Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Autorytet

–– Jesteś dla mnie najwspanialszym, godnym szacunku, autorytetem do naśladowania.

–– Bo kocham jeść czereśnie?

–– Zgadza się.

–– Czyli to samo co ty. A zatem umacniam twoje przekonanie, że lubisz odpowiednie owoce. Możesz z czystym sumieniem jeść, ile dusza zapragnie. Dlatego mnie wybrałeś?

–– Nawet pestek nie wypluwam.

–– Miło to słyszeć… ale muszę cię zmartwić.

–– No nie… czym?

–– Od wczoraj rzygam na ich widok. Nie mogę patrzeć na te paskudne ogoniaste maleństwa. A co dopiero jeść.

–– No i…

–– Polubiłem banany. Wierzę, że zgodnie z zasadą którą wyznajesz, też polubisz.

–– Banany? Zostaje przy czereśniach… ale wiesz co… od dzisiaj już nie jesteś dla mnie autorytetem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • JamCi 11.07.2019
    :-)
  • Dekaos Dondi 11.07.2019
    JamCi Dzięki! →Fajny Komentarz :~))
  • JamCi 11.07.2019
    Hih, czasem nie wiem co powiedzieć, a wiem, że fajnie mi tu. Więc mordka zostaje zamiast milczącego zakłopotania. :-)
  • Anonim 11.07.2019
    Obawiam się, że to, co opisałeś, to w większości wypadków utopia. Jak komunizm.
    Gdyby tak było, nie istniałaby moda, trendy, subkultury i wiele, wiele innych.
    Niemniej jednak rozumiem, o co Ci chodzi. I popieram całym serduchem.

    Pozdowinson!
  • Dekaos Dondi 12.07.2019
    Antoni Grycuk→Masz racje, ,aczkolwiek tekst mozna także zrozumieć inaczej. Pozdrawiam:)
  • Ritha 12.07.2019
    Możesz z czystm sumieniem - czystym*
    Hm. Dekaos. Przekaz widzę, ale forma przekazu zbyt prosta.
  • Ritha 12.07.2019
    No ale jak to drabble. Tytuł dobry i plus za długie kreski :D
  • Dekaos Dondi 12.07.2019
    Ritha→.Dzięki. Autorytet zgodny z naszymi poglądami jest w sumie bardzo wygodny:)
    Czystym, a nie brudnym poprawiłem. Kreski to dzięki Tobie takie:) Pozdrawiam:)
  • Ritha 12.07.2019
    Dekaos Dondi "Kreski to dzięki Tobie takie" <3
  • Canulas 12.07.2019
    Fajnie, że ogarnąłem kreski, ale sorry Dekaosie. Przy tym co już u Ciebie czytalem: nie zachwyca.
    (średniawka) - albo nie rozumiem
  • Canulas 12.07.2019
    Ogarnąłeś*
  • Dekaos Dondi 12.07.2019
    Dzięki Canulasie→ Czasmi piszę prawie ''wprost'' lub za bardzo ''chowam'' Tu jest jedno z dwóch:)
    I weszło jak wyszło:) Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania