.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Adam T 08.05.2018
    "...jesienią grała w chowanego z grzybami." - jest coś czarownego w tym fragmencie.
    Potem jest zima, która zmienia czas i ciszę w sopel, też bardzo piękne.
    I wreszcie jest finał z liną.
    Bardzo poruszający tekst, chociaż drobiazg.
    Bardzo dobry.
    Pozdrawiak ;)
  • Justyska 08.05.2018
    Dziękuję Adamie za błyskawiczny odzew. :) milego dnia życzę!
  • Something 08.05.2018
    No i to jest kolejny tekst, który warto przeczytać :)
  • Justyska 08.05.2018
    Bardzo mi miło zatem – motywujące!
  • Blanka 08.05.2018
    "że czerwone z mrozu dłonie i fioletowe usta będą reanimować resztki wspomnień."- fragment...cudo. Justyska, Twoje miniaturki są po prostu świetne. Niektóre zabawne, niektóre smutne, i tak dalej, każda inna, ale każda ma w sobie "coś". Zauroczona jestem :) Pięknie!
  • Justyska 08.05.2018
    Ty to mnie Blanko dopingujesz, dzięki Ci wielkie!
    Pozdrawiam
  • Ritha 08.05.2018
    Boże, Justyś, jestem coraz bardziej oczarowana Twoim pisaniem. Tyś jest jednak cicha woda...
    Trudno wycisnąć wiele z drabble, Tobie się tutaj udało. Lubię dbałość o emocjonalny wydźwięk zdań, lubię gdy literki poruszają, łap gwiazdy :)
  • Justyska 08.05.2018
    Ritha bardzo, bardzo dziękuję. Ta seria to dla mnie taka emocjonalna wycieczka. Dziękuję za wsparcie i dobre słowo :)
  • Pasja 08.05.2018
    Witam
    Poruszająca miniaturka i bardzo mocne podkreślenie krzyku. Czasem taki odgłos potrzebny jest w życiu, aby wyrzucić to co nas boli.
    Smutne, ale bardzo dorosłe wspomnienia pisane od dzieciństwa.
    Miłego dnia
  • Justyska 08.05.2018
    Dostrzegasz krzyk Pasjo. Dziękuję za odwiedziny:)
  • Karawan 08.05.2018
    Dwa lata temu pisałem "Zwis" . Zadziwiające jak podobne bywają reakcje, refleksje i ich inspiracje. Poruszyłaś mnie; "Nigdy nie przypuszczała, że zmarzniętymi rękami będzie odcinać własną linę." Coraz większe pięć! Dziękuję.
  • Justyska 08.05.2018
    Karawanie zaintrygowałeś mnie. Zajrzę dziś do Twojego tekstu, mam nadzieję, że odnajdę go w publikacjach.
    Dzięki że wpadłeś:)
  • Dekaos Dondi 08.05.2018
    Justysko. Pięknie napisana całość, chociaż smutna. Kilka zdań, ale mówią co trzeba. Emocje w pigułce. Najbardziej przedostatnie zdanie mi podeszło i o grzybach. Pozdrawiam→5+
  • Justyska 08.05.2018
    Dziękuję bardzo Dekaos, bardzo mi miło, dziś to w ogóle w chmurach będę chodzić dzięki Wam
  • Canulas 09.05.2018
    Jestem, tuż przed północą, lub po (jak Kopciuszek)
    Bardzo mi się kojarzy z Twoją Olylią i Drzewem samobójców.
    Bardzo mocny tekst. Pięknie obrazowy.
    Mój klimat.
  • Justyska 09.05.2018
    Witaj Kopciuszku, bardzo mi miło, że przybyłeś, cieszę się,że siadło i mam nadzieję, że buty w komplecie.
    Pozdrawiam:)
  • Malwa 31.05.2018
    Pięknie!
  • Margerita 17.09.2018
    bardzo smutny tekst cóż mogę więcej napisać jedynie piąteczka

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania