Drabble - Błoto #OneShotChallenge (nominuję: KarolaKorman, Arysto, 60secondsToDie)

Patrzyłam na jego brązowy, śmierdzący kubrak i zastanawiałam się, jak można się tak umazać i być tak brudnym? Wyglądał jakby po nim samochód przejechał, a nawet i ciężarówka. Błoto, błoto, wszędzie było błoto.

— I co ja mam z tobą zrobić, co? Jak ja mam to doczyścić?

Rozejrzałam się dookoła, pokręciłam głową, patrząc na brudną podłogę i ślady jakie po sobie zostawił, miałam ochotę go zabić albo przynajmniej wyrzucić na podwórko, żeby tam spał, ale spojrzał na mnie jakby zawstydzony i machając ogonkiem, szczeknął, a cała złość w jednej chwili wyparowała, gdy wskoczył mi na ramiona i zaczął lizać po twarzy.

 

Regulamin:

http://www.opowi.pl/forum/oneshotchallenge-w575/

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • 60secondsToDie 29.07.2016
    Na początku pomyślałam, że to jakiś młodszy brat albo zdziczały narzeczony bohaterki. Nie mniej, mi się podobało :D 5
  • 60secondsToDie 29.07.2016
    Okej, czyli mam już limit nominacji, to tekst dodam jutro albo pojutrze.
  • Specific_girl 29.07.2016
    Dziękuję. O to chodziło, żeby pomyśleć o czymś innym. :)
  • Chris 29.07.2016
    Mój pies kiedyś zrobił z siebie brązowego tygrysa... Ale to nie było błoto...
  • Grubas 29.07.2016
    Ouuuuu
  • Specific_girl 29.07.2016
    O nieee, mój kiedyś też, nie wspominam tego dobrze :D
  • KarolaKorman 30.07.2016
    Jakbyś opowiadała zdarzenie mojego dzisiejszego dnia z ta tylko różnicą, że moja suczka wytarzała się dzisiaj w padlinie :) Zadowolona z samej siebie, jeździła po dywanach i wycierała się odpychając tylnymi nogami. Była taka szczęśliwa ze swojego osiągnięcia, że szał w nią wstąpił i nie chciała dać się złapać, myśląc że się z nią bawię. Kąpałam ją dwa razy, a smród dalej został. Jeszcze nie wie, co będzie największą karą tego dnia :) Śpi w koszyku :D Gdyby nie to, spałaby pod kołderką razem ze mną :)
    Świetny tekst :) Dałam 5 :) Dziękuję też za nominację, ale odpiszę dopiero za dnia :)
  • Specific_girl 30.07.2016
    Widzisz Karola, jestę wróżką i przewidziałam co będziesz dzisiaj robić :D
  • Specific_girl 30.07.2016
    A tak serio to współczuję, bo wiem jak to cuchnie..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania