Poprzednie częściDrabble - Bo mogę.

Drabble - Ogród różany.

Puszczaj, bo to boli! Może i już prawie nie żyje. Bo ktoś taki jak ty wyrwał mi serce. Ale to nie oznacza, że możesz traktować mnie jak śmiecia! Bo ten śmieć tyle razy ci pomagał, tyle razy mówił za ciebie. A ty teraz o tak każesz mi zostawić to, co kocham, tylko po to, by przedstawić mi moją następczynię?! O widzisz, jak krew cieknie z palca? To moja zemsta! Za oderwanie mnie od mojego monotonnego świata! Od moich sióstr. Za zerwanie najpiękniejszej róży w całym ogrodzie. I wiesz, co mój bijący jak młot różany ogród nie należy już do ciebie!

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Zauważyłam, że ostatnio cały czas Twoje prace mają podobną tematykę i wzbudzają takie same odczucia. Nie wnikam czemu. Tekst tak średnio do mnie przemówił, ale dam 4. Trzymaj się.
  • Tina12 22.10.2016
    Sama nie wiem. Spróbuje napisać coś innego.
  • Angela 22.10.2016
    Nie bardzo zrozumiałam o co chodzi w ostatnim zdaniu, ale do tego momentu było ok. 4 : )
  • Tina12 22.10.2016
    Chodziło mi o serce.
    Dzięki
  • NataliaO 22.10.2016
    I wiesz, co mój bijący jak młot różany ogród nie należy już do ciebie! - a mi to zdanie się spodobało, za to początek taki trochę szorstki i całkiem fajnie ujęty chodź z lekka chaotyczny ; 5:)
  • Tina12 22.10.2016
    Chaos to ostatnio moje drugie imię.
    Dzięki
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Chaos. I like it. 5
  • Tina12 22.10.2016
    Danke

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania