:)

ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (76)

  • Canulas 10.12.2017
    Czemu pod tym zajebistym tekstem nikogo nie ma?
    ALternatywy cztery pełną gębą.
    Dobre to. Nie żałuję krótszego zycia o dwieście sześć sekund.
    Bardzo zacne.
  • maga 10.12.2017
    Czarny humorek. Są kraje w których takie pilnowanie sąsiada jest normalnośćią. Piąteczka za tekst ı pozdrawiam :)
  • fanthomas 10.12.2017
    Czarny humor mnie przyciągnął. Dobre to, a nawet bardzo. 5
  • betti 10.12.2017
    Mnie nie tyle temat zachwycił, co lekkość pióra. Tutaj. Arysto charakteryzuje się podobną lekkością. Przez to czytanie tekstu jest przyjemnością.

    Pozdrawiam.
  • Agnieszka Gu 10.12.2017
    Prozaiczna opowieść, świetnie napisana, fajnym i lekki językiem.
    Lubię taki humor, zwłaszcza jeśli jest wykwintnie podany :)
    Pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 10.12.2017
    heh, dobre to, dobre. Czarny humor z fajną puentą + fajny klimat sąsiedzkiej obserwacji. Fajne opowiadanko. Pozdro
  • refluks 12.02.2018
    gdzie się, harpio, podziewasz?
  • Peryskop 06.08.2019
    Czytałem przed urlopem, zanim zniknął. Zarąbisty tekst. Czemu Pani Miranda Calle wycięła wartościowe teksty i na występach gościnnych same chłamy prezentuje?
  • Halmar 06.08.2019
    Lornetka, jak chcesz wartościowych tekstów, to udaj się tam, gdzie pani Miranda urzęduje :))))
  • Peryskop 06.08.2019
    Halmar - tu dopiero urzędujesz... Nie sądziłem, że pani moderator wyżywa się poza macierzą. Może choć linka wrzuć?
    "Gangrena" Pani Miranda Calle
    Ale na VA Gangreny chyba nie czytałem. Muszę poszukać.
  • Halmar 06.08.2019
    W czasach, gdy zaczęłam tu swoją karierę, na zaproszenie refluksa przybywszy, portal opowi był miejscem dobrych tekstów i merytorycznych komentarzy. Ale to były dawne czasy. Panta rhei :)))
  • Halmar 06.08.2019
    Z tego, co wiem, regulamin zabrania reklamowania innych miejsc w Sieci o tematyce zbieżnej z portalem, na którym jesteśmy :)))
  • Peryskop 06.08.2019
    Halmar - poczytałem trochę Ciebie tutaj. Nie wyglądałaś na kogoś kto przejmuje się regulaminem. :-D.
  • Peryskop 06.08.2019
    A przyszedłem, bo nie wierzyłem plotkom. Co też w ludziach się chowa.
  • Halmar 06.08.2019
    A w którym miejscu zlamalam regulamin według Ciebie? Czy ja kogoś wyzywam, obrażam, używam wulgaryzmów? A wyglupy nie są zabronione :)))
  • Halmar 06.08.2019
    Radzę zapoznać się z moją misją, która wyjaśnia to i owo :)))
    http://www.opowi.pl/profil/halmar/opis
  • Peryskop 06.08.2019
    Halmar :-D Owszem - sporo "kurw" i innych obelg (których nawet nie jestem w stanie spamiętać) wyczytałem - pod konkretne adresy. Aż niewiarygodne, że administracja milczy.
  • Peryskop 06.08.2019
    Wracam na spokojniejsze wody. Ale parsknę śmiechem, jak na VA jak będziesz kogoś upominać. Świat jest przedziwny :-D
  • Halmar 06.08.2019
    Nigdzie nie użyłam takiego słowa. Linki jakieś? Screeny? Inne dowody? Śmieszne :)))
  • Peryskop 06.08.2019
    Halmar W screeny z tego co wyczytałem to ty tu się bawisz. Zajrzałem pod tekst, który zrobił na mnie wrażenie, widzę, że jednak administracja wycięła ci co nieco :-D. Ale wujek gugle przechowuje kopie...
    Tak z brzegu, choć dwie przypomnę (a jest ich tam od groma). Może pamięć odświeżysz...
    "akwamen spierdalanto jak dorośli rozmawiają #preczzkurwatjeri"
    "Tjeri świętojebliwa, ręce precz od poezji. Nie masz pojęcia o prawdziwych uczuciach i emocjach, oszustko, manipulantko, monterko fałszywek. Spieprzaj do montowania kolejnych zabawek w Photoshopie."

    Pa, do zobaczenia na VA
  • Halmar 06.08.2019
    Na kilometr zalatuje mi tu kolejną prowokacją pani T. , słynnej specjalistki od fotomontaży w Paincie :)))
  • Halmar 06.08.2019
    Peryskop a gdzie wspomniana "kurwa" (przepraszam, ale to cytat)? :)))
  • Peryskop 06.08.2019
    Dla zainteresowanych... póki wujek nie zdejmie :-D
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yDYnnCWb0gkJ:www.opowi.pl/piesn-nad-lakami-a53007/+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
  • akwamen 06.08.2019
    I znowu zaczynają... co za licho hi, hi, hi
  • Halmar 06.08.2019
    Radzę nie ferować wyroków na podstawie kilku zdań wyjetych z kontekstu.
    Ci, co są tu dłużej, wiedzą o co chodzi.
    Powiem tylko, boś niewtajemniczony, że pani T. przez swoje manipulacje doprowadziła mnie do załamania nerwowego. Kto sieje wiatr, zbiera burzę.
  • betti 06.08.2019
    Bo jest tutaj... incognito.
  • Peryskop 06.08.2019
    Nie dziwię się - choć lepiej byłoby wyciąć badziew a zostawić teksty warte czytania.
  • Halmar 06.08.2019
    Elko, tju jestem na urlopie :)))
  • betti 06.08.2019
    Halmar Ty... łobuzie jeden.
  • Halmar 06.08.2019
    Elko :)))
  • betti 06.08.2019
    Jeszcze się w niej ktoś... zakocha, a po co jej problemy?
  • betti 06.08.2019
    Czy to się nigdy nie skończy???
  • Canulas 06.08.2019
    Też się zastanawiam. Przez ostatni miesiąc portal upadł, jak nigdy od mojego tu początku.
  • betti 06.08.2019
    Canulas piorą tu brudy, nie można już patrzeć, a im ciągle mało... co za ludzie... ARTYŚCI!
  • akwamen 06.08.2019
    betti o paczajta i kto to mówi?! hi, hi
  • akwamen 06.08.2019
    betta nie dowalaj do pieca to się skończy
  • betti 06.08.2019
    Na innych portalach - kultura, tutaj mogą jak świnie...

    Akwamen idź stąd, bo dzisiaj mało mam zrozumienia dla takich jak Ty.
  • akwamen 06.08.2019
    betti idź stad!
  • akwamen 06.08.2019
    betta dlaczego nazywasz ludzi świniami? ;)
  • betti 06.08.2019
    akwamen zajmij się Mamą i odczep ode mnie. Dziękuję!
  • Canulas 06.08.2019
    betti, najlepiej po prostu się ogólnie wyciszyć i zrobić sobie 48 wolnego od drażliwych tematów. Tak już z tydzień mija - nie przeczę, działałem prężnie w tak zwanych "przepychankach" - widzisz mnie gdzieś teraz?
    Spojrzeć od siebie i jakoś się wyprostuje samo. Ciao. Idę jeść makaron.
  • akwamen 06.08.2019
    betti zajmij się Bogusiem i odczep się ode mnie. Nie ma za co? hi, hi
    Jak porządna sie znalazła hi, hi
  • Halmar 06.08.2019
    Canulas ugotuj więcej makaronu, to se na uszy ponawijamy :)))
  • Canulas 06.08.2019
    Halmar - nie mogę. Aplikacja pozwala mi zjeść 100g :((
  • Halmar 06.08.2019
    Canulas :)))
  • jolka_ka 06.08.2019
    Miranda to Halmar? Przecież ta pierwsza to spoko babka i pisze dobra prozę poetycka na va! Czy znowu mnie coś ominęło...
  • betti 06.08.2019
    Halmar zawsze znakomicie pisała...
  • jolka_ka 06.08.2019
    Trochę już zglupiałam w takim razie. Talentu nie odbieram, bo podczytywałam na va. Piękne metafory niektóre, a nawet całe tekst jako jedna metafora. Ale tej afery akurat nie rozumiem :d
  • betti 06.08.2019
    jolka_ka a kto rozumie? Myślałam, że da się wyśmiać i zdechnie... a to nadal żyje.
  • akwamen 06.08.2019
    betta a zauważyłaś, że wszystko sie nakręca tam, gdzie ty wleziesz wraz ze swym fanem?
  • Halmar 06.08.2019
    Elko, ale ja naprawdę już się wyśmiałam :))) Aferę odgrzewa pani T., która swe gorzkie żale rozsiewa jak rzeżączkę po różnych miejscach w Sieci...
    Modlę się za nią, by zmądrzała...
  • betti 06.08.2019
    akwamen widzę właśnie, że mój fan - traci głowę i ciągle łazi za mną... Bogumiła jakoś nie widzę tutaj.
  • betti 06.08.2019
    Halmar dajcie już spokój, Ty i Oni - każdy ma już dość, naprawdę nie widać?
  • akwamen 06.08.2019
    betta łażę za tobą od dawna.... co zrobiłaś pod tekstem Angeli? nudzisz się, nie masz co ze sobą zrobić i napieprzasz na okrągło jedno i to samo. Weź sie kobito za jakąś robotę.....
  • betti 06.08.2019
    akwamen nie właź jak Twoja Mama w moje życie, bo to moje i nic Wam do niego... jak to zrozumiecie w swoim ograniczeniu - będzie wszystkim lepiej.
  • Halmar 06.08.2019
    Elko, powiedz to pani T. Ja mam już serdecznie dosyć tej szopki, naprawdę. To ona znowu odgrzewa te stare kotlety, czego dowodem jest pojawienie się niejakiego Peryskopa :)))
    Modlę się za nich, by zmądrzeli i wyciągnęli wnioski z tej całej sprawy: jak się komuś wyrzadza krzywdę, trzeba się liczyć z konsekwencjami.
  • akwamen 06.08.2019
    betta wlazłas kiedyś w moje i czyjeś jeszcze, a ja jestem pamiętliwy....
  • betti 06.08.2019
    akwamen chyba już dosyć czasu minęło, żebyś mógł zacząć odróżniać Autora od tekstu - czy nigdy się nie nauczysz?
  • Halmar 06.08.2019
    jolka_ka, padłam ofiarą ludzkiej podłości - oto podłoże całej afery. Więc niech mi nikt się teraz nie dziwi, że nie nadstawiam drugiego policzka.
    Ale, jak już wspomniałam w komentarzu dla Elki, sprawę uważam za zakończoną. Przez pół roku walczyłam z depresją po tym, co zrobiła pani T. Wybaczylam, wyśmiałam, teraz dochodzę do siebie.
  • akwamen 06.08.2019
    betti trzeba myśleć, co sie o kimś mówi... a teraz nie rżnij głupa... jam głupi wodniak tylko i nie potrafię się uczyć, zupełnie tak jak ty.
  • betti 06.08.2019
    akwamen jak Ty mało mnie obchodzisz, kiedy w końcu to pojmiesz? Pępek świata dostał złą opinię i nie może przeżyć, dlatego snuje się za mną od roku... chore to.
  • jolka_ka 06.08.2019
    Halmar Rozumiem. Tzn nie bardzo chce wiedzieć co kto zrobił, ale dziwi mnie Twoja postawa tutaj. Przecież tam jesteś równa babka i jeszcze całkiem do rzeczy komentujesz. A tu tak... Rozmaicie.
  • betti 06.08.2019
    jolka_ka bo to nie jest głupia baba, tylko czasami o tym - zapomina.
  • Halmar 06.08.2019
    jolka_ka wiesz, czym jest depresja? Z tego się nie wychodzi jak z przeziębienia.
  • jolka_ka 06.08.2019
    Halmar Nie wiem, nie byłam nigdy i nikomu nie życzę, ale jeśli to przez internetowe potyczki to nie warto. Tyle. Idę pisać.
  • akwamen 06.08.2019
    betti i jeszcze masz słabą pamięć hi, hi nie od roku a dłużej... dużo dlużej, nie chodzi o komenty, bo te akurat smarowałaś takie że o mało sie nie oplułaś z zachwytu, chociaż akurat twoje opinie są gówno warte. Wlazłas w butach w prywatne życie dwoch osób....
  • Halmar 06.08.2019
    jolka_ka nie przez internetowe potyczki.
  • betti 06.08.2019
    akwamen ''te osoby'' nie raz i nie dwa właziły w moje prywatne życie, czemu nie płakałeś? Twoja uczciwość tylko wobec znajomych?
    Weź nie przynudzaj, bo rzygać mi się chce. Ca za ofiara losu...
  • akwamen 06.08.2019
    betti rzygaj se, rzygaj...
  • betti 06.08.2019
    Jak można być takim ograniczonym, tak skupionym tylko na sobie? To nie jest normalne... Masz aż tak straszne kompleksy?
  • akwamen 06.08.2019
    betti hi, hi, hi
  • betti 06.08.2019
    Łazić za mną tyle czasu, bo nie radzi sobie z problemami dnia codziennego... jak to żyje - nie wiem. Obłęd.
  • akwamen 06.08.2019
    betti ;)
  • betti 06.08.2019
    Mimoza, której nie można napisać, że słaby tekst, albo niedopracowany... bo gotowa od tego umrzeć, na portalu literackim, gdzie krytyka, to podstawa.
    I umiera każdego dnia... i pamięta, i przechowuje to jak skarb.

    Chore to.
  • akwamen 06.08.2019
    betti ;)
  • betti 06.08.2019
    Jaki by nie był temat, ''ten artysta'' musi kończyć go na mnie... ot upodobania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania