Poprzednie częściDrabble - Bo mogę.

Drabble - Słyszę.

Słyszę, kroki to pewno już po mnie idą! Słyszę głosy, ach oni na pewno ze mnie szydzą. No co tak stoisz, biegnij do okna. Otwieraj je, bo oni są już bardzo blisko. Ale chwila moment. Tylko czy to, co się dzieje to jawa, czy kolejna moja paranoja? Która nie pozwala mi kochać i nienawidzić. Jedyne, na co mi pozwala to próby otwierania okna. O ironio okna bez klamki! Ale co to ktoś zostawił cegłę w mojej małej samotni. Dobra rzucasz na trzy. Cholera! Nie ma klamki, a i szyby są jakieś mocne. Czy ja nie mogę wreszcie porządnie się zabić?

Następne częściDrabble - Idź sobie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ciekawe drabble. Takie inne.
    Zostawiam 5.
  • Tina12 27.11.2016
    Dzięki
  • Zamordowałaś interpunkcję :C
  • Tina12 27.11.2016
    Wybacz. Staram się jak moge.
  • Tina12 Rozumiem, spróbuj co nieco poprawić, poczytać o zasadach poprawnego stosowania kropek i przecinków. Co zaś się tyczy samego tekstu (wybacz, poprzedni komentarz był czepialski) to wydaje mi się, ze trochę pogubiłaś się w tym czy chcesz opisać scenę ucieczki, czy jej uczucia. Oczywiście, można wybrać combo tych dwóch aspektów, jednak przy ograniczeniu literkowym jest to ciężkie. Powodzenia przy następnych tekstach.
  • Tina12 PLUS! Moim zdaniem, jeśli ktoś sili się na krytykę twojej pracy to coś z tego może być, ale brakuje mu trochę. Gdyby był faktycznie słaby, obstawiam, że nie byłoby tu nic lub krótkie synonimy słowa "Słabe".
  • Tina12 27.11.2016
    piniondze_odchodzą
    Dzięki za dobre słowa. No w wierszach staram się już unikać wiecznego stawiania kropek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania