-

-

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Zdzisław B. 07.09.2017
    Margerito, oczyść tekst, przerób,popraw literówki i złą odmianę (ciemnej karnację), spróbuj wstawić przecinki. Nawet zamiast "krzyknęła" chyba powinno być "krzyknął".
    Spróbuj przeczytać jako czytelnik, nie autorka. Nie znasz treści i pierwszy raz czytasz... powinnaś zrozumieć, o czym piszę.
    Nie będę oceniał, to dla mnie tekst roboczy, pierwsza wersja.
    Pzdr.
  • Margerita 07.09.2017
    dobrze mam krzyknęła bo to Ola zrobiła z radości a tą złą odmianę też poprawiłam ale dziękuję za komentarz
  • Zdzisław B. 07.09.2017
    "Krzyknęła"? To przelicz, po kolei, wypowiedzi rozpoczynane myślnikiem (Endymion - ona - on - ona...).
  • Dlatego lepiej, żeby było jasne dla wszystkich, dodać jakaś wrzutkę co jakiś czas mówiąca o tym kto mówi, przy okazji opisać, nastrój, wyraz twarz etc...
    Marg słuchaj sie Zdzisława, on jak coś gada, to pewnie wie co. Tylko wyjdzie na dobre twojemy opowiadaniu.
  • Violet 07.09.2017
    Ode mnie 5-
    Pozdrawiam.
  • Margerita 07.09.2017
    dzięki
  • Violet 07.09.2017
    żeby było jasne, pięć daję za pracowników na gwałt ;)
  • Margerita 07.09.2017
    Violet
    i tak dziękuję a tą też źle się czytało?
  • Violet ode mnie tez dostanie 5, bo zawsze dodaje. Ale rad warto słuchać. Zwłaszcza sensownych. Chociaż jeszcze nie czytałem. Po pracy przejrzę, to sobie wyrobie swoje zdanie.
  • Violet ode mnie tez dostanie 5, bo zawsze dodaje. Ale rad warto słuchać. Zwłaszcza sensownych. Chociaż jeszcze nie czytałem. Po pracy przejrzę, to sobie wyrobie swoje zdanie.
  • Violet 07.09.2017
    Margerita Trochę ciekawsza ta część, tylko błędy stylistyczne powodują śmieszne sytuacje. Słuchaj Marg madrych ludzi i stosuj się do ich zaleceń, a dużo Twoje opowiadanie na tym skorzysta.
  • Violet 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski Stara się dziewczyna jak moze i trzeba to docenić :)
  • Margerita 07.09.2017
    Violet
    Bo ja mam zawsze problem i w złych miejscach stawiam kropki i przecinki to dla tego
  • Violet ja doceniam, przecież mnie już trochę znasz :)
  • Margerita ja mam ten sam problem. To, że jest taki problem nie znaczy, że nie trzeba opowiadać swoich historii. Po prostu pisz zawsze jak mozesz najlepiej.
  • Margerita 07.09.2017
    Maurycy Lesniewski
    dzięki cały czas to robię
  • Margerita taki koleś jak Zdzisław to skarb kiedy wypowiada sie o czyjejś pracy. Jeśli on zwrócił na cos uwagę to pewnie cos w tym jest. Słuchanie mądrych (Zdzisława ja do nich zaliczam) jest jednym ze sposobów pisania jak najlepiej sie da.
  • Pasja 07.09.2017
    Mar akcja powoli się rozkręca. Czy tajemnice rodzinne zostaną odkryte. I co łączy rodzinę Oli z rodziną Endymiona. Pisz kochana i poprawiaj i pisz dalej. Czekam na dalszy ciąg.5)
  • Margerita 07.09.2017
    dzięki
  • Pan Buczybór 07.09.2017
    Kurczę, przyznam, nie czytałem poprzednich części. Tak se pomyślałem: a może warto poczytać znów niedisco-Mar... No i przeczytałem... Kurczę, pierwszy dialog + ta negocjacja - padłem. Naprawdę, śmiesznie ci te dialogi wychodzą... Także, z uśmiechem na twarzy; gratki.
  • Marg nacisnąłem 5
  • Margerita 07.09.2017
    dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania