Do zaczytania jeden krok

Instrukcję kochania przewertuj dziś ze mną, a wszystkie Twe sny jeszcze dzisiaj się spełnią. Usiądź wygodnie, rozluźnij swe ciało, lecz nie obiecuję, że nie będzie bolało. Zaciśnij kciuki i zamknij oczy. Musisz wierzyć, że wszystko się dobrze potoczy.

Uwolnij myśli i zacznij czytać. Pamiętaj, że zawsze warto zapytać. Pytaj, czy pójdzie z Tobą na miasto. „Przepraszam, może zjadłabyś ze mną ciasto?” „Chcesz gdzieś wyskoczyć, pogadać, popisać?” Teraz już możesz jej numer zapisać!

Wertuj rozdziały, ale z rozwagą. Wczytuj się z niekrytą powagą. Na każde słowo musisz mieć więc baczenie, by rozpalić jej uczuć buchające płomienie.

Ludzie do książek jakby więc podobni. Mam nadzieję, że jesteśmy w tej materii zgodni. Jedni w miękką okładkę wprawieni, drudzy zaś, w twardą z wyboru wstawieni. Jednych zdołasz w noc jedną przeczytać, drugich o szczegóły fabuły miesiącami musisz pytać. Jedni zakończenie bardzo przewidywalne miewają, drudzy zwrotami akcji czytelnika zaskoczyć się starają. Nie ulega jednak wszelakiej wątpliwości, czytajże no książki, jeśli chcesz zaznać prawdziwej miłości.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • nimfetka 28.07.2018
    Ej, nawet fajny wierszyk/wierszowana proza. Podoba mi się przesłanie. 5
  • Pedro95 01.08.2018
    Dzięki, pozdrówki :)
  • Elorence 28.07.2018
    Ciekawa forma. Bardzo interesujące połączenie wiersza i prozy. Na mega duży plus :)
    Podobało mi się :)
    Pozdrawiam, no i piąteczka :)
  • Pedro95 01.08.2018
    Super, że się podobało, pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 29.07.2018
    Miłość i miłość do książek. Fajny leciutki tekst, który czyta się z przyjemnością.Pozdrowienia!
  • Bożena Joanna 29.07.2018
    Miłość i miłość do książek. Fajny leciutki tekst, który czyta się z przyjemnością.Pozdrowienia!
  • Pedro95 01.08.2018
    Pozdrawiam również!
  • Agnieszka Gu 29.07.2018
    Witam,
    Fajne, lekkie, z podtekstem. Czytnęłam z przyjemnością. Pozdrawiam :)
  • Pedro95 01.08.2018
    Fajnie w takim razie i również pozdrawiam :>

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania