Poprzednie częściDrabble - Bo mogę

Drabble - Królewski obiad

Na sali zapadła cisza. Wielkie wrota otworzyły się, by wpuścić do jadalni młodą kobietę w skórzanej zbroi. Od razu rzuciły jej się w oczy stoły zastawione jedzeniem i ludzie w pięknych strojach. Na złotych talerzach leżały jagnię i dorodny prosiak. Dopiero co mijała ludzi, którzy świętowali zdobycie kurczaka na świąteczną kolację. Wszyscy zaczęli bić brawa, czekając na występ czarodziejki ognia, która przybyła z daleka właśnie tę ucztę. Ale w niej się zagotowało.

Wszystkie pochodnie zajarzyły się jasnym blaskiem i okrążyły króla i jego świtę grubych przydupasów. Wszyscy dobrze się bawili aż do momentu, gdy poczuli, że coś jest nie tak. Cały tłuszcz w ich ciałach zaczął się topić... spływał strumieniami.

Tak zakończył się ostatni królewski obiad z okazji Tłustego Święta.

 

----------------------------------------------------------------------

Coś tym razem mi nie wyszło... przepraszam!

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Nuncjusz 31.10.2016
    Nie jest źle Xd Parę błędów Ci się trafiło - widac, że pisane na szybko. Pomysł całkiem spoko, aczkolwiek musiałem dwa razy przeczytać by załapać o co chodzi :) dam 4
  • Dziękuję, pośpiech szkodzi niestety jakości :( A błędy u mnie i tak zawsze są
  • Nuncjusz 31.10.2016
    Diamentowa Róża e, ale nie smutaj :) wyszło ok
  • Nuncjusz Kiedyś będzie lepiej
  • Nuncjusz 31.10.2016
    Diamentowa Róża o to na pewno, wszyscy, i Ty i ja, coraz lepiej piszemy w miare pisania - trening czyni Mistrzów
  • Nuncjusz Chyba, że się ma lenia pisarskiego, wtedy idzie coraz gorzej ;)
    A do smutania mam wrodzony talent
  • StuGraMP 31.10.2016
    1. Od razu rzuciły jej się w oczy stoły, zastawione jedzeniem i ludzie w pięknych strojach. - albo wstaw przecinek po 'jedzeniu', albo usuń ten, który jest.
    2. Wielkie jagnię leżało obok dorodnego prosiaka na złotych talerzach. - tu zmieniłbym szyk, np. "Na złotych talerzach leżały obok siebie: wielkie jagnię i dorodny prosiak".
    3. Dopiero, co mijała ludzi, którzy świętowali zdobycie kurczaka na świąteczną kolację. - oczywiście piszemy 'Dopiero co mijała ludzi'.
    4. Wszyscy zaczęli być (bić) brawa, czekając na występ czarodziejki ognia, która przybyła z daleka na właśnie (właśnie na) tę ucztę.
    5. Wszyscy dobrze się bawili, (zbędny przecinek) aż do momentu, gdy poczuli, że coś jest nie tak.

    Całość ratuje się fabułą i ciekawym pomysłem.
  • Dziękuję, poprawię wszystkie błędy
  • Pan Buczybór 31.10.2016
    Uznajmy, że tekst jest ciekawy i ma morał. 5
  • Dziękuję, niestety możemy tylko "uznać"
  • Freya 31.10.2016
    Mięso to mięso, jednak ja poproszę móżdżek na surowo... no z koperkiem. Opalanie mięsa zmienia te tłuszcze i teges. Trzeba dbać o zdrowie, znaczy tylko o własne oczywizda. W takiej przyzwoitej i fajoskiej komitywie npw. są instrumenta do trepanacji.:-))
  • Ktokolwiek 31.10.2016
    Ciekawa interpretacja, 4
  • Dziękuję :)
  • NataliaO 01.11.2016
    Ciekawe podejście do tematu ; 4:)
  • Dziękuję :)
  • Alicja 01.11.2016
    Fajny pomysł. Tylko trochę niedopracowane, 4 :)
  • Wiem, dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania