Poprzednie częściDrabble #1

Drabble #2 - Rycerz, Piękna i Bestia

Na kamieniu w lesie siedział Rycerz.

Gdy usłyszał ryk, trzask, a potem krzyk kobiety - wziął miecz i popędził w tamtą stronę.

Na polanie stała ona, smutna, przerażona - a wokół niej krążyła bestia. Wszędzie były kłęby pary, ziemia była straszliwie zryta.

Rycerz wykorzystał nieuwagę bestii, zaszedł ją od tyłu i zabił.

Piękna była bezpieczna.

Rycerz pozwolił jej ochłonąć. Sprawdził, czy wszystko z nią w porządku i upewnił się, że bestia jest zakopana dostatecznie głęboko.

Rycerz dolał Pięknej płynu chłodniczego, wrzucił miecz na tylne siedzenie, po czym bez najmniejszego problemu przekręcił kluczyk, wrócił na dróżkę i odjechał w siną dal.

 

.

 

(Oryginalnie, piękna to fioletowe Audi 80 B4 Avant)

(Kategoria "Fantasy" - bo nie ma kategorii "bajki")

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Angela 29.01.2016
    Fajne, lekkie i z zabawnym zakończeniem. Nic tylko wstawić 5 : )
  • Rasia 29.01.2016
    "Na polanie stała ona, smutna, przerażona" - tutaj po "ona" dałabym myślnik, żeby zaakcentować. Wyglądałoby po prostu lepiej ;)
    "Wszędzie były kłęby pary, ziemia była" - być x2
    W porównaniu do Twojego pierwszego drabble, to mnie nie porwało. Przede wszystkim dlatego, że już pod koniec bajki mówisz o płynie chłodniczym i ten potwór automatycznie zdaje się taki... no niepotrzebny. Trochę mi się tu ta akcja nie kleiła, ale to może moje wrażenie. W każdym razie czekam na kolejne Twoje opowiadania i życzę powodzenia :) Tym razem zostawiam bez oceny.
  • Okropny 31.01.2016
    Od razu widać, że nie czytałaś tego jak bajkę, z emocjami, emfazą itd., tylko na sucho, jak pani z polskiego w liceum: powtórzenie Ci się nie spodobało i akcja nie kleiła... Sztywno, zbyt sztywno, jak dla mnie, podchodzisz do krytyki.
    P.S. Jaki potwór niepotrzebny?
  • Karo 29.01.2016
    Świetne, zaskoczyłeś mnie tym ;) 5
    P.S. Faktycznie brakuje tutaj kategorii "Bajki"
  • ausek 30.01.2016
    Spodobało mi się, bo coś mi to przypomniało. Naprawdę fajne.:) 5
  • Neurotyk 13.03.2016
    Płyn chłodniczy- sperma; miecz na tylne siedzenie- pieprzyl w dupe; kluczyk, wiadomo- 4 poprawne:)
  • Okropny 13.03.2016
    Tobie chyba czegoś brakuje
  • NataliaO 28.03.2016
    oj, drabble mam do nich sentyment, pobawiłeś się całkiem dobrze 4:)
  • Ritha 07.07.2016
    Możesz mi pogratulować, dopiero w tym momencie:
    "...Rycerz dolał Pięknej płynu chłodniczego..." zorientowałam się, że to nie romantyczna bajka :P Minus taki, że krótkie jak diabli (wiem, że drabble, limit słów itp.), ale cieszę się, że teraz piszesz dłuższe ;)
  • Pan Buczybór 07.10.2016
    Lekkie jak sraczka. Zabawne jak... 5
  • Okropny 07.10.2016
    Buczybór, możesz, z łaski swojej, wypowiadać się jaśniej?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania