Poprzednie częściDrabble - Ustami świtu koralowymi

Drabble - Dziewica (cz. 1)

Parą byliśmy od dwóch tygodni. To była miłość od pierwszego wejrzenia. W końcu nadeszła ta chwila, na którą oboje z utęsknieniem czekaliśmy. Ślubu udzielał nam prezydent Warszawy. Po nim wesele z trzema setki gości, prezenty, gratulacje, życzenia długoletniego pożycia. Śpiewom i tańcom nie było końca. Taki dzień zdarza się tylko raz w życiu. Miesiąc miodowy mieliśmy spędzić w Egipcie, pod piramidami.

Przed wyjazdem postanowiliśmy skonsumować nasz związek. To była nasza noc poślubna. W najdroższym stołecznym apartamencie. Tylko ja i mój świeżo poślubiony małżonek. Starannie nasmarował mój tyłek kupioną w aptece wazeliną.

Byłem przecież dziewicą i to był mój pierwszy raz.

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nonsferatu 07.08.2020
    Noc poślubna prezesa hihihi
  • Akwadar 07.08.2020
    Wreszcie się ogarnął, chłopak... pewnie pozazdrościł prezesowi mediów powszechnych, ale na wszelki wypadek kościelnego nie wziął, coby łatwiej było mężożonę zmienić. Ciekawe czy sierściuch był z osobą towarzyszącą? ;)
  • Grzegory 07.08.2020
    Akwadar aż się zadławiłem tym newsem hihihi
  • Pan Buczybór 07.08.2020
    Można i tak... Nie no, średnio śmieszny ten żart, a w zasadzie w ogóle. Żeby nie było - nie czepiam się naśmiewania z gejów. Suche te drabble po prostu i bez polotu.
  • Jarema 07.08.2020
    Bo to w założeniu wcale ma nie być śmieszne.

    Dziękuję za komentarz.
  • Sorry, ale nie wyszło. Po pierwsze niespodzianki nie ma, gdyż szybko rozszyfrowałem jaki będzie finał. Po drugie po co? Pozdrawiam!
    Ps. Żalem ale 1.
  • Jarema 08.08.2020
    Przykro Marku, że nie spełniłem Twoich oczekiwań. Zapraszam pod drugie drabble, jest dużo lepsze. Pozdrawiam.
  • Jarema miejmy nadzieję. Pozdrawiam!
  • Angela 10.08.2020
    Bogusiowy poziom : (
    Smutam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania