Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Doberman. Niebezpieczne Dziewczyny - Rozdział ostatni - Nowe Porządki

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe.)

 

*Wrocław, koncert zespołu Ludwiki. Nikt nie przewidział, że została tam ukryta bomba .*

 

*Wybuch obserwowała z odległości przez lornetkę jego sprawczyni – Kasia.*

 

Kasia: Udało się,hehe! Dobra, spierdalam stąd!

 

*Kasia udała się do Sylwii i z uśmiechem przybiła jej piątkę, po czym z piskiem opon odjechały.*

 

*Tymczasem w domu Pluskwy Grzesiek grał sobie w Wiedźmina 3 na PS4 i podniecał się gołymi babkami. Nagle zastąpił je prezenter wiadomości i muzyka żałobna.*

 

Prezenter: Drodzy państwo, własnie miał miejsce pierwszy w Polsce atak terrorystyczny. Na koncercie znanego z przeboju "Zamknij mordę, głupi chuju!" zespołu Ludwiki wybuchł ładunek wybuchowy. Nie żyje 17 osób, co najmniej 29 zostało rannych...

 

*Do pokoju przyszli Pluskwa i Olga. Pluskwa upuścił szklaną misę z owocami.*

 

Pluskwa: Kurwa mać. Niestety wiem, kto to zrobił. Kasia.

 

Olga: Jaka Kasia?

 

Pluskwa: Moja była. Jestem przekonany, że...

 

*Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Pluskwa otworzył. Była to Kasia.*

 

Pluskwa: Wiem, że ty to zrobiłaś.

 

*Pluskwa zauważył, że Kasia trzyma coś za plecami.*

 

Pluskwa: Co tam kurwa chowasz?

 

Kasia: Zgadnij.

 

*Kasia nacisnęła guziczek na detonatorze. Mieszkanie wybuchło, Pluskwa, Olga i Grześ zginęli. Kasia w ciężkim stanie trafiła do szpitala, a później więzienia. Sylwia samodzielnie rządząc mafią nadal trzęsła Warszawą.

 

*Miesiąc później. W łazienkach warszawskich spotkali się Szymek i Julka, która wyszła ze szpitala po długiej hospitalizacji. Zostali parą. Tymczasem Nina i Monster po ucieczce do Maroka również prowadzili miłosne życie. Tyle, że bardziej grzeszne.*

 

*Wywiad z Korwinem.*

 

Dziennikarz: Jak się pan odniesie do ostatnich wydarzeń, panie prezesie?

 

Korwin: Wie pan, doszło do wielu szokujących wydarzeń. Ale nie zapominajmy, że jesteśmy Polakami. I damy radę przeciwstawić się wszystkim zagrożeniom. W imię Honoru.

 

KONIEC OSTATNIEGO ROZDZIAŁU

NIEBEZPIECZNE DZIEWCZYNY POWRÓCĄ...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • krajew34 17.01.2019
    Kupę powtórzeń, nie trafiony styl pisania, skąd w ogóle pomysł, by napisać to jako scenariusz? Nie wspomnę o fabule czy akcji, która jest nudna i tandetna. Mam lekkie deja vu, był użytkownik Madżin, który podobnie pisał i zachowywał się. Jakby tekst napisany był w innej formie dałbym dwa, ale tak... Przełknij swoją dumę i jeśli masz zamiar pisać następne historię, zrób to w normalnej formie, a zyskasz poprawę.
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    dopiero teraz zauważyłeś że to jest pisane jak scenariusz?
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    moje opowiadanie na literkową bitwę jest zwyczajnie zapisane
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    są gdzieś tu teksty tego madżina? Z chęcią przeczytam skoro ponoć pisał podobnie do mnie
  • Canulas 17.01.2019
    Nie Ty jeden masz deja-vu :)
  • krajew34 17.01.2019
    Geniuszu to od początku było widoczne, z tym scenariuszem, jednak nie znajdziesz tu aktorów, czy reżyserów, tylko czytelników. Co z tego, że przeczytałem, na ulicy też przeczytam szyld sklepu, a żadnych emocji we mnie to nie wzbudzi. Jeśli nie jesteś trollem to trochę pokory i weź się w garść, bo to nie tylko moja opinia, gdy tłum krzyczy trzeba się martwić.
  • Canulas 17.01.2019
    vox populi, vox dei - zwłaszcza opowijskiej.
    Ale jest zachęcający prognostyk, bo każda kolejna reinkarnacja, mości T.B> jest coraz lepsza. Jeszcze ze tzry i będzie git.
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    Canulas ???
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    Krajew34 następne opowiadania będą już zwyczajnie zapisane.
  • Tomek Bordo 17.01.2019
    Tomek Bordo myślałem że zapis scenariuszowy będzie fajny i nowatorski ale przez to są tylko złe opinie
  • Canulas 17.01.2019
    Tomek Bordo , taka tam moja schizofrenia. Nie zwracaj uwagi, nowatorski bycie. ;)
  • krajew34 17.01.2019
    Tomek Bordo mleko się wylało, nic z tym teraz nie zrobisz. Więcej synonimów, mniej powtórzeń, kreski dialogowe, opisy, bohaterowie o zróżnicowanym charakterze i nie kopiuj filmów, tylko twórz coś fajnego. Pisanie to największa frajda, nie zepsuje jej swoją dumą. Powodzenia życzę, nie jestem kimś nadzwyczajnym, ale postaram się ci coś podpowiedzieć przy następnym tekście. Komentuj inne teksty, ale niech cię wszelkie siły bronią przed ściągałem ludzi na siłę.
  • krajew34 17.01.2019
    * nie zepsuj
  • ŁO MATKO!
  • Tomek Bordo 18.01.2019
    ???
  • Something 22.01.2019
    Jako aktorka - napisane jest to słabo. Postacie kartonowe... nawet jakbym miała do dyspozycji Jacka Nicholsona, czy Meryl Streep; za kamerą stałby Steven Spielberg... absolutnie nic nie dałoby się z tym zrobić.
  • Tomek Bordo 22.01.2019
    Zobacz Synów Hipokratesa i powiedz, co o tym sądzisz.

    In my opinion Synowie Hipokratesa wyszli lepiej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania