Poprzednie częściDrabble - Bo mogę

Drabble - Metro

Widział ją każdy, nawet ten, który nie chciał, ale nikt nie zwracał uwagi. Stała razem ze wszystkimi, niezauważona w tłumie. Niepozorna, szara, zwyczajna, nudna. Oczekiwała następnego pociągu, raz po raz patrząc na reklamy, przyglądając się ludziom. Podziemne przeciągi nie robiły na niej wrażenia. Stała niewzruszona, obojętna, zmęczona.

Pojawiły się światła w tunelu. Stukot kół wypełnił przestrzeń. Motorniczy zaczął zwalniać, przyszli pasażerowie tłoczyć się przy żółtej linii. Wtem powietrze rozdarł kobiecy krzyk. Dołączyło do niego kilka następnych. Przerażeni cofnęli się wgłąb peronu. Krew ściekała po jego krawędzi, jelita wkręciły się w koła. Nie wiadomo, kiedy skoczyła, zdecydowana zakończyć swoje życie.

Biedna myszka.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Freya 14.11.2016
    "...przyszli pasażerowie tłoczyć się przy żółtej linii." - chyba zbrakło słówka - zaczęli
    "Przerażeni cofnęli się wgłąb peronu." - w głąb
    Ciekawa jest ta dwuznaczność, bo może to była mysz, która skoczyła, bo też chciała skończyć ze sobą. Twgl. metro to maszyna, człowiek siedzi tam (motorniczy, kierownik pociągu), bo siedzi - całością kieruje komputer. Pzdr;-)
  • W tym zdaniu jest już wcześniej "zaczęli". Zaraz poprawię błąd. Właśnie mysz skoczyła ;)
    Dzięki za odwiedziny.
  • Pan Buczybór 15.11.2016
    Kurcze. Myślałem, że o człowieku piszesz. Do ostatniego zdania nie byłem pewien. 5
  • O to chodziło ;)
    Dziękuję
  • Freya 15.11.2016
    Możesz zmienić z "tłoczyć się" na "tłoczyli się" ;-)
  • Skoiastel 15.11.2016
    W jakim wszechświecie maciupeńkie jelita myszy wkręcą się w wielgachne koła pociągu? Przez takie ta cała mysz przeleci albo równie cała zostanie po prostu zmiażdżona.
  • W moim :)
  • Tanaris 31.03.2017
    Wywarło na mnie o dziwo pozytywne wrażenie, 5 xD
  • Pasja 31.03.2017
    Fajna puenta z tego może być. Nawet szara myszka może być widoczna w tłumie. Pozdrawiam serdecznie. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania