.

,

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Adam T 23.05.2018
    Pierwsza piątka ode mnie. Bardzo bliskie mi jest to Twoje pisanie i mam na myśli nie tylko "Paczkę". Jest coś w pokazywaniu świata, co gdzieś tam współgra z moim widzeniem. Ale chyba już zaczynam się powtarzać.
    Nie mniej podobało mi się bardzo.
    Pozdrowienia ;)
  • Justyska 23.05.2018
    Dziękuję Adam... jeszcze nigdy tyle nie dziekowalam co przez ostatnie 26 dni :) cieszy mnie, ze do kogoś trafią.
    Pozdrawiam
  • Canulas 23.05.2018
    A druga piątka ode mnie. Często u Ciebie (a przynajmniej czasami) przewija się ten motyw.
    Ciekawie go gryziesz.
  • Justyska 23.05.2018
    Chyba gdzieś po drodze robię mały rozrachunek. Dzięki Can.
  • Nachszon 23.05.2018
    Jak się Ciebie Justyska podręczy to wreszcie wyśpiewasz piękną piosenkę. No i jest.
    "Obserwuję je (nutki) z kąta, a fałszywe chowam do pudełka" - To znaczy, że są również te prawdziwe, bez fałszu.
    I tu jest urzekająca asynchroniczność. Wszystkie fałszywe nutki zostały schowane do paczki, ale te prawidłowe nie.
    Sama miniaturka jest piękną nutą bez odrobiny fałszu, jest nutą prawidłową, więc nie może zostać schowana do pudełka, chociaż zawiera opowiedziane (nie natywne dla tekstu) fałszywe nuty.
    Jest zatem paczka w paczce i wszystko się zgadza. Nie można większej paczki (miniaturki) włożyć do mniejszej paczki (tej opowiedzianej).
    Smutek jest pozorny, podmiot liryczny to twarda poukładana kobieta, która umie zrobić porządek na półkach swojej duszy.
    Ależ mistrzostwo.
  • Justyska 23.05.2018
    Nachszon dzięki ale nie czuję się dreczona :) przy takiej ilości tekstów i ich częstotliwości musi być różnie. Nawet maratonisci czasem maszeruja, grunt to się nie zatrzymywać. Dzięki że zajrzalas i miło mi, ze się podoba :)
  • Justyska 23.05.2018
    * zajrzales
  • Nachszon 23.05.2018
    A z tym to się nie zgadzam Justyska. Czasem trzeba się zatrzymać, gdy organizm odmawia posłuszeństwa, bo inaczej można sobie zrobić krzywdę. I nikt nie ma prawa mieć pretensji do kogoś, że nie chciał się zabić dla, durnej niekiedy, idei zwycięstwa nad sobą.
  • Justyska 23.05.2018
    Nachszon też prawda. Nie myślałam aż o takich skrajnosciach. Nie mogę się nie zgodzić.
  • Hej a mi się też podoba! :)
    Gwiazdek nie dam tylko dlatego bo mam upośledzony telefon, ale jak siądę do kompa... to wiesz :))
    Druga część do mnie bardzo przemawia, jest miodzio!
    Pzdrawam
  • Justyska 23.05.2018
    Maurycy dzięki wielkie! Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 23.05.2018
    Prorok ze mnie czy co z tą... muzyczną? :)
    Po pierwsze bardzo ładnie napisane. Można by się zastanowić, które lepsze z dwojga złego: ''bełkoczące'' czy ''fałszywe" Bo przecież jedne i drugie psują ''muzykę" Chyba jednak fałszywe..aczkolwiek można po prosty nie mieć słuchu. Bełkotanie mi się kojarzy z ''czterdziestoprocentowym stołem'' i jest bardziej świadomym wyborem.
    Najważniejsze, żeby nie fałszować świadomie. No tak, gdyby inni zobaczyli zawartość paczki to jeszcze bardziej, mieli by dość muzyki.
    Struny mogą tworzyć piękną muzykę, ale mogą też skaleczyć palec.
    ''..nigdy jej nie wyślę na drugą stronę'' - takie niedopowiedziane !!! łzy to kropelki uczuć, mogą być z radości, wzruszenia, smutku...
    Interpretacji..................Pozdrawiam→5+
    P.S. Tylko niczego nie wyjaśniaj! :~)
  • Justyska 23.05.2018
    Nic nie wyjaśniam i muszę przyznać, że pomysł gdzieś był, miał pojawić się z numerem 24, ale nie wyszło i Twój żart o drabblach muzycznych pomógł:)
    pozdrawiam:)
  • Tina12 23.05.2018
    Kolejna 5 ode mnie. W Twoich drabblach jest coś co przyciąga czytelnika.
  • Justyska 23.05.2018
    Dziękuję Tino. Cieszę się bardzo, ze i Ty zakładasz.
    Pozdrawiam
  • Justyska 23.05.2018
    * zagladasz
  • Ritha 23.05.2018
    Ta miniaturka zaliczone zostaje do tych blizszych memu serduchowi. Bardzo ładnie, Justyś, z rana prawisz ;)
  • Justyska 23.05.2018
    Dzięki Ritha. Fajnie, ze trafiło :)
  • Karawan 23.05.2018
    Dość pochwał. Tyś Pani chyba z diabołem paktum zawarła. Już Ci pisano; weź swoje perły, spakuj w jedno i wydaj! Warte są tego co potwierdzają jednoznacznie komentarze! Dość więc bierności. Pisz do Arysto, myślę, że pomoże, a jeśli nie - skrzykniem się wespół-zespół i spróbujemy coś razem zdziałać. Zaprawdę Córko powiadam Ci: Nie zaniedbuj muzy swojej labilnością płaską. Wydawaj! ;)
    [5 oczywiście - jakżeby inaczej!]
  • Justyska 23.05.2018
    Karawanie to bardzo miłe ale ja już się raz wydałam... za mąż wprawdzie i wątpię, żeby jeszcze ktoś zechciał... taką mnie:) Ale dzięki Ci wielkie za miłe słowo, schowam do paczki z miłymi sprawami!
    Pozdrawiam cieplutko
  • Karawan 23.05.2018
    Justyska Nie chowaj do paczki! Uwierz w siebie, lepiej, uwierz w moc Twojego słowa, w jego misję budzenia wzruszeń, dobrej energii i refleksji. Warto!
  • Justyska 23.05.2018
    Karawan postaram się:)
  • Blanka 23.05.2018
    A tutaj kolejny tekst, który hmm...jest mi bliski. Bardzo ładnie, Justyska. Zdolniacho Ty;)
  • Justyska 23.05.2018
    Dzięki Blanko :)
  • marok 23.05.2018
    No tylko pozazdrościć takich smaczków. Kolejna piątka ode mnie. Sam próbuje skrobać ale jeszcze popatrzę na doświadczonych ;) 5
  • Justyska 23.05.2018
    Dzięki marok, w swoim życiu napisałam tyle drabbli ile widać czyli 26, też się uczę, trzeba próbować:D Dziękuję Ci za odwiedziny i miłe słowo:)
  • Pasja 23.05.2018
    Dobry wieczór
    Paczka, która nigdy nie zostanie wysłana. Jak puszka Pandory, zamknięte w niej cząstka życia i żal. Myślę, że alkohol tutaj ma duże znaczenie i to on jest winien.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Justyska 23.05.2018
    Dobry wieczór Pasjo. Niestety alkohol zatrul, zatruwa i będzie zatruwal...
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
  • KarolaKorman 28.05.2018
    Bardzo ciekawa kontynuacja, jestem za
    5 :)
  • Justyska 28.05.2018
    Dzięki i tu :)
  • Agnieszka Gu 30.05.2018
    Kurcze, piękne, pełne podtekstów. Nic nie podałaś bezpośrednio, wszystko oplotłaś skojarzeniami...
    Trafiło to do mnie. Pozdrawiam i dobranoc ;))
  • Justyska 30.05.2018
    Dzięki wielkie, pozdrawiam i również życzę miłej nocy:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania