Poprzednie częściDrabble - Bo mogę

Drabble - Kiedy jeszcze byłam człowiekiem

Wyciągnęła ręce. Nagle wszystko stało się takie proste. Była lekka jak piórko, kamień z jej serca leżał gdzieś tam w dole, gdzieś daleko, gdzie nie mogła już sięgnąć. Unosiła się ponad tym. Jej włosy powiewały na wielobarwnym wietrze, a oczy mieniły się tęczowymi łzami. Jej uśmiech podnosił ją coraz wyżej i wyżej.

A on stał i na to tylko patrzył. Też chciał latać jak ona, ale nie mógł. Zwykłe problemy przykuły go do podłoża. W ręce ściskał zmiętą kartkę z krótką wiadomością.

"Dziękuję Ci za wszystko. Za wszystko, co zrobiłeś, gdy jeszcze byłam człowiekiem. Pamiętaj, że Cię kocham!"

Wyciągnął zapałki i zapalił knot. Zamknął biały znicz.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pan Buczybór 24.10.2016
    Widzę, że wpasowałaś temat do listopadowego klimatu. 5
  • Dziękuję, trzeba się przyszykować mentalnie ;)
  • TeodorMaj 24.10.2016
    Przepiękny tekst. Wzruszający. 5
  • Dziękuję :)
  • katharina182 24.10.2016
    Bardzo fajny tekst. Można powiedzieć, że na czasie; ) 5 ode mnie leci.
  • Dziękuję :)
  • Alicja 24.10.2016
    Drabble zapowiadające Święto Zmarłych. Jeśli chodzi o tekst, to jest wzruszający i piękny. Ma w sobie taką nadzieję, że pamięć zostaje. Zostawiam pięć.
  • Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobało :)
  • NataliaO 24.10.2016
    Jakoś się rozmarzyłam, było subtelnie i delikatnie; Z przyjemnością 5 ;)
  • Dziękuję :)
  • ausek 24.10.2016
    Delikatnie i subtelnie przedstawione. Piękne. :) 5
  • Dziękuję :)
  • Zdzisław B. 25.10.2016
    Przeczytałem przed chwilą Twój wolny wiersz, teraz drabble. Jestem zaskoczony na duży plus. 5.
  • Zdzisław B. 25.10.2016
    PS. Przepraszam, pomyliłem się z wierszem - był innej autorki. Ale i tak drabble bardzo mi się spodobało.
  • Zdzisław B. I tak dziękuję :)
  • Neurotyk 25.10.2016
    Bardzo klimatyczne. 5
  • Dziękuję, nie przypuszczałam, że zapuścisz się do moich opowiadań ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania