.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Okropny 05.05.2018
    Taaakie, hmm. Bez niczego. Pierwsze zdania jak pocięta dżdżownica, kolejne - mieszane uczucia mam, -trochę to prawdziwe, trochę naiwne. Ale idziesz ku lepszemu.
  • Justyska 05.05.2018
    Dzięki Okropny za szczerość. No masz rację, nie mam co się spierać. Raz pod wozem raz na wozie. Skoro piszesz, że idzie ku lepszemu to rozumiem, że czytałeś poprzednie?
    No nic trza przysiąść i się bardziej starać.
    Dziękuję za poświęcony czas.
    Pozdrowionka :)
  • Kim 05.05.2018
    Noooo, sorry, ale jestem po twoim Walentynkowym tekście, i chyba nic mnie już dziś nie zadowoli :P Nie no, żartuję.
    W sumie to nie jestem dobra w drabblach, bo niejednokrotnie wymagają poszukiwania drugiego dna. Czy to jakieś odniesienie do tekstu Ozara ze wczoraj? Jeśli tak, to chyba ciężko ocenić podobny tekst.
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 05.05.2018
    Kim dzięki za wizytę. To nie jest żadne odniesienie do Ozara. Jeśli tak wyszło to szkoda. Kiedyś pisałam takie żartobliwe opowiadanie, nigdy co nie skończyłam więc przeribilam na drabble. Słabo wyszło. No ale tak to jest. Raz lepiej raz gorzej :)
  • Dekaos Dondi 05.05.2018
    To jest takie trochę...no. Ładnie napisane, ale czegoś mi tu brakuje. Puenty? Pozdrawiam→4
    Np:
    -- "O! I co piszą?
    -- Chwalą mnie, za ładną czcionkę.
  • Justyska 05.05.2018
    Zgadzam się, kiepsko wyszło. Trzeba czasem napisać coś gorszego, uwagi zebrać i zapamiętać:)
    Dziękuję DD:)
  • Dekaos Dondi 05.05.2018
    Ty się nie przejmuj. Gdyby wszystkie kwiaty były równo piękne...to by nie były piękne...tylko by były. Żeby coś było piękne, to coś - chociaż raz po raz - musi być brzydkie. Bez możliwości porównawczej, sprawa się komplikuje. Przestaje już zanudzać.
  • Justyska 05.05.2018
    Co racja to racja. Nie martwię się zbytnio, czytam uwagi i koduję:) Ta seria drabbli to takie moje wyzwanie, jeszcze pewnie sporo takich byle jakich będzie. :)
  • Pasja 05.05.2018
    Witam
    Dzisiaj hejty. Ciekawe co kiedyś taki Jerzy dostawał?
    Bardzo na czasie tekst
    Miłego wieczoru życzę
  • Justyska 06.05.2018
    Dziękuję Pasjo:)
  • KarolaKorman 06.05.2018
    I ja przeczytałam z przyjemnością :)
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 06.05.2018
    Karola to się cieszę, uśmiech jest ważny:)
  • Adam T 06.05.2018
    Hm, nawet już sami nie wiemy, dlaczego niektóre polskie słowa nie są polskie. Jerzy, the pisarz - tytuł miodzio. Potem jest bardzo ironicznie, ale trochę jakby główna myśl uciekła. Bo nie bez powodu podkreśliłaś, że "pisał po polsku". No, a no końcu jednak "hejty" ;)
    Pozdrawiaki ;)
  • Justyska 06.05.2018
    Te "hejty" specjalnie, myśl była taka, że nikt nie ucieknie przed zmianami w języku, nawet zadeklarowany Jerzy. Ogólnie średnio wyszło. Chciałam skondensować stare, niedokończone opowiadanie i jakoś tak no... jest jak jest. Dzięki, że wpadałeś:)
  • Pan Buczybór 06.05.2018
    No, zabrakło mi trochę mocniejszej puenty, ale rozumiem zainteresowanie tematem. No, wyszło całkiem nieźle. Pozdro
  • Justyska 06.05.2018
    No wiem, ze średnio wyszło. Czasem tak bywa. Raz lepiej raz gorzej. Dziękuję za odwiedziny:)
  • Canulas 06.05.2018
    Justyska, ja uczciwie. Nie podeszło mi tym razem. Fajny tytuł, ciekawy problem z tym językiem, ale... No i tym razem "ale" jest pewną pretensją.
    Tekst mi się nie puentuje.
    Sorry, wolę szczerze.
  • Justyska 06.05.2018
    Canulas no i racja, wiem że nie poszło. Ale walka trwa :)
    pozdrawiam
  • Writer'sWife 07.05.2018
    Hehehe...
  • Justyska 07.05.2018
    No to chociaż trochę śmiechu z tego wyszło:)
  • Blanka 07.05.2018
    Efektu wielkiego wow może nie ma, bo wcześniejsze na pewno są lepsze, ale nie powiem też, że ta jest zła. Nie jest. Przemyciłaś"złotą myśl" i chyba to jest najfajniejsze w tych miniaturkach.
  • Justyska 07.05.2018
    No tu tak byle jak, jak to w życiu:)
  • Nachszon 07.05.2018
    Zapomniałaś Justyska dodać komentarz, że to jest demo i nie podlega ocenie. Taka wprawka, rozgrzewka.
  • Justyska 07.05.2018
    Nachszon no jest to jakiś pomysł :D
  • Ritha 08.05.2018
    "Jerzy był pisarzem. Pisał po polsku" - miewam pierdolca na punkcie ciachania zdań, ludzie mie to wypominają, ale potrafię serio zbzikować, tak jak tu - dwa zdania, proste zdania i taka myśl, że masz ochote czytać dalej (pomijajac, ze to drabble, wiec wiele czytania nie ma, ale gdyby był to długi tekst, taki poczatek mógłby mnie zachecić).

    Co do treści - taa, ja też lubie po polsku, choć czasem po włosku mi w głowie huczy.
    Lżejsza miniaturka, lecz również zgrabna :)
  • Justyska 08.05.2018
    No ta zdecydowanie najsłabsza, wyszła trochę jak dowcip:P Bardzo Ci dziękuję. Jeszcze daleko do końca misji, więc taki zastrzyk energetyczny jest potrzebny. Wielkie dzięki!!
  • Margerita 10.09.2018
    przeczytałam jednym tchem pięć
  • Justyska 10.09.2018
    Dziękuję Margarito i tu:)
  • Justyska 10.09.2018
    *Margerito:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania