Drabble - Tygrys na skraju lasu

https://m.youtube.com/watch?v=ALqdN4vwmo4 - Polecam dla klimatu :):P

 

Przysiadł na krawężniku. Z kieszeni wyciągnął powolnym ruchem małego Glocka. Nadszedł ten czas. Przysiadł tu niczym jebany tygrys na skraju lasu, i czekał. Czekał na swoją ofiarę. Wiedział, że czyn, którego za chwilę dokona, będzie aktem ostatecznej desperacji. Wiedział, że w domu czeka na niego żona z dwójką dzieci, i że wszyscy umierają z głodu. Wiedział, że kiedy już oskarżą go przed sądem o kradzież, nie wezmą pod uwagę jego desperacji. Poprostu wpakują go do pierdla. Nigdy więcej już nie będzie mu dane żyć w spokoju, myśląc, że dzieci nie chcą go znać. Nagle usłyszał kroki. Tygrys wyruszył na żer.

 

-----------------------------

 

Od autora: Pierwsze drabble, prosiłbym potraktować łagodnie ;)

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • TeodorMaj 19.10.2016
    Świetny tekst! Bardzo mi się podoba. 5 :)
  • Grubas 19.10.2016
    Dzięki za szybki kom ;) No i za ocke.
  • Nuncjusz 19.10.2016
    całkiem ok
  • Grubas 19.10.2016
    Calkiem dzięki :)
  • Pan Buczybór 19.10.2016
    Fajny klimacik. Dam 5, za ciekawą interpretację.
  • Grubas 19.10.2016
    Podzielisz sie? Jestem ciekaw xD
  • NataliaO 19.10.2016
    Zgadzam się z Nuncjuszem, całkiem ok. 4 :)
  • Grubas 19.10.2016
    Dziękówka
  • KarolaKorman 19.10.2016
    Całkiem nieźle wyszło, ode mnie takie 5 z maleńkim minusikiem, ale jak na pierwszy taki twór, jest świetnie :)
  • Grubas 19.10.2016
    Dzięks ;) Oczywiście nie mam takiej wprawy w pisaniu drabbli jak starzy wyjadacze :) Spodobało mi się, i obawiam się, że teraz raczej nie odpuszcze. Praktyka czyni mistrza.
  • Violet 19.10.2016
    Ciekawy pomysł. 4
  • Grubas 19.10.2016
    Fenks ;)
  • Grubas 19.10.2016
    Kurcze, żebym to ja wiedział, że drabble będą takie wzięcie miały, to bym dawno pisał.
  • Perzigon69 20.10.2016
    Heh, drabble się podobają bo krótkie i śmieszne. Mi tu brakowało takiego mocnego zakończenia. Nie oceniam by ci średniej nie psuć :D
  • Grubas 20.10.2016
    Nie zaszkodziłoby popsuć xd Cobym za wysokiego mniemania o sobie nie miał. Akurat w tym temacie miałem problem z żartobliwym uchwyceniem sytuacji ;)
  • Perzigon69 20.10.2016
    Grubas Spoko, ja też rewelacji w drabble nie robię, a tematu nie miałam narzuconego, więc właściwie.... Cuda powinny być. No ale to nasz drabble'owy debiut i założę się, że będzie dużo lepiej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania