.

 

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (76)

  • Canulas 17.10.2018
    Jakoś na razie obok. Nie szarpie mnie. Natomiast jednego jestem pewien. "rozstaje dróg". Rozstaj, rozwidlenie, odnoga.
    Chwilowo bez oceny, może jeszcze podejdę.
  • betti 17.10.2018
    Can ja jestem pełna podziwu, że w ogóle miałes odwagę tutaj przyjść... przecież to niebezpieczne.
  • Canulas 17.10.2018
    Niebezpieczne to jest łażenie na przełąj przez pasy. Albo przez tory, ooo. Przez tory zwłaszcza.
    Sprawdzone info od kolegi, który leży w lodówce.
  • betti 17.10.2018
    Czytałam o tych Twoich wycieczkach rowerowych... przez tory, w sumie, to raz się żyje...
  • Tjeri 17.10.2018
    Nie można nie docenić melodii tego wiersza. Udana jest również ta retro stylizacja. Całość trochę utarta, ale naprawdę wdzięczna. Nie podoba mi się jedynie tytuł, któren jest paskudnen. Nio wiem, że właściwie stylem pasuje, ale nie pokocham, nie poradzę. :D
    Poza tym, reszta - na duzi plus. Nie czytam Cię dużo, ale nieczęsto tak chyba piszesz (jeślim pomylona, to sorry), fajna czasem taka odmiana - nawet jeśli to forma eksperymentu.
  • betti 17.10.2018
    Tjeri kiedyś dużo pisałam rymem, ale później zakochałam się w wolnych... jednak czasami wracam do dawnej miłości... Tytuł, mogę w zasadzie odrobinę zmienić.

    Kiedy będę mogła ocenć coś Twojego?
  • Tjeri 17.10.2018
    Betti - ja już tylko przelotem (nie przyjęłam się tu ;)) - poczytam i spadam. Mało co piszę, a wstawiać starocie nie zawsze jest nastrój. Fajnie że rymujesz - uważam, że w takich wierszach czarno na białym widać umiejętności. Sama nie mam do tego talentu (w ogóle w poezja dla mnie to tylko odskocznia od macierzystej prozy). Napisałam kilka z czego sentyment mam tylko do mojego debiutu rymowanego (antypiosenka - zdaje się, że tu wstawiałam). Limeryków nie wliczam, bo to insza bajka i prostsza sprawa. Za ideał wciąż uważam wiersz Jurka "Mgielne tramwaje", szkoda że odszedł od takiego pisania (w sumie to w ogóle wręcz odleciał chłop - od wszystkiego)...
  • betti 17.10.2018
    Tjeri wiem, kiedys był w porządku, teraz wygląda jakby gonił za czymś resztką sił... lubiłam go. To akurat przykre patrzeć co się z nim dzieje...

    Tutaj się mało kto przyjmuje, ostatnio Lucynka... szkoda gadać.
  • Tjeri 17.10.2018
    betti, do Jurka zawsze będę miała dobre słowo - bo kiedyś jego teksty - zarówno te liryczne jak i komentarze to była prawdziwa nauka. Teraz już nie, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła go czytać bez wkurzenia.
    A jeśli nawet nie... to i tak zostanie dla mnie kimś wyjątkowym. No i nie mogę zapomnieć, że sprostał memu wyzwaniu i napisał wiersz o zupie i to niebylejaką mu wybrałam - bo krem z porów... Wybrnął :). Ech, stare dzieje.
  • betti 17.10.2018
    Tjeri ja się z nim zawsze kłóciłam, ale on to uwielbiał, niemniej miał dużo racji w komentarzach no i lubił pomagać - nowym. Za to go ceniłam. Teraz ubolewam, że nie ma tego ''Jerzyka'' jak go nazywałam, może to przez ten wypadek stracił grunt pod nogami i pędzi na oślep. Nie wiem, ale żal człowieka.
  • Tjeri 17.10.2018
    betti - zmienił się raczej na długo przed wypadkiem, ale zapewne i to miało na niego wpływ. W każdym razie szkoda gościa.
  • betti 17.10.2018
    Tjeri może to baby go zepsuły... uwierzył w swoje wielkie powodzenie i chciał imponować, może dlatego zaczął robić głupoty. Nie wiem.
  • Tjeri 17.10.2018
    betti to może być bliższe prawdy :D
  • betti 17.10.2018
    Pamiętam jedną osóbkę, która się chwaliła, że zna rozmiar jego członka. Do dzisiaj z tego konam...
  • Tjeri 17.10.2018
    Ha! No tak - wszelakie chwalenie jurkowaniem powinno być nazywane :D
  • betti 17.10.2018
    Dokładnie. Fajnie było powspominać. Dzięki, Tjeri.
  • Tjeri 17.10.2018
    betti i nawzajem :)
  • Dekaos Dondi 17.10.2018
    Nawet całkiem całkiem...ale pierwszy wers mi się kojarzy z... dojrzewającą szynką. I to mi psuje resztę.
    Mnie by najbardziej podszedł tytuł: Quo vadis Poezjo:~) Pozdrawiam→4
  • betti 17.10.2018
    DD nie wiedzaiałam, że szynka w mroku dojrzewa... ja chyba za mało kulinarna jestem.

    Nie mogę wchodzić w polemikę z Sienkiewiczem, jeszcze mnie o plagiat oskarży.

    Pozdrawiam.
  • Tjeri 17.10.2018
    O, teraz tytuł git!
  • sensol 17.10.2018
    ktoś Cię nie lubi, że tyle ocen i średnia dwa? podpadłaś?
  • betti 17.10.2018
    Tak, to głosy ''pokrzywdzonych'', prawda ich zabija, nawet pisać nie mogą ze złości... ha, ha.
  • Zaciekawiony 18.10.2018
    Ode mnie 3 bo to znów wiersz celujący gdzieś obok.
  • betti 18.10.2018
    To dziwne, bo to prosty wiersz....
  • TrzeciaRano 18.10.2018
    przegadane proste sorry
  • betti 18.10.2018
    TrzeciaRano jak Ty mnie bawisz... przychodź częściej.
  • Aisak 18.10.2018
    Siedemnastu aktywnych użytkowników.
    I cała siedemnastka pochyliła się nad gówienkiem, a tyle tekstów odeszło w zapomnienie bez, choćby, słowa.

    Ja pierdolę...
  • betti 18.10.2018
    Nie podobają ci się Aisak rymy, fakt nie częstochowskie... co za tragedia. Hahaha...
  • Mruk 18.10.2018
    betti oceny od czytelników bardzo wymowne.
    Nie wysilaj się z tłumaczeniem, jesteś przewidywalna - tak, tak, najlepiej zwalić na trolle.
  • betti 18.10.2018
    Mruk dokładnie. Ja wiem, to nie trolle... one mnie przecież uwielbiają.
  • Enchanteuse 18.10.2018
    Mruk, oczywiście, że są wymowne.
    Pokazują, że równowaga literacko-towarzyska na tym portalu chwieje się w posadach.
  • Aisak 18.10.2018
    Śmiej się. Ale jest mi przykro, że ktoś woli zmarnować czas na przyjście pod twój tekst, żeby z satysfakcją wlepić jedną gwiazdkę, zamiast iść pod tekst kogoś, komu może ofiarować pięć gwiazdek.

    Nie pojmuję tego.
    Jest w chój pustych tekstów!
    No, kurczę, no!
  • betti 18.10.2018
    Gwiazeczko te gwiazdki, to śmiech na sali... niech przychodzą i się uczą lenie, u ciebie nie ma nic z czym mozna by było iść dalej... niestety taka prawda.
  • Aisak 18.10.2018
    Myślisz, że kogoś to obchodzi?
    Myślisz, że mnie to obchodzi?
    Ani trochę.
    Fajnie jest pisać. Dobrze pisać, jeśli nie potrafię to trudno.
    Mój świat nie kończy się na moim pisaniu.

    Oprzytomniej, kóva, bo bredzisz.

    Wydaje ci się, że jak mi dogryziesz, to będzie mi przykro i się popłaczę?
    Weź..
  • Aisak 18.10.2018
    Mnie nie rozśmieszaj.
  • betti 18.10.2018
    Aisak nie zamierzam dogryzać, piszę prawdę, którą każdy ci pisze na wszystkich portalach. Ty jednak nadal nie rozumiesz... taki przypadek beznadziejny. Jednak inni nie muszą iść twoją popapraną drogą. mogą własną. Bez wstydu.
  • Aisak 18.10.2018
    xD
    Na wszystkich portalach xD
    Wymień pięć, na których jestem, bo mnie pamięć zawodzi...





    Zemsta jest dla małych, słabych ludzików.
    Oj, yetti, jesteś jednak przewidywalna.
  • Aisak 18.10.2018
    Zostawiam 18 głos.
    Na pamiątkę.
  • betti 18.10.2018
    Zemsta? O czym tym ty, bo nie czaję?
  • betti 18.10.2018
    Każdy wie na jakich jesteś portalach, chyba łatwiej wymienić, na których nie byłaś... mnie dziwi, że tak trudno ci zrozumieć sugestie wszystkich, że słabo piszesz i powinnaś popracować, a jeszcze bardziej mnie dziwi, że nie chce ci się pracować, żeby nikt się nie przyczepiał... Zobacz, TY OD LAT CIĄGLE TAK SAMO PISZESZ, żadnego rozwoju. A przecież czytasz te wiersze, widzisz jak inni piszą...i nic. Dal mnie to niepojęte/
  • Aisak 18.10.2018
    Hahahaha, na pewno każdy xD

    O co ci chodzi?
    Ciągle piszesz, że nie potrafię pisać.
    Ok.
    Przyjmuję do wiadomości.
    Nie rzucę się z okna z tego powodu.

    Daj spokoj. Co tak przeżywasz mój brak talentu?
    Nie rozumiem cię.
    Odpuść, i nie powtarzaj oczywistości.

    Jesteś beznadziejna.
  • betti 18.10.2018
    Jesteśmy na portalu literackim, tutaj takie tematy się porusza. Twoje życie osobiste mnie nie interesuje, żebym pytała o zdrowie czy o miłość albo co ugotowałaś na obiad.
  • Aisak 18.10.2018
    Jesteśmy na portalu literackim, i co z tego?
    Przestań powtarzać, że nie potrafię pisać, bo mi lotto.
    Ileż można w kółko to samo.
    Jaki chcesz osiągnąć rezultat?
    Mam odejść że wszystkich portali (wtf)?
    Czy tylko z tego?
    Przestać cię komentować?
    A nie przestanę, ha.
    I co tam jeszcze...
    Coś tam, nie chcę mi się już pisać.
    Jedno jest pewne:
    Twoja gadka jest rzadka i niczego nie zmieni.

    Gódbajos.
  • betti 19.10.2018
    To z tego, że nie znając się na poezji, słabo pisząc, komentujesz w sposób urągający wszelkiej logice. Chwalisz dno, bo bliskie temu, co produkujesz sama, a potępiasz dobre wiersze, bo ich nie rozumiesz. Ja widzę ten cyrk, ale osoby, które dopiero zaczynają, łatwo mogą ulec twojej manipulacji i tworzyć na twój wzór i podobieństwo grafomanię, a tego bym nie chciała i dla siebie i dla nich. Niemniej liczę na ich zdrowy rozsądek...
  • Aisak 19.10.2018
    No, dobra mogę z tobą trochę popisać xD
    Póki mnie nie znudzisz :]
  • Aisak 19.10.2018
    A więc...
    Uważasz innych za pierdolonych debili.
    (Ogólnie nie przeklinam, ale muszę z siebie wyrzucić tygodniowy stres).

    Jeśli twierdzisz, że ktokolwiek mógłby się na mnie wzorować, to jesteś niezdrowo porąbana.
    Nie widzę swoich naśladowców, bo każdy ma swój rozum, swoją wrażliwość i estetykę.

    Dziewictwo straciłam z Adasiem M., nic nie poradzę, że mam sentyment do wierszy rymowanych. To mi w sełduszku gra tra la la.

    W 2016 tak naprawdę zaczęłam zwracać uwagę na wiersze białe, nierymowane.
    Wcześniej ich nie czytałam.
    Nie przemawiały do mnie.

    Co tam jeszcze.
    A że nie umim pisać.
    No, nie umim. I co z tego?
    Każdy orze, jak może.
    Kto mi zabroni?
    Mogą jedynie posypać się pały xD
    Ale wiesz, gdzie ja to mam?

    Dobra, to kończę, bo mi się temat wyczerpau.

    To paaaa.
  • betti 19.10.2018
    Masz naśladowców, od banalnego rymu można się tutaj porzygać, mało tego przyszłaś pod mój wiersz, który jest napisany poprawnie i stwierdziłaś, że to miernota.
    Jakim prawem, taki nieuk jak ty wyraża takie opinie?
  • Nuncjusz 19.10.2018
    Kazdy ma prawo wyrazić opinię, nawet nieuk. Dalej pisz takie komentarze, a cię zgłoszę
  • betti 19.10.2018
    Nuncjusz proszę bardzo, możesz zgłaszać, nie interesuje mnie to. Interesuje mnie natomiast, jak ktoś, kto nie posiada żadnej wiedzy, podejmuje się oceny?

    Skoro uważa mój wiersz za ''gówienko'', to jako autor mam prawo wymagać argumentów. Ja potrafię uzasadnić każdą moją wypowiedź...
  • Aisak 19.10.2018
    A wiesz, że pod koniec października wchodzi na ekrany kin super horror!!!!!!
  • Nuncjusz 19.10.2018
    Tytuł?
  • Nuncjusz 19.10.2018
    a zreszta idę spać, nie chce mi sie tu spam uskuteczniać
    Dobranoc
  • Aisak 19.10.2018
    Nuncjusz coś jak Loretta?
  • Aisak 19.10.2018
    yetti, boli cię to?
    Jedna opinia nieuka?
    Naprawdę?

    Uważam, że nie potrafisz pisać dobrych wierszy.
    Czasami coś ci się trafi, jak ślepej kurze, ale to nie są wysokie tony.
    Dobre pisanie nie jest w twojej naturze.
    Myślę, że bardziej przemawia przez ciebie frustracja.
    Chyba, że jesteś kolejnym pierdolonym bytem internetowym...

    Nie obchodzi mnie to, kim to jest.
    No, i tyle.
    Nic dodać.
    Nic ująć.
  • Ritha 19.10.2018
    U mnie na wsi jak mieszkalam, to dwie sąsiadki jak jedna drugiej miedzę nadepnela, to ta druga - hops! Majtki w dół i dupę tej pierwszejej pokazywała. I na odwót.
    Kompletnie nie wiem czemu mi się to akurat teraz przypomnialo...
    Bez odbioru, bawcię się moje drogie panie :D
  • Aisak 19.10.2018
    yetti....
    be be be be be be be
  • betti 19.10.2018
    To nie są argumenty, poproszę o konkrety. Co w tym wierszu uważasz za źle napisane, co jest nie tak?
  • betti 19.10.2018
    Tu nie chodzi o zabawę Ritha. Niech chociaż raz konkretnie napisze o co jej chodzi, skoro z takim pietyzmem wygłasza swoje zdanie. Jako autor chcę wiedzieć...
  • Aisak 19.10.2018
    O, na pewno nie!
    Idem.
    I nie wracam.
  • betti 19.10.2018
    Tak jest za każdym razem razem. Ryczy najgłośniej bzdury, a kiedy trzeba odrobiny merytoryki już jej nie ma... Taka wiedza. Co napisałaś, że pisać nie umiem? W którym miejscu ten wiersz jest źle napisany, które wersy nie pasują do siebie, gdzie jest naciągana metafora, gdzie zakłóciłam rytm, gdzie rym banalny? To są konkrety. Przytocz jakiś argument, jeżeli potrafisz. Chociaż jeden.
  • Aisak 19.10.2018
    No, przecież napisałam wyżej jełopie.
    Dobra, już mi się nie chce.
    Mam zlodowaciałe dłonie od pisania.
    Adijos.
  • Aisak 19.10.2018
    yetti...
    Czy nie masz wrażenia, że twoje życie to jedna wielka metafora?
    Uważasz, że dobry wiersz musi zawierać wyłącznie lub jakiekolwiek metafory?
    Są wiersze, tak bardzo hermetyczne, że nawet zespół Enigmy, by ich nie rozszyfrował.
    To nie na tym polega, żeby CZYTELNIKA WPRAWIĆ w osłupienie, albo w konsternację.

    Metafora ma być delikatną nicią naprowadzającą do meritum.
    A nie zawiłą plątaniną, w której ciężko znaleźć drogę.

    Jako czytelnik, nie muszę tłumaczyć, dlaczego.
    Dlaczego wolę wiersz Z od twojego.
    Ty nie piszesz.
    Ty preparujesz.

    Odpadła mi zamarźnięta dłoń.
    Dzięki :/
  • betti 19.10.2018
    Która metafora jest tutaj niezrozumiała?
  • betti 19.10.2018
    Moje życie nie powinno w ogóle ciebie obchodzić, tak jak mnie nie obchodzi twoje. Jest rozmowa na temat wiersza, na tym się skup.
  • betti 19.10.2018
    Moje życie nie powinno w ogóle ciebie obchodzić, tak jak mnie nie obchodzi twoje. Jest rozmowa na temat wiersza, na tym się skup.
  • Aisak 19.10.2018
    Ależ mnie nie interesuje twoje życie!
    Kobito! Idź na cztery strony świata, co mnie to?!
    Tylko, że masz pierdolca na punkcie metafor, to napisałam.

    Masz nieregularny rym.
    Popraw.
    Bo przyjdę, i napiszę niepochlebny komentarz.


    To paaa.
  • betti 19.10.2018
    W którym miejscu mam nieregularny rym?
  • betti 19.10.2018
    Zakładając oczywiście, że rym może być nieregularny...
  • pocztapolska 20.10.2018
    dobrze że dla ciebie jest to prosty wiersz. nie nadajesz głębi swoim wierszom, więc równie dobrze można przyjąć, że naga babka płacze za konikami gdzieś tam w oddali.
    hehe, dobry humor mam, właściwie coś mi się podoba w tym wierszu, bo za każdym razem jak czytam widzę inny obraz. Takoż 5 od mnie.
  • betti 20.10.2018
    Nie dopatrzyłaś się głębi, ale za każdym razem widzisz inny obraz, jeżeli to nie jest głębia, to czym to nazwać?
  • pocztapolska 20.10.2018
    betti nie, nie. bardziej nawiązuję do tego że sama zaznaczasz, że twoje wiersze nie mają ukrytych treści i przekazów. jeśli coś źle zinterpretowałam to wybacz. pierwsza część komentarza to żart. to, że wiersz podoba mi się już nie jest żartem.
  • betti 20.10.2018
    pocztapolska chodziło mi o to, że ja lubię metaforę i lubię się w niej ''babrać'' - dlatego jest dla mnie prosta. Zrozumiałam oczywiście Twój żart, niemniej lubię też czasem podokuczać, szczególnie, kiedy dopatrzę się przeciwstawności.
    Ten wiersz, to takie przypomnienie sobie techniki pisania rymem, żeby nie wypaść z wprawy i nie skończyć na częstochowie.
    Pozdrawiam.
  • Aisak 20.10.2018
    "BABRAĆ" bardzo adekwatnie.
  • betti 20.10.2018
    O dziwo, chociaż to zrozumiałaś...
  • Ja jak nabardziej jestem za, ten wiers bardzo mi podszedł!
  • betti 22.10.2018
    To fajnie, że podszedł... dziękuję za ślad obecności.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania