Poprzednie częściDrabble - moje ja

Drabble - Potwór w moim domu

W moim domu postanowiłem wykonać potwora. W tym celu, sporządziłem plan działania w oparciu o powieść Mary Shelley.

Następnie odwiedziłem lokalne kostnice, celem uzyskania półproduktów. Nabyłem też szydło i dratwę u zaprzyjaźnionego szewca. Zmontowałem kompletne ciało, zszywając członki, posiłkując się najnowszym wydaniem Atlasu Anatomicznego.

Gdy potwór był już kompletny, postanowiłem go ożywić. W tym celu, oczekiwałem na burzę z piorunami. Było lato, więc powinna być wnet. Niestety, wskutek wysokich temperatur, ciało poczęło potężnie cuchnąć. Obawiając się reakcji sąsiadów, pozbyłem się ciała, zakopując je w ogródku.

W celu uzyskania potwora, wydłubałem w ścianie otwór w kształcie litery P.

Czyli P-otwór.

Pozdrawiam.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Adam T 23.09.2017
    Pod jakim kątem by z boku nie spojrzeć, wszyscy jeateśmy potworami przez większe lub mniejsze pe. A co dopiero przez ścianę.
  • Nuncjusz 23.09.2017
    O tak, święta racja :) Dzięki
  • Pasja 23.09.2017
    Niczym doktor Frankenstein. Potwory to my, żyjemy samotnie, kryjąc swoją tożsamość przed ludźmi. Wbrew swojej woli robimy lub nie różne nieprzemyślane kroki. Potwór mieszka w nas, więc mówienie komuś ty potworze jest w pewnym sensie prawdą. Oby się tylko nie zacząć rozkładać za życia sam na sam ze ścianą.
    Nuncjusz ty potworze!
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Jak ktoś szuka to go i znajdzie :)
  • Pasja 23.09.2017
    Nuncjusz może... każda potwora, znajdzie swego adoratora.
  • Szudracz 23.09.2017
    Chciałeś zrobić swoje drugie wcielenie? Potworność. :). 5
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Tak jest i nadal usiłuję, mimo przeszkód i dziwnych zapachów :)
  • KarolaKorman 23.09.2017
    Tyle pracy i poszło na marne :(
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Poszło na użyźnienie ogródka :) Poza tym, nie zawsze to co skomplikowane jest najlepszym rozwiązaniem.
    To w prostych pomysłach tkwi ziarno geniuszu
  • Karawan 23.09.2017
    Nuncjusz-Profesor Frankenstainologii stosowanej!! 5
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Tak jest. Działam na tej niwie :)
  • Canulas 23.09.2017
    Czyżby taka zawoalowana gra, jaką z policją uprawiał zodiakalny morderca? Może jest w tym gdzieś rzuconych kilka wędek, na modłę Twin Peaks? Może, kopiąc głębiej, patrząc niestandardowo, zrozumiemy co się stało z RubyC.?
    Pozdro - 5. - Fajne.
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Fajnie, że doszukujesz się w tym głębi :) znaczy, że utwór nie jest prostacki, jak na początku mi się zdawało
    Co do Ruby, to sam jestem pełen niepokoi...jakoś posrednio miałem pewnie wpływ na Jej tu absencję :/
  • Canulas 23.09.2017
    Wszystklo się o tą "pośredniość" rozchodzi, bo kiedyś o podobnej "pośredniości" Toby Hooper całkiem w dechę horror nakręcił. ;) Cóż. Na razie czekamy.
  • Marian 23.09.2017
    Bardzo fajny sposób na wykonanie potwora. Przy okazji też zrobię sobie takiego.
    Zauważyłem dwa małe błędy:
    "W moim domu, postanowiłem wykonać potwora." -> zbędny przecinek.
    "Atlasu anatomicznego" -> albo "Atlasu Anatomicznego", albo "atlasu anatomicznego".
    Według mnie, raczej "atlasu anatomicznego".
    Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 23.09.2017
    dzięki za miłe słowo i korektę
    naniosę poprawki :)
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Aha
    Baj
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Czemu jeden komentarz zniknął?
  • Neurotyk 23.09.2017
    Z kolei mi podoba się puenta.

    BAJ 4
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Może idź do lekarza
  • Neurotyk 23.09.2017
    "Czemu jeden komentarz zniknął?"

    Nuncjusz, zaczynasz gadać sam ze sobą :)

    Nełro
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Twój kom zniknął, ten o panierowanym koniu na gorączkę
  • Neurotyk 23.09.2017
    Nuncjusz, Piotr usunął wpis o panierowanym koniu na goraczkę, ponieważ został opatrzony moim nickiem. Piotr sprawdził na moją prośbę, kto podszywa się pode mnie i usunął wpisy.
  • Neurotyk 23.09.2017
    Wszystkie wpisy z anonima, których np. tu, Piotr nie usunął, są moje - skoro ktoś się podszywał, to ja też pisałem z anonima. Reszta wpisów ,których już nie widzisz, ani Ty, ani Ench pod swoim tekstem, należały do kogoś, kto łamie regulamin oraz PRAWO. Podszywając się pod kogoś innego i pisząc pod jego imieniem, łamiemy prawo.

    Jeśli będę chciał, otrzymam z łatwością dane osoby to robiącej.
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Neurotyk aaa ok :)
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Neurotyk ciekawym kto zacz XD
  • Neurotyk 23.09.2017
    Nuncjusz :) Jestem biegły w internecie – Admin wszystko może sprawdzić - z jakiego numeru IP urządzenia korzystał ten osobnik i czy nie jest to urządzenie powiązane z innym kontem na Opowi :)
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Neurotyk to wiem, sam jestem adminem na swoim forum i robiłem tam takie rzeczy
  • Neurotyk 23.09.2017
    Nuncjusz, brawo :)
  • Pan Buczybór 23.09.2017
    Ta, trochę drogę na skróty, ale w nauce też tak czasem trzeba. Potwór to potwór nawet jeśli to tylko p-otwór. Przynajmniej sąsiadom można się pochwalić. Pozdro i gratki/ gratki i pozdro.
  • Nuncjusz 23.09.2017
    Dzięki ;)
  • maciekzolnowski 20.04.2018
    Bardzo pozytywny i ładnie napisany drabbelek. Pozdro! ;)
  • Nuncjusz 20.04.2018
    Pewnie tak. Dzięki
  • Ritha 06.08.2018
    „W moim domu postanowiłem wykonać potwora” – zajebisty początek. Zajebisty. Serio. Przeczytałabym nawet dłuższe opko, które zaczynałoby się od takiego zdania.

    Najlepszy Twój drabble do tej pory, urzekł mnie sposób planowania, też mam takie plany na każdy dzień i też je tak słodko planuję (planuje plany, wiem, że bredzę) i tez końcowo (często) gunwo w nich wynika.
    No i końcówka – jest zaskoczenie i jest sprytnie. Piknie, Panocku.
  • Agnieszka Gu 06.08.2018
    Przyleciałam za Rithą — ona ma talenta do odgrzebywania cacek :)
    To tysz fajne :) Takie... twoje ;))
    Puenta — zaskakująca ;)
    Pazdrawljaju
  • Ritha 06.08.2018
    Agu, miałam czelendż, sama se go ustaliłam, przeczytać wszystko Nuncjusza, wieki temu, zawaliły mnie teksty tw, serie, i różne poboczne (pozaopowijskie) pierdolety. Ale czelendż był i zrealizowany być musi! Takem rzekła! To raz. A dwa - teksty Nuncjusz są idealne do relaksu, jak człek spięty i pomotany, jak otoczenie irytuje i ogólnie jest be. Wstałam w takim nastroju i przylazłam tu myśląc "ooo, takiego luzu i lekkości, jakie Nuncjo serwuje, mi dziś trza").
  • Nuncjusz 06.08.2018
    Dzięki XD to najwyższy komplement, że potrafię poprawiać rzeczywistość

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania