Poprzednie częściDrabble - Latarnia tuż za oknem

Drabble - Pustka w mojej głowie

Nie wiem, który już dzień z kolei siedzę przy tym cholernym stole, w tej cholernej kuchni i piję tą niemniej cholerną wódę. Mam już dość, powoli nie wytrzymuję napięcia i tego wciąż narastającego poczucia beznadziei i przygniatającej samotności. Zostałem sam - jak, kurwa, palec, albo... no nie wiem... Sam po prostu. Sterta butelek rośnie, popielniczka też nie narzeka na brak uwagi z mojej strony. Wciąż czekam z naiwną nadzieją, że za moment - że za małą chwileczkę drzwi się otworzą i one wrócą, wypełniając mieszkanie, które teraz jest jakieś takie pozbawione wyrazu... Moje kochane, moje słodkie i beztroskie... Wróćcie, wróćcie proszę... moje myśli.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Pan Buczybór 25.10.2016
    Bardzo fajnie opisane. Ciekawe podejście do tematu.5
    CHAMSKA REKLAMA!
    Zapraszam do mnie.
    CHAMSKA REKLAMA!
  • Ewoile 25.10.2016
    Wielkie dzięki ;))
  • Violet 25.10.2016
    Trochę się zawiodłam tym tekstem. Niby wszystko ok, ale jednak coś nie tak. Dam 4.
  • Ewoile 25.10.2016
    Miłoby było wiedzieć co jest nie tak, więc jeśli mogłabyś się określić... ;))
    Dziękuję za ocenę i odwiedziny.
  • Violet 25.10.2016
    Ewoile Nie wiem, czegoś mi brakuje. Przyzwyczaiłaś do jakiejś głębi, do czegoś więcej... nie mogę tego uchwycić. Po prostu stać Cię na więcej. Pozdrawiam.
  • Ewoile 26.10.2016
    Violet, rozumiem, postaram się bardziej na następny raz ;//
  • TeodorMaj 25.10.2016
    Mnie się podoba. Dobrze oddane emocje i tęsknota za czymś czego już nie ma. 5 :)
    PS. ale muszę też przyznać, że poprzednie drabble wyszły Ci lepiej ;)
  • Ewoile 25.10.2016
    Teodorze, dziękuję za szczerą opinię, jest ona dla mnie istotna. Wiesz co, nie miałam dziś pomysłu i wpadł mi do głowy w ostatniej chwili, następnym razem postaram się utrzymać tamten poziom :))
  • TeodorMaj 25.10.2016
    Ewoile Trzymam za słowo :)
  • Ewoile 26.10.2016
    TeodorMaj, teraz będę czuła presję przed wstawieniem jakiegokolwiek drabble X'D
  • Zdzisław B. 25.10.2016
    Hmm... poprzednie były lepsze. Piszę szczerze. 4.
    *piję tą - piję tę.
  • Ewoile 26.10.2016
    Kurde, serio nie wiem już jak pisać, żeby drabble wychodziły jak te wcześniejsze, dla mnie wydają się na równi, ale to pewnie przez fakt, że jestem autorką. Będę miała teraz twardy orzech do zgryzienia ://
  • Violet 26.10.2016
    Myślę, że zależy to od stanu emocjonalnego. Przychodzi taki moment, że od tak, od niechcenia, pisze się coś, co staje się prawdziwą perełką, więc nie przejmuj się i pisz, bo nie wszystko musi być doskonałe, co nie znaczy, że to jest nic nie warte.
  • Ewoile 26.10.2016
    Violet, racja. Poza tym ładnie to napisałaś, naprawdę ładnie :))
  • KarolaKorman 25.10.2016
    A mnie się bardzo podobało :) Jakbym siebie widziała (ciut z przymrużeniem oka), kiedy chcę coś z siebie wykrzesać, a moje słodkie, kochane myśli zrobią sobie wolne :) 5 :)
  • Ewoile 26.10.2016
    Karolka jak zwykle przybywa bijąc jasnością i optymizmem. Bardzo Ci dziękuję za odwiedzinki i komentarzyk :))
  • Perzigon69 26.10.2016
    Oj znam to uczucie .-. Dzięki, że mogłam to przeczytać, dam ci 5 :D
  • Ewoile 26.10.2016
    Haha, nie ma sprawy, cieszę się, że jesteś usatysfakcjonowana ;D
  • NataliaO 26.10.2016
    Podobało mi się, a to powtórzenie " cholernej" dało wydźwięk ; 5:)
  • Ewoile 26.10.2016
    Dobrze, że wspomniałaś, bałam się czy aby z tym "cholernym" nie przesadziłam, ale jeśli tak to luzik. Pięknie dziękuję za odwiedzinki ;))
  • Numizmat 30.10.2016
    Po przeczytaniu pozostawia takie poczucie ciężaru. Szkoda bohatera, ale ucieczka w kieliszek to akurat żadne rozwiązanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania