Poprzednie częściDrabble - Cisza (Shiroi)

Drabble - Wyczekiwane spotkanie

Kroczył między kałużami, deptając suche liście, jednak żaden z nich się nie kruszył. Bezgłośnie szedł na spotkanie ze swoimi przyjaciółmi. Co roku widywali się tego samego dnia w tym samym miejscu. Bardzo za nimi tęsknił, ponieważ mieszkał daleko od nich.

Szedł pod górę, na szczyt wzniesienia. Wreszcie zobaczył metalową bramę. Wydawała się chłodna, ale on nie mógł tego sprawdzić. Uchylił ją odrobinę i w pośpiechu zaczął szukać miejsca spotkania. Znalazł. Przysiadł na skraju marmurowej płyty i zerknął na pochylone głowy bliskich.

- Amen – szepnęli, a on z delikatnym uśmiechem oparł się o kamienny krzyż i popatrzył na zachmurzone, jesienne niebo.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 12.08.2016
    Smutne, ale piękne, 5 :)
    Zmieniłabym tylko ,,suche'' na opadłe lub coś w tym stylu, ale to tylko sugestia :)
  • Sky300 12.08.2016
    Dzięki :)
    Opadłe liście nie zawsze muszę być suche, a tutaj pragnę podkreślić, że suche, jesienne liście nie kruszyły się, pomimo że je deptał :D
  • KarolaKorman 12.08.2016
    Sky300, tak pomyślałam, że może użyłaś go celowo :)
  • Elizabeth Lies 12.08.2016
    Fajne (tak wiem, że to słowo nie pasuje, ale "świetne", "cudowne" brzmi jakoś sztywno). 5
  • Sky300 12.08.2016
    Dziękuję :P
  • Alicja 12.08.2016
    Smutne drabble :( 5
  • Sky300 12.08.2016
    Nie takie smutne, jak się wydaje na pierwszy rzut oka :) Chłopak już nie żyje, ale cieszy się, bo jego przyjaciele dalej o nim pamiętają :)
  • alfonsyna 12.08.2016
    Opisane świetnie - bardzo klimatyczne, a i zakończenie zaskakuje, czyli dokładnie tak, jak być powinno. Jest w tym smutek, ale ja widzę również nadzieję i kilka całkiem pozytywnych emocji. Ogółem - bardzo mi się podoba, zostawiam 5. :)
  • Sky300 12.08.2016
    Tak, jak napisałam Alicji u góry :) Też uważam, że zakończenie nie jest takie smutne :)
    Dzięki za ocenę ;)
  • Karo 12.08.2016
    Piękne ;) 5
  • Sky300 13.08.2016
    Dziękuję :)
  • little girl 12.08.2016
    Mnie niestety nie zaskoczyło, co nie znaczy, ze mi się nie podobało.Dla mnie , podobnie jak dla dziewczyn, zakończenie było smutne, ale w jakimś stopniu też piękne. Zostawiam 5 :)
  • Sky300 13.08.2016
    Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania