Poprzednie częściDrabble - 5 w 15 minut

Drabble - Żyrandol

Pokój jest prawie gotowy. Nowe tapety, dywan wyprany, drewniane powierzchnie odświeżone. Pozostał tylko żyrandol. Najtrudniejsze. Weź krzesło, stań na nim i zaczynamy pracę. Tylko spokojnie, to wymaga czasu i koncentracji. Wszystko musi być idealne, żadnej pomyłki. Czekaj! Jeszcze tam! Widzisz? O właśnie. Jakbyś tego nie poprawił, wszystko by spadło, a chyba tego nie chcemy, prawda? Gotowy? No to zaczynamy. Spokojnie, zaraz będzie gotowe. O tak! Trzyma się? Mocno? Dobra, to do dzieła!

Krzesło się przewraca, kabel od żelazka się napina, ale wytrzymuje. Twoje nogi przez chwilę wierzgają, ale w końcu zaczynają spokojnie zwisać. Idealnie. Mówiłem ci, żyrandol pasuje idealnie. Idealnie!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • KarolaKorman 15.08.2015
    Dawno nie słyszałam słowa żyrandol, ciągle wszyscy w koło mnie używają, mówią lampa, więc pierwsze zaskoczenie miałam za sobą czytając tytuł. Na koniec zaskoczyłeś mnie drugi raz, super wyszło 5 :)
  • Marzycielka29 15.08.2015
    Ty to masz mroczne pomysły! Mimo tego zawsze świetnie napisane:D 5
  • Chris 15.08.2015
    Dziękuję Wam ;) To fakt, żyrandol jest jednym z zanikających słów.
  • Anonim 15.08.2015
    oj, nie miałbym zaufania do żyrandola, co innego solidny hak, dobrze osadzony w suficie
    ale i tak bym raczej wybrał inny rodzaj śmierci :)
  • NataliaO 15.08.2015
    trzeba sprawdzić z tym żyrandolem, 5:)
  • Anonim 15.08.2015
    nie polecam, spadnie na łeb i wywali bezpieczniki, nic tylko wstyd i poniżenie :)
  • NataliaO 15.08.2015
    aha, dzięki za radę ;)
  • Pospolita 15.08.2015
    Gorzej, jak „żyrandol" trochę powisi. Okropny smród. Oczywiście 5.
  • Prue 15.08.2015
    Interesujące. Takie nie wymowne. Dobrze Ci poszło. Dam 5
  • Dominik 15.08.2015
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chodziło o samobójstwo.
    5
  • Haruu 19.08.2015
    Chris rozwali raz, Dominik drugi xD 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania