a może ktoś ci pomoże?
  • Nie mowi sie 'przyglądnij', tylko 'przyjrzyj'. Nie mowi sie 'zagladne', tylko 'zajrze'.
  • Canulas 18.06.2018
    e make i ka pololi, też zależy, gdzie mieszkasz chyba
  • Canulas, może ;) (chociaż moim zdaniem nawet na Marsie byłoby tak, jak napisałam. Na Marsie byś się przyjrzał i zajrzał. Ale może Oldakowsky coś przyregionalizował, masz rację).
  • oldakowski2013 30.09.2018
    e make i ka pololi Czy ty nigdy nie pisałeś gdy byłeś w podróży? Zwykłe przejęzyczenie, komputer drgał i tak wyszło jak wyszło. A jak byś napisał: "otworzyłem okno", czy "otwarłem okno" Co? Powiesz mi to?
    A tak swoją drogą witam wszystkich piszących i czytających, właśnie wróciłem z wakacji po 103 dniach. Zwiedziłem trochę Grecji i trochę Polski. Jeszcze raz pozdrowienia dla wszystkich i dla tych co kiedyś, kiedyś zalazłem trochę za skórę.
  • Sanris 18.06.2018
    DOPIERO ZACZYNAM, WIĘC PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ.
  • Sanris 18.06.2018
    Może nie jestem w tym najlepsza , ale z biegiem czasu będzie lepiej
  • Canulas 18.06.2018
    Sanris, będzie, będzie, ale nie denerwuj się, bo uwagi tych dwóch panów wyzej mają na sto % życzliwy zamysł.
    Popraw na spokojnie jutro jeszcze raz, a potem jesli będzie trzeba - kolejny.

    Droga nie naznaczona cierpieniem, to jedynie ścieżka, że tak ckliwym frazesem se spuentuję. Ciao.
  • Sanris 18.06.2018
    Canulas ,dziękuje za słowa otuchy :)
  • Sanris 18.06.2018
    Noe wiem jak jest teraz. Poprawiła. Przecinki i spacje
  • Sanris 18.06.2018
    Nie długo opublikuje się kolejna część. Więć jeśle przeczytacie ją przese mną to nie patrzcie na błędy bo je napewo poprawie
  • Canulas 18.06.2018
    Czekaj, obadam to bliżej.

    "Powolnym, niechcętnym." - nie ma słowa (nie ważne, gdzie mieszkasz) niechcętnym. Jest "niechętnym". Poza tym zdanie się dziwnie urywa. Lepiej będzie jeśli nieometkujesz tu kropką, ino puścisz dalej.

    Coś w stylu: Powolnym, niechętnym, martwym krokiem, przemierzałam kolejne metry wytwórni. - poza tym za dużo dookreśleń dla tegoo kroku. Tekst krótki, a 8% jego (na oko), to o sposobie chodu, który nomen-omen nie jest tak bardzo istotny. Lepiej: "Powolnym, martwym krokiem, przemierzałam kolejne metry wytwórni.

    "Za każdym razem gdy osoby mnie mijały posyłały mi spojrzenia pełne współczucia"

    "Za każdym razem (,)gdy osoby mnie mijały(,) posyłały mi spojrzenia pełne współczucia. - mnie, mi. Przebuduj, uprość.
    Może: "Przechodzący obok ludzie posyłali mi spojrzenia pełne współczucia. - I tyle.

    Dalej Ci się rozjeżdża, bo po "Nie mogłam" zlatuje Ci na dół tekst. Wyenteruj ręcznie.

    "Wciąż krążą plotki , że on żyje i ma się dobrze, ale takie myśli nie przechodziły mi przez głowe z łatwością. " - tutaj Ci się rozpieprza czas narracyjny. Ujednocić.

    Wciąż KRĄŻYŁY plotki , (przecinek bez spacji) że on żyje i ma się dobrze, ale takie myśli nie przechodziły mi przez głowe (głowę) z łatwością. - z łatwością możesz usunąć, bo nic nie wnosi.

    "Dziś dokładnie minął 1 rok od śmierci ,,Naszego anioła"." - absolutnie i niezwłocznie usuń zapis cyfrowy jeden, padnij na kolanka, odmów dwadzieścia trzy zdrowaśki do wybranego Boga (jeśli nie masz, do tytułu książki, na jaką pierwszą spojrzyszz) i solennie poprzysięgnij więcej tak nie grzeszyć.

    Dziś dokładnie minął rok od śmierci. - ŻADNE 1.

    "Menager Shinee zaproponował mi, żebym śpiewała w ich zespole za Jonghyuna. Taka propozycja mnie zaskoczyła, bo przecież boysbend i dziewczyna??" - Pierwsze zdanie ładne. Drugie... wywal dookreślenie "mnei", bo wiadomo, że chodzi o Ciebie. A na końcu daj jeden znak zapytania. Dubel ich nie udźwięcznia pytania.

    Menager Shinee zaproponował mi, żebym śpiewała w ich zespole za Jonghyuna. Taka propozycja okazała się sporym zaskoczeniem, bo przecież boysbend i dziewczyna?

    lub

    Menager Shinee zaproponował, żebym śpiewała w ich zespole za Jonghyuna. Taka propozycja była dla mnie sporym zaskoczeniem, bo przecież boysbend i dziewczyna?


    "Namawiali mnie kilka dobrych miesięcy, aż w końcu się zgodziłam. Ta decyzja wiązała się z tym , że będe musiała opuścić dziewczyny z mojego zespołu." - przecinek bez spacji. Reszta... powiedzmy.

    "Weszłam do studia nagrań. Dziś mieliśmy nagrywać ostatnią piosenkę na kolejny album : " - nagrań, nagrywać. Dubel. Pierwsze "nagrań" do usunięcia. Dwukropek bez spacji.

    I jeszcze:

    "Moja piosenka, którą napisałam specjalnie dla mojego ukochanego." - moja, którą napisałam. Wiadomo, że jak napisałaś, to Twoja. Poza tym słowo "Moja" dubluje Ci się z "mojego". Usuń.

    Piosenka, którą napisałam specjalnie dla mojego ukochanego. - tak będzie lepiej.

    Tyle na szybko.
    Oficjalne i niemal ostateczne, Ciao.
  • Sanris 18.06.2018
    Dziękuje bardzo. Skorzystałam z rad i naniosłam poprawki. :)
  • puszczyk 19.06.2018
    Najfajniejsze to są i tak "metry wytwórni".
    Kto by wpadł na pomysł, że wytwórnie są na metry liczone? :)))
  • Sanris 19.06.2018
    puszczyk, chodziło mi o kolejne metry korytarza
  • puszczyk 19.06.2018
    Sanris , ale tego nie napisałaś.
  • Sanris 19.06.2018
    puszczyk , poprawka naniesiona
  • Canulas 19.06.2018
    Przed znakami interpunkcyjnymi dalej są spacje, ale coś tam poprawiłaś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania