Poprzednie częściDrabble – Nostalgia przy kawie

Drabble – Depresja

Kolejny dzień, kolejny poranek nie chce mi się wstawać z łóżka, bo i po co? Nie czeka mnie nic nowego, nic miłego. Jestem wyrzutkiem, jestem nikim. Nie chce mi się żyć, coraz częściej myślę o samobójstwie, ale brak mi odwagi, aby odebrać sobie życie. Jestem tchórzem. Jest mi wszystko jedno. Mam wrażenie, że wszystko, co zrobię jest pozbawione sensu. Ludzie mają mnie za dziwaka, za mruka. Mają rację. Jestem dziwny. Jestem beznadziejny. Zastanawiam się jak długo, będzie trwał ten koszmar zwany życiem. Czy kiedy się skończy, będzie lepiej? Nie będzie. Nie będzie nic. Kolejny dzień... Czas na nowe, lepsze życie.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Bio 03.11.2016
    Jezu...no po prostu bosko. 5 i tak za mało. ;-; :)
  • TeodorMaj 03.11.2016
    Dziękuję Bio ;) Miło mi, że Ci się podoba.
  • Violet 03.11.2016
    No i co mam na to powiedzieć?! Panie Maj, popraw się! Za wykonanie tekstu 5, za przemyślenia... szkoda gadać... ;)
  • TeodorMaj 03.11.2016
    Dzięki ;) Poprawie się, poprawie... ;)
  • Pan Buczybór 03.11.2016
    Co ja mogę powiedzieć. 5 Wspaniały tekst
  • TeodorMaj 03.11.2016
    Dziękuję :)
  • Kakarotto 03.11.2016
    Żeby się nie rozpisywać za bardzo: po prostu cudo, 5.
  • TeodorMaj 03.11.2016
    Dzięki ;)
  • KarolaKorman 04.11.2016
    Pamiętaj Teo, nikt nie mówił, że lekko będzie, a życie pozagrobowe być może nie istnieje, 5 :)
  • Rasia 03.12.2016
    "że wszystko, co zrobię jest" - przecinek po "zrobię"
    "Zastanawiam się jak długo, będzie trwał" - ten przecinek wędruje za "się"
    Troszkę zabrakło mi tego elementu zaskoczenia na koniec, no i powiedziałabym, że temat był już tyle razy wałkowany właśnie w taki sposób, że człowiek chciałby czegoś nowego. Napisane poprawnie, ale dość zwyczajnie. Zostawiam bez oceny :)
  • TeodorMaj 03.12.2016
    Dziękuję za szczerą opinię. Zgadzam się, że temat depresji jest kolokwialnie mówiąc oklepany i może stać się nudny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania