Poprzednie częściDraple cz. 1/100

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Draple cz. 3/100 Bezpieczna chata dla szczurowyścigowomyszojadłoserów

Bardzo przyjemnym zapachem był zapach zapachu woni o zapachu woni o zapachu zapachem był zapach zapachu. Woń ta była bardzo tytoniową wonią. Złą wonią. A może Monią? Kto to wie? Cóż to wie?

Gdy jednak zza oddali Myślibór... Wyłonił się spod krzaku krzacznego. Sprochówa! Krzyczy Janeczek, krzyczy Neuruś... A, kto to Janeczek? Nuncjo — rzecz jasna. Neuruś to pluszowa duda marionetka Nuncja. Woli gimbazę od pokemonów. Chociaż, jakby tak pomyśleć; obie rzeczy są stosunkowo nijakie w stosunku męsko-męskim. Bardzo, bardzo, bardzo zła wiadomość. Nuncjo siedzi na dywanie i obserwuje dwie rzeczy; lustro oraz gimnazjum. Teraz zamieniło się to miejsce w klasy siódme i ósme, a fotel, wygodny i pluszowy, wymiękł od przysiadów. Nuncjo się chujowo wkurwił. Teraz pytanie — kto za tym stoi? Kto stoi za Nuncjem? Neuruś? Nie, Plastuś! Badum, tes!

Szczurochomiki wylądawały w chacie o nazwie GOSPODA. Dodać, że były lekko poddenerwowane brakiem sera w tej słabej norze. Lecz w kątach coś leżało... coś, co jest takie męskie i myszowe.... ser! Szybko szczurochomiki podbiegły do kąta, jednak tam nic nie było.

Ach, te zwidy!

Teraz znaleźć tylko tego pokojowego boya, co podobno jest pokojowo nastawiony, ale nazywa się tak, bo chłopiec okrada pokoje! Wstyd, wstyd! Wstydźcie się szczurochomików, bom jam potężny szczur i nakazywać tobie odłamki szkła pospolitego! Oo, tak. To brzmi lepiej.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Violet 20.08.2017
    Jeden daję za totalne ogłupienie czytelnika; dwa za nic nie wnoszące przekleństwa; trzy za grę słów, która jednak przyciąga; cztery za poprawność; pięć za to, że krótkie teksty ;)
    Mam jednak nadzieję, że autor ma jakiś plan i powrócę, aby to sprawdzić. Póki co nie oceniam.
    Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 20.08.2017
    mi sie to nawet widzi ;)
  • Pan Buczybór 20.08.2017
    W sumie to podrasowany bełkot Detka. Jak będę miał chwilę to czytnę na spokojnie i napiszę coś mądrego lub niemądrego, jednak teraz:
    Pozdro i cześć, i do następnego komentarza.
  • literatx 20.08.2017
    Postaram się wrzucać części regularnie.
    Odpowiadając na kilka pytań: tak, to jest bełkot.
    A do Ciebie, Buczyborze, zwrócić się nie mam jak, bo ciężko wyłapać, kto to ten ,,Detek". Muszę ogarnąć bardziej tą literacką stronę ze spamem.
    Pozdro i cześć.
  • Pan Buczybór 20.08.2017
    O Detektywa prawdy chodzi.

    http://www.opowi.pl/profil/detektyw-prawdy/

    Poczytaj sobie kilka jego dzieł i porównaj.
  • literatx 20.08.2017
    Pan Buczybór Nie wiem czy taki podobny, teksty się trochę jednak różnią.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania