..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Justyska 04.05.2018
    Że niby za herezje? Czy to jakaś czarownica?
    "Zmuszona wytrzymać ból nie do wytrzymania, czaruje w błogostan upiorny stosunek." czyli, że nie mogąc wygrać z nadchodzącą śmiercią, znajduje w niej przyjemność?

    Dobry tekst, ale jakoś nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jego wydźwięk jest głosem wsparcia dla poczynań Świętej Inkwizycji.
    "odkrywa śmiało plik mrocznych tajemnic." czyli miała te mroczne tajemnice, ale kto ich nie ma?
    Ale spędziłam dziś cały dzień w towarzystwie dzieci (nie tylko swoich) więc może cofam się w rozwoju. Twoje teksty zawsze nastręczają mi problemów ze zrozumieniem. Czuję się mała i niemądra.
    No nic uciekam:)
  • Nachszon 04.05.2018
    Na pewno nie popieram Justyska Świętej Inkwizycji; pisząc ten tekst byłem czarownicą na stosie. Nie, nie nic nie ćpałem:)
  • Justyska 04.05.2018
    Nachszon nie twierdzę, że popierasz hahah tylko sens tytułu mi umknął, w ich oczach było poparcie:)
  • Justyska 04.05.2018
    Ach a tytuł "w świętych oczach" ... no tak dlatego uczucie poparcia dla inkwizycji, przecież ich oczy były święte...
  • Nachszon 04.05.2018
    Hmmm, to jest raczej z punktu widzenia czarownicy - zamienia w autoerotyczą orgię to, czego nie można wytrzymać, tak miało być, ale chyba mi nie wyszło... No cóż, jest jak jest.
  • Justyska 04.05.2018
    Nachszon wyszło wyszło, ja lepiej klocki pójdę układać, w tym jestem lepsza:)
  • Justyska 04.05.2018
    Tak jeszcze ci tu pospamuje. Jeszcze w czasach mojej edukacji interpretowałam masę przeróżnych tekstów... moja interpretacja zawsze była odmienna, dlatego czasem boję się odezwać, bo mam jakieś inne widzenie. Także moją interpretacją się nie martw :)
  • Nachszon 04.05.2018
    Justyska, żadną interpretacją czy wpisem się nie martwię, dzięki śliczne, że wpadłaś:)
  • sunutka 08.05.2018
    Niełatwe. Dobre.
  • Mocny tekst. Jak to patrzenie zależy od punktu z którego to robimy. Z punktu ognia( jeśli go spersonifikowac) był to wspaniały akt spełnienia. Chujowe patrzenie ma kobieta, czarownica, główna bohaterka spektaklu.
    I oczywiście Inkwizycja jej „zwycięstwo” nad Złym...
    Naprawdę ciekawy tekst.
  • Nachszon 31.05.2018
    Ojej, Maurcycy, wyciągnąłeś z lamusa tekst, którego nikt z jakiegoś powodu nie chciał tknąć, poza dwiema osobami:) Dzięki Ci bardzo, ja już uznałem go za tak słaby, że niewarty komentowania i zapomniałem o nim:)
  • Nachszon mam Cie na swojej liście, jak mnie nachodzi ochota na „Nachszona” to ide grzebać :)
    Widziałem, ze masz nowy, dość długi tekst, w pracy go nie dam rady, ale wcześniej czy pózniej znajdę spokojniejszą chwile.

    Jeśli chodzi o tekst powyższy, nie jest on prosty. Wracałem sobie po cichu do niego kilka już razy. Tym razem zrobiłem to głośniej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania