-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Canulas 26.12.2017
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Yeeeeeeeeeee
    Yestęęęęęęęę

    Pięć. Pięć +
    Jestęęęe.

    Brawo, Marg. Jesteś wielka.
  • Margerita 26.12.2017
    Dzięki
  • marok 26.12.2017
    Co ja mogę powiedzieć? Po prostu 5 :))))
  • Margerita 26.12.2017
    Bardzo dziękuję
  • betti 26.12.2017
    Ale ten mój kochanek nerwowy... skąd mu się to wzięło? Oczywiście 5
  • Canulas 26.12.2017
    Bo to jakaś pussy, nie kochanek. Ogrodnik Canulasuardo jak wiedzi, to zobaczycie. Ciąża od samych spojrzeń :)
  • Margerita 26.12.2017
    dzięki nie wiem
  • Canulas 26.12.2017
    wiedzie
  • refluks 26.12.2017
    Gdybym nie zrezygnował z ogrodnika, to już bym się doczekał odcina.
    A tak Canulas się raduje.

    Kiedy o kucharzu DeShawn???
  • Margerita 26.12.2017
    będzie w swoim czasie
  • Canulas 26.12.2017
    Ogrodnik Canulasuardo
    Co o nim wiemy.
    Ciąża od samych spojrzeń.
    Perlisty uśmiech oszraniający drinki.
    Kiedy sprzedawał swe wysłużone ogrodniczny, na siedem godzin sparaliżował eBay.
    I najważniejsze. Kiedy uprawiaj jogging od spodenkowej "zbytwielkości" przetrącił se rzepkę w kolanie łasną kiełbasą.
    Mały, wielki człowiek. Ah.
  • Canulas 26.12.2017
    Jaki Canulas, czopku?
    Canulasuardo. Latino Lover. El Somberero de piździ kłak
  • refluks 26.12.2017
    Canulas czopku?
    Przyjdziesz ty kiedyś do mojej kuchni, a przyjdziesz, będziesz wielce spragniony pragnął upragnionego mohito się nachlać, a będziesz pragnął.
    Już Margerita to załatwi, bo Ola liczy się z moim zdaniem, bo ja jestem wytworny i tworzę wyszukane jedzenie, które ona spożywa z rozkoszą i gdy poproszę Olę, żebyś przyciął krzaki, bo zbyt długie gałęzie rozpraszają moje kulinarne skupienie, to ty je będziesz przycinał, codziennie, po milimetrze w upale, strasznym upale.
    I gdy przyjdziesz d mojej kuchni, to dostaniesz ciepły ulepek.
  • Canulas 26.12.2017
    refluks, kurde, patrząc od tej strony, to masz władzę, ale czekaj. Canualdo da se spokojnie radę. Jeszcze będziesz z obiadem po chałupie latał, Panu Canualdo strawę i napitek donosił.
    A potem czapka z głowy, ona sama w doły, a ręce za plecy. I czy smakuje Panu? - nieśmiało pod nosem bąkał będziesz.
    A Pan Canualdo powie, że dobre nawet, ale i tak w tamtej spelunce na rogu się stołować woli.
    I Ty se z bezsilnej wściekłości czapeczkę łapkami pomiędlisz. Ale na zewnątrz to tylko.
    "Jutro postaram się lepiej" - wyjdzie.
    I usłyszysz tylko szorstkie. "Oby".
    I Ci do wieczora dnia następnego przykro będzie.
  • refluks 26.12.2017
    Canulas Wspomniałem tylko o upale i już ci się jedyny z a g o t o w a ł.
  • refluks 26.12.2017
    refluks Canulas Wspomniałem tylko o upale i już ci się jedyny zwój z a g o t o w a ł.
    Ogrodnik z goła babą na ramieniu w domu Oli będzie bywał, przebywał?
    Nonsens.
  • Canulas 26.12.2017
    refluks, nie. Kucharzyna marny z pozawijanymi w plastry paluchami przez nieumiejętność szatkowania ogórka, będzie.
    Canualdo, to Latino Lover. Jego wulkany pytają jak być gorące.
    Szeroka klata, z równie szerokim, złocistym nietoperzem. Okazjonalnie nabyte złoto. Okular "Miami Vice". Twarz marca na kalendarzu: Ciało i Ogród.
    A Ty, siusiumajku, czterdziestopięciokilowy. Przecież Ciebie można ukrzyżować na latawce.
    Nie masz startu do południowej krwi. Pani domu też o tym wie i Twoje umuzgi z przystania kanapek kapustą, wiszą jej kalafiorem.
  • Canulas 26.12.2017
    *przystrajania
  • refluks 26.12.2017
    "- Przyszedł jakiś mężczyzna mówi, że szuka pracy. Czy mam go odesłać z kwitkiem? – zapytała Elen."

    I tu z kuchni powinno dać się słyszeć głos o obezwładniajacym babeczki tembrze:
    - Wywalić za bramę, niegustownego dziada!
  • Canulas 26.12.2017
    Hahaha, zaiste tak być powinno
  • Margerita 26.12.2017
    Canulas
    a kto będzie mi strzygł trawnik
  • Canulas 26.12.2017
    Margerita no baa
  • Za dużo to ten ogrodnik nie zarabia, stawka robotnika godzinowa w stanach minimalne to chyba osiem dolców na godzinę. Tygodniowo powinien zarabiać ze dwie- trzy stówy. A guwerner to oczywiście jeszcze więcej :) Zwłaszcza taki wysokich lotów jak tutaj u ciebie Marg :)
    Jak to mówią, pieniądze to nie wszystko :)
    Ode mnie masz piątala!!!
    Pozdro :)
  • Margerita 26.12.2017
    dzięki
  • refluks 26.12.2017
    Maurycy Lesniewski "Za dużo to ten ogrodnik nie zarabia"
    Na kolejny tatuaż z gołą babą albo pitbullem - w sam raz.
  • refluks no chyba, że tak to się tam przelicza :)
  • Margerita 26.12.2017
    Maurycy Lesniewski
    :)
  • riggs 27.12.2017
    to nadworny fryzjer i fotograf zarobi tyle, że porwie Marg na Haiti na wywczas
  • Pasja 27.12.2017
    No ciekawie się rozkręca Dom Mody? Gwiazdki lecą*****
    Ukłonik;)
  • Margerita 27.12.2017
    dzięki
  • Okropny 27.12.2017
    Tu już ktoś kiedyś był tym ogrodnikiem! Pamiętam!
  • Okropny 27.12.2017
    W jednej z usuniętych scen z Zycia Marii chyba, albo życia Basi!
  • Canulas 27.12.2017
    Ogrodnik jest tylko jeden. Jak w nieśmiertelnym.
    Moze być tylko jeden. I sekatorem "ciach".
  • Okropny 27.12.2017
    Canulas pasujesz mi do hardkor typa ze śrubokr... Sekatorem
  • Canulas 27.12.2017
    Okropny, żaden kucharzyna nie będzie się panoszył po domostwie, gdy ja, Canualdo już wdzięki pani domu zdobędę, nie bacząc na karku skręcenie i świeżo co ściętą różę w zębach przynosząc, przez balkonowe okno (trzecie piętro) wejdę.
  • Agnieszka Gu 27.12.2017
    Kurczę, musiałam zajrzeć. Tyle emocji :)
    Dave Canulas - padłam :) Mistrzostwo Świata :))

    Margerita, mały drobiazg: "żeby ludzie wiedzieli czy pani się zajmuj." - brakuje literki m i e = czy+m oraz zajmuj+e
    Reszta - bez korekty, bo to Twój jedyny, niepowtarzalny styl :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. 5 oczywiście za niesamowity styl i "marketing" :))
  • Margerita 27.12.2017
    dzięki
  • KarolaKorman 04.01.2018
    Dotarłam i ja :) Muszę przecież śledzić poczynania ogrodnika, kucharza i innych. Z tymi wypłatami to faktycznie cieniutko, ale może księgowa coś poradzi :) Pozdrawiam i 5 :)
  • Margerita 05.01.2018
    dziękuję
  • Ritha 14.01.2018
    Jest i ogrodnik!
    "z tatuażem na ramieniu z gołą babą" - haha, elegancko

    "- Cieszę się aha jeszcze jedno pana tygodniowa pensja będzie wynosiła dwadzieścia dolarów. A, jak się pan sprawdzisz to podniosę stawkę" - chyba będzie musiał kraść resztki z kuchni DeShawna, żeby przeżyć. Ale da radę, może w ogrodzie rosną jakieś jagody, czy cuś ;)

    "- Józefie szyld wisi.
    - Nie prawda, bo krzywo" :D

    "- Ja się tobą nie będę kłócić" - z* tobą

    "- Uważam, że pierwszy numer powinien być w całości poświęcony strojom kąpielowym" - tez tak uważam, zdjęcia do magazynu już są, i to jakie!

    Z każdą częścią wzbogacasz to opowiadanie, oczywiście 5 i zobaczymy co dalej :)
  • Margerita 14.01.2018
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania