Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Milcząca Owca

–– Cały czas żre w milczeniu –– rzecze stado. –– Że też takie dziwadło musimy tolerować. Niby swoja a nie nasza.

–– Nie dosyć, że z boku, to spójrzcie na jej kolor. Jak obesrana sobą.

–– Ohyda.

 

Z lasu skrada się wilk. Wybiera stojącą na uboczu. Ona tylko chwilę beczy. Rozszarpane gardło usprawiedliwia nagłe zamilknięcie.

Stado bezpiecznie ucieka w dalsze życie.

 

–– Kurde, tak sobie myślę… że odezwała się raz, ale we właściwym momencie.

–– Uratowała naszą egzystencję.

–– Przestań pierdzielić. Gdybyś spostrzegła za dupą wilka, też byś zabeczała. Wielkie mi co!

–– Przynajmniej nie musimy oglądać tej, co miała nierówno pod wełną.

–– Śmierdziała inaczej niż my.

–– Zaraz zwymiotuję.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • yanko wojownik 04.07.2019
    Przypuszczam,z ę tekst do czegoś sie odnosi tu blisko, ale ja jestem pogubiony. Obiektywna ocena tylko..
  • Anonim 04.07.2019
    Nie kumam. Niby sens jasny, a myślę podobnie jak Yanko.

    Pozdro!
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Dzięki Antoni Grycuk. Tu może być więcej sensów:)Pozdrawiam:))
  • JamCi 04.07.2019
    Chyba wiem. Albo i nie? Smut.
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    JamCi rzeknę, że chyba wieszL)Pozdrawiam:)
  • Angela 04.07.2019
    I znowu dało do myślenia. Smuteczek, choć pomysł bardzo dobry.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Angelo Dzięki. Naszła mnie taka myśl:) Pozdrawiam:)
  • ania_marzycielka 05.07.2019
    Moja interpretacja jest taka, że cały czas milczała i przez to na nią narzekali, ale gdy się tylko odezwała i na dodatek uratowała im życie to i tak tego nie docenili. Trzeba doceniać tych nieśmialych, bo to być może oni zrobią dla nas kiedyś coś dobrego. Super drabble, pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Aniu→ Tak to jest. W życiu różnie bywa. Dobrze myślisz:) Pozdrawiam:)
  • Canulas 05.07.2019
    I znów mam wrażenie, że pod płaszczykiem zwyczajnej - ładnej językowo historyjki - serwujesz coś więcej. Być może sprawnym okiem komedianta odnosisz się do bieżących, lecz już na szczęście przebbrzmiewających, wydarzeń na portalu. Być może nie. W każdym razie dobry tekst na wczutkę i kilkoma ładnie skomponowanymi zdaniami, które z pozoru zwyczajne, jednak na pewno kosztowały od groma pracy.
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Dzięki Canulasie→. Nie chciałbym rzec, co miałem dokładnie na myśli. Co symbolizuje; stado, owca i wilk.
    Różnie to można rozumieć chyba. Np; niby się cieszą, ale nie jeden wilk na świecie. I takie różne inne....Pozdrawiam:))
  • Canulas 05.07.2019
    Dekaos Dondi, absolutnie nie roztłumaczaj
  • yanko wojownik 05.07.2019
    Dręczy mnie dociekliwość, nie chcę wiedzieć wszystkiego, ale co nie co:
    - czy to o niektórych nas?
    - czy winniśmy?
    - czy tu komentujący, są zawarci?
  • Canulas 05.07.2019
    Tak to widzę
  • yanko wojownik 05.07.2019
    Canulas, Mnie się wydaje podobnie, ale może to tylko wydawanie.
  • Canulas 05.07.2019
    Kobieca intuicja podpowiada, że nie. ;)
    Dekaos nie raz już pod płaszczykiem zwyczajnego wiersza serwowal pokrywane obserwacje.
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Woy Y→Na to pytanie Tobie nie odpowiem, bo sam nie jestem pewien, tak na 100%:) Pozdrawiam:)
  • Cofftee 05.07.2019
    Dla mnie bomba. Nie dość, że uwielbiam owieczki, to jeszcze te miały coś ważnego do nauczenia ludzi. Sens nie był dla mnie oczywisty za pierwszą lektura, troszkę się ukryl, ale teraz gdy już wiem, myślę, że to wspaniałe drabble.
    Świetnie, DD!
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 05.07.2019
    Cofftee. Dzięki. Chciałem przkazać to i owo:) Pozdrawiam:)
  • TrzeciaRano 05.07.2019
    Ty to się nadajesz do kabaretu z tymi pomysłami, żeby pisać skecze
  • JamCi 08.08.2019
    DD nadal tak jest? Czy jednak nie?
  • Dekaos Dondi 08.08.2019
    JamCi. Sądzę, że tak bywa niestety.
  • JamCi 08.08.2019
    Ok. Rozumim.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania