#

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Karawan 12.11.2017
    I to dla mnie pozostaje tajemnicą; gdy ona zdradza jego, on zostaje rogaczem, a gdy on zdradza ją to czym zostaje ona? Żoną Cezara? I tak od zarania dziejów... Pomyłka Matki Przyrody - człowiek!
  • Pasja 12.11.2017
    Ona zostaje rogaczką. I właśnie skąd się biorą takie porównania bez konkretów... od zarania dziejów przyprawiamy sobie rogi. Pozdrawiam
  • Tina12 12.11.2017
    Ostatnio z koleżankami gadałyś my o pobieraniu krwi itp. I stwierdziłam, że ja zanim bym podetła sobie żyły to bym zemdlała ( słabo mi sie robi jak ktokolwiek o krwi mówi ). A ty też jest o krwi...
    Wybacz przyznaje się bez bicia skończyłam czytać gdy butelka została rozbita.
  • Pasja 13.11.2017
    Tinka wierzę, moja córka jest też zwariowana na punkcie krwi. Od małego widok wzbudzał u niej strach. Pozdrawiam serdecznie:)
  • Adam T 13.11.2017
    Znałem kogoś, kto próbował rozszarpaną puszką po piwie. Paskudne rozerżnięcie, nierówne, ale połatać sie dało.
    Ciekawy tekst. A jeszcze ciekawsza puenta. "Biel... rogi nadal tkwiły."
    Mnie się bardzo podobało.
    Pozdrawiam ;))
  • Pasja 13.11.2017
    To coś takiego... chciałem dobrze, a wyszło jak zawsze. Miłego. :)
  • Canulas 13.11.2017
    I-DE-A-LNE - nie pytaj, czemu zapisałem właśnie tak. Lubię, lubię, lubię. Tak mało jest teraz (czekokolwiek) w piśmie niedopowiedzianego. Dzisiejszy czytelnik, to często, czytelnik rozczeniowy, leniwy. Daj mu, opisz, podsumowanie pod nos i podziękuj.
    A tu, wyjaśnienie niby jest, ale...
    Jest treść. Nie ma imion. Bez osobowo pobrzmiewający tragizm jest bardziej namacalny. Pod to niepodane imię można podpiąć wiele imion. Wiele osób może odnaleźć mianownik.
    Dla mnie bajka. Pińć plus.
  • Pasja 13.11.2017
    Tak masz rację ten wspólny mianownik pozostaje dla wszystkich. Gdzieś w myśli tkwi to coś do czego musimy dorosnąć. Dziękuję i miłego dnia:)
  • Marian 13.11.2017
    Dobry kawałek, a zakończenie najlepsze.
  • Pasja 13.11.2017
    W takiej sytuacji zawsze budzimy się z ręką w nocniku. Pozdrawiam serdecznie
  • Tanaris 13.11.2017
    Zakończenie udane, a co do krwi, aż mnie ciarki przechodzą. 5
  • Pasja 13.11.2017
    Może dlatego, że krew ma kolor czerwony. Pozdrawiam cieplutko
  • Agnieszka Gu 28.12.2017
    Życie bywa ciężkie zwłaszcza jak trza jeszcze rogi dźwigać. Niektórzy się uginają. Smutne...
    W spokojnym tonie opisana chwila słabości, kończącej życie...
    Pozdrawiam.
  • Pasja 28.12.2017
    O jak miło powrócić do wczoraj. Tak nieraz bywa, że trzeba nałożyć poroże, ale żeby od razu życie sobie odbierać?
    Ukłony :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania