Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Agnieszka Gu 16.01.2018
    "Jak mi pan tam zawieje, to i zamiecie." - ciekawa (i fajna) gra słów, z podtekstem.
    Tekścik lekki, łatwy i przyjemny :) (choć samo odśnieżanie do lekkich zajęć nie należy ;)
    Pozdr
  • Anonim 16.01.2018
    Dzięki Agnieszka :-) Taki był zamiar, fajnie, że zauważyłaś ;-) Pozdrawiam !
  • Dekaos Dondi 16.01.2018
    No tak. Nabałaganisz, to po sobie posprzątaj. No chyba, że będziesz zawiany...to poczekaj trochę, aż dojdziesz do siebie. Byleś trafił.
    Fajny tekst, co dalsze myśli wyzwala.... Pozdrawiam - 5
  • Anonim 16.01.2018
    Dzięki Dekaos Dondi :-) O to właśnie chodzi, dobrze to podsumowałeś, takie historie wyzwalają pokłady naszej wyobraźni i najlepsze jest, to co potem jeszcze sami "dotworzymy", pozdrawiam i dzięki, że zajrzałeś, Twoje komentarze zawsze mnie rozśmieszą dodatkowo ;-D
  • Felicjanna 16.01.2018
    hahaha- dobre. Zasyp dziada, po komin, niech nie brącha...
  • Anonim 16.01.2018
    Dzięki Fel ;-) Ale klimat, właśnie wróciłem z zimowego spaceru. Bawiłem się śniegiem jak dzieciak, pozdrawiam ;-)
  • Ozar 16.01.2018
    Normalnie kurde se dobre !!! Jak mi pan tam zawieje , to i zamiecie dobre !!!
  • Anonim 16.01.2018
    Dzięki Ozar :-) Fajnie, że się ubawiłeś, ten tekst temu służy ;-) Miło, że zajrzałeś, pozdrawiam !
  • Lancelot 16.01.2018
    Jest moc. Jeszcze na wieczór się uśmiechnąłem. Idealny przykład tego że mały tekst, a cieszy.Pozdrawiam
  • Anonim 16.01.2018
    Dzięki Lancelot :-) Skoro Ty się uśmiechnąłeś z małego tekstu, to już coś ;-) Dzięki, że wpadłeś na chwilę relaksu pod moim skromnym adresem ;-) Swoją drogą, to obserwowałem ciekawe RPG Vol. 1...ciekawe to, nieznane mi i nieco zaskakująca ta zabawa, ale jaka rozwojowa ;-) Pozdrawiam !
  • Lancelot 16.01.2018
    Artbook zapraszam serdecznie na rpg. Każdy wile widziany, a i zaprawa przednia :)
  • Anonim 17.01.2018
    Nie obiecuję, że będę uczestnikiem, ale czuję, że na pewno zajrzę na kolejne zmagania RPG ;-) Dzięki za zaproszenie, może z czasem się odważę ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania