-

 

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Zaciekawiony 27.11.2017
    Nie no, z każdym odcinkiem akcja staje się coraz ciekawsza. Mam wrażenie, że masz z pisania coraz większą zabawę, zmieniasz wątki na inne, bardziej zawikłane.
  • Margerita 27.11.2017
    to chyba dobrze
  • Canulas 18.12.2017
    "Dziewczyna poczuła się zmęczona i nawet nie wie, kiedy usnęła." - "nie wiedziała, kiedy usnęła".

    ". Pośpiesznie zbiegła po schodach na dół nacisnęła klamkę i wyszła na dwór. " - jak zbiegła, to wiadomo, że na dół. Umiesz zbiegać na górę?

    "Podniosła oczy i zobaczyła przed sobą ducha mamy, która się do niej uśmiecha. " - lepiej brzmi "uniosła wzrok" nie oczy. Oczy są w środku łba. Jak je uniesiesz, to jest bałagan, że dwa ciffy to mało. (i mamay, która sie do niej UŚMIECHAŁA.

    " - Idź do klubu ze striptizem – odparł duch Basi.

    Kobieta po krótkim marszu zatrzymała się przed wejściem z napisem klub go go zaprasza. " - a to przejście jest przecudowne. Cudo. Majstersztyk.


    "Weszła do środka ściany w lokalu były pomalowane na czerwono. " - Marg, daj przecinek ;ub kropkę po "środka". Inaczej sięczyta: Weszła do środka ściany.

    Eh. Spełniłem swój obowiązek. Dalej nie wyciągam już.

    Obrywałem właśnie se paznokcia, ale jakżem to przeczytał: " Nagle usłyszała tuż przy uchu matczyny głos mówiący.

    - Uciekaj. " - to, żem tak z tym paznokciem zastygł.
    Ucieknie? Da radę?

    "Dziewczyna wzięła sobie ostrzeżenie matki do serca i czym prędzej się stamtąd z myła." - zmyła.

    Marg, rozpieprzasz system. Piątki Ci nie dam, bo nie mogę. Muszę być wobec Ciebie obiektywny.
    Dostaniesz...

    6

    podzieloną na 2

    Czyli 3+ lub cztery mniej.

    No dobra. Po starej znajomości 4-, ale część troszkę słabsza.
  • Margerita 18.12.2017
    dzieki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania