Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble→Niewidoczny

                                                –––//–––

Wyrżnąłem głową o kant okrągłego stołu. Przeto wygłosiłem sentencje: myślę, więc jestem.

Logika nakazała skojarzyć, że jeżeli przestanę myśleć, to mnie nie będzie.

Odpocznę od doczesnych trosk dnia codziennego.

 

Faktycznie. Podziałało. Nie myślę… ale jestem. Tylko mnie nie widać. Dobre i to.

 

Maszeruję, lecz jakoś tłumów nie ma.

Dostrzegam też połowy przechodniów lub skrawki różnej wielkości.

Niestety. Zbawienna sytuacja ma swoje minusy. Pamięć zawodzi.

Bo niby skąd się wziął okrągły cyrk w środku miasta?

Nikt mnie nie zatrzymuje przy wejściu. Wchodzę do wewnątrz. Widzę jedynie kilku niecałych.

Idę dalej. O w mordę cholera! Słychać niezrozumiały gwar, lecz arena zupełnie pusta.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Klaudunia 03.12.2019
    Nie myślę, ale jestem. Logiczne ?
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    Klaudunia→Dzięki→Pozdrawiam:)
  • Klaudunia 03.12.2019
    Dekaos Dondi Ależ nie ma za co : )
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    Klaudunia →Adyć jest:)
  • Piotrek P. 1988 03.12.2019
    Dekaos Dondi, powyższy tekst drabble jest bardzo dobrym, niejednoznacznym surrealizmem. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    Piotrek P.1988→Dzięki→Pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 03.12.2019
    "myślę więc jestem" - przecinek przed "więc"

    Fajny, oniryczny obraz. Można nawet coś głębszego z tego wyciągnąć, więc zdecydowanie na plus.
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    Pani Buczyborze→Dzięki→No takie różne pisanie me:) Przecinek wstawiłem. Pozdrawiam:)
  • AlaOlaUla 03.12.2019
    W dziale Wiersze jest podobna w tematyce miniminiaturka autorstwa JanMroz.
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    No faktycznie Alulko... ale taka maciupka, że przerwa na kawę w czasie lektury, nie wskazana:)
  • Anonim 03.12.2019
    "Myślenie jest przereklamowane i nie ma przyszłości." - tak mi mawiała znajoma. I wtedy dla mnie to powinna być złota myśl. Ale już nie.
    Fajne drabble.
    Podobywuje sięm.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 03.12.2019
    Antoniuszu→Miło, że zerkłeś. Dzięki:) Pozdrawiam:)
  • JamCi 04.12.2019
    Fajne, ciekawe. Można sie zagłebić ww rozważania co jest istotą nas, naszego człowieczeństwa a co nią nie jest. Kiedyś tam jak sobie myślałam, ze ten, któy myśli jest refleksyjny ma przesrane, meczy się z róznymi rzeczami jak głupi, to zazdrościłam ludziom, którzy żyją jakoś tak... bezmyślnie. Po namyśle jednak przestałąm zazdrościć. Wolę być sobą. Nawet z tym męczeniem się jak głupia.
  • Dekaos Dondi 04.12.2019
    JamCi→Dzięki→Po namyśle też stwierdziłem, że jednak wolę być widoczny. Mimo wszystko:)
  • Wrotycz 04.12.2019
    Z pozycji horyzontalnej pod stołem to niebycie, te niecałości widzenia? :)
    Ergo sum, ale jak, ale w czym, ale po co?
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 05.12.2019
    Wrotyś→Dzięki→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania