Dramat filmku na youtube cześć 1

Siostra Karoliny założyła jej konto na youtube,Karolina o tym nie wiedziała kiedy ich rodzice pojechali do sklepu,Siostra Karoliny kazała jej robić głupie rzeczy a że Karolina nie spała za dobrze od kilku dni nie miała świadomości że jej siostra ją nagrywa,Karolina zaczęła szczekać założyła sobie obroże Jej Siostra Tola mówiła nagrywając Patrzcie i śmiejcie się tylko u niej na kanale głupota jedyna w swoim rodzaju,kiedy zkończyła już nagrywać kazała jej wziąść dużą ilość środków nasenych mówiąc jej że to po może jej zasnąć.Wzięła i upadła na podłogę,Tola przerzuciła filmik na yotube było dużo łapek w góre i subów .Po chwili przyjechali rodzice i widzieli że rozegrał się dramat ale nie widzieli co do niego doprowadziło,mieli żal do siebie że zostawili córki same w domu,ale czasu niestety cofnąć się nie dało.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Zdzisław B. 23.12.2016
    Uff... autorze, przeczytaj kilka razy jako czytelnik, weź słownik, pomyśl, popoprawiaj ortografię i interpunkcję, zmień styl, wymyśl zakończenie. To jest w tej chwili nie do czytania. Nie będę wskazywał błędów, gdyż wyszedłby dłuższy tekst w komentarzu, niż ten powyższy.

    To nie złośliwość, to pomoc. Może kolejna próba będzie lepsza.
  • ÓsmyKolor 23.12.2016
    Dziękuje za rade postaram się żeby następna część była bez błędów ortograficznych i interpunkcji i miała sens
  • Pan Buczybór 23.12.2016
    Karolina, Karolina, Karolina... Weź chłopie używaj synonimów.
  • ÓsmyKolor 23.12.2016
    To jest historia bez synonimów gdyż w języku polskim są używane zbyt często
  • IWG 23.12.2016
    ÓsmyKolor Toś wymówkę pierdolnęła
  • IWG 23.12.2016
    A całość jest słaba. Zbyt liczne błędy
  • ÓsmyKolor 23.12.2016
    No wiem ale to moje drugie opowiadanie,dlatego jest słabe i sorry za błędy
  • detektyw prawdy 23.12.2016
    Osmykolorze, czytalem to opowiadanie wczesniej ale nien mialem okazji skomentowac. Teraz mam - i tak szczerze... Pewnie napiszesz ze sam mam slabe opowiadanie itp, niech sie odpierdole LOL , sam popelniam bledy itp ale... Nie. To opowiadanie kompletnie nie trafia w moje gusta. Zreszta co to znaczy ,,suby"? Takiego pojecia nie uzywa sie w jezyku literackim, nawet, jesli chcesz pisac jak najwiekszym slangiem, to to jestt slowo uzywane raczej w srodowisku Internetowym. Samo opowiadanie wyglada jakby pisal je 7latek.. Jakbym ci radzil po prostu skonczyc z pisaniem, bo Ci to nie wychodzi. To nie jest wymuszenie, ale takie cos zasmieca tylko opowiadania na 4 i 5. Radzilbym zaczac jakas normalna serie albo moze i zwariowana, jakby pisal je czlek na haju, od kowboja Billego po Afryke oraz strzelanine w karczmie, ale takke opowiadania to sobie mozna przeczytac, dac 1 i spierdolic, nie czytajac innych czesci. Szczerze? Watpie, aby taka fabula sie rozwinela. Jak bede na kompie, to wrzuce poprawiona wersje tego... Czegos.
    Nie przedlizajac juz zbednie mojego koma, dam 2, mozna powiedziec ze takie mocne jeden i pol, ale juz ci nie bede oceny zanizac.
    Pzdr
  • detektyw prawdy 23.12.2016
    I zaraz sie pojawia hejty OsmegoKoloru korzystajac z okazji ze tez duzo osob mnie wyzywa i jestem zwyklym chamem, to mnie wypierdoli na ksiezyc rakieta
  • detektyw prawdy 23.12.2016
    detektyw prawdy czekam
  • ÓsmyKolor 24.12.2016
    Nie będę hejtować bo nie hejtuje w necie w przeciwieństwie do Ciebie.Twoje zdanie pozostawię bez komentarza
  • Nuncjusz 24.12.2016
    ÓsmyKolor nie przejmuj się tym debilem, pisz dalej i staraj się robić to co raz lepiej
    Korzystaj z każdej krytyki, nawet tej detektywa, bo i nawet w gównie mozna znaleźć ziarenko czegoś sensownego
    Powodzenia
  • ÓsmyKolor 24.12.2016
    Dzięki
  • ZłotaRóża 24.12.2016
    Żeby dobrze pisać trzeba ćwiczyć.Na pewno nie raz zachwyci nas Ósmykolor swoimi dziełami.
  • Violet 26.12.2016
    Zajrzałam z ciekawości... nic nie napiszę...
  • Krytyk 29.12.2016
    Muszę się zgodzić z Detektywem Prawdy. Tego czegoś nie da się w ogóle czytać. Nie będę zostawiać oceny, bo to coś jest porąbane, i nawet nie jest tego wart. Opowi schodzi na psy...
  • ZłotaRóża 01.01.2017
    Na to "coś" mówimy opowiadanie.
  • Dark1 06.01.2017
    No tak, po burzy jaka tu przeszła z czystej ludzkiej ciekawości przejrzałem Twoje teksty. Dalej nie dam rady. Poziom jaki reprezentujesz, każe mi zastanowić się, jak ty zdasz maturę dziewczyno. Drugą opcją jaką rozważam, jest robienie sobie z nas niezłej beki. Jeśli jednakowoż to co piszesz i dzielisz się tym z nami jest naprawdę Twoją próbą rozpoczęcia pisania, to przyznaję, że nie do końca wierzę w tę metamorfozę. W Twoim wypadku może lepiej będzie jeśli na razie pozostaniesz na etapie czytania dobrych książek - i nie mam tu na myśli kiepskich tłumaczeń zagranicznych autorów. Pozdrawiam.
  • ÓsmyKolor 06.01.2017
    Nie będziesz mi mówił co mam robić

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania