q

q

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Grafomania grafomanią, ale mi się podoba. Po prostu.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Po prostu spadłeś z mostu :)
  • Pan Buczybór 25.07.2017
    Neurotyk Może. Bynajmniej nie pamiętam, ale chyba wszystko w porządku.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Gdzie są jedynki od moich zwolenników?:)

    Śpicie?
  • Neurotyk 25.07.2017
    To se dam sam i Wy już nie musicie ,ale możecie :)

    1, Nełro
    1, Neurotyku
    1, Neurotyk
    1, Neurusiu
    1, panie N.

    :)

    Baj
  • Karawan 25.07.2017
    I jest zaczynem
    westchnień kolejnych naszych szlaków.
    Westchnąłem i dałem 5
  • Neurotyk 25.07.2017
    Karawan przywlókł się i dał piateczkę
  • Neurotyk 25.07.2017
    wcześniej tak się podniecił, że spuścił całe paliwo na moją drogę.
    :)
  • Karawan 25.07.2017
    Neurotyk oraz trzy pary zwłok różnej proweniencji ;))
  • Neurotyk 25.07.2017
    Karawan, i każe zwłoki na mają drogę... ?!
  • Neurotyk 25.07.2017
    *każde
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Jak bylo o cyganach, to z beki nie moglam powstrzymac usmiechu. Jakis chlopiec przy kasie myslal, ze to do niego sie tak ciesze, a nie, ze dojebales hiper zabawny wers o cyganach. Chlopiec tez sie do mnie cieszyl.

    Nie jest to jakies tragiczne, masz te swoje sklonnosci ala Marek z Grabiny, zeby dojebac raz kiedys jakims borem czy czyms roslinnym, ja wiem.

    Ale co mnie w Tobie nieprzerwanie fascynuje to bolesny babel limfy sprzecznosci, ze nie wiem, ze jak
    Raz hiper ala romantyczny, malinowy popierdol, hyc, zmienione skarpety
    Hiper chamski.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Z twoich skarpet zawsze jedzie odorem.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Ale mi dopierdoliles:((. Opanuj sie, bo zanizasz poziom dopierdalania se nawzajem. A maasz! A masz: z Twoich tez!! Mimo, ze tak czesto zmieniasz xdd.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Poza tym "jedzie odorem" jest ciut nie teges, bo to jakby pachnie zapachem, jakby smierdzi smrodem. Co sie z Toba dzis, na allaha, dzieje. Myslalam, ze mnie zdrowo zdzielisz w ucho znad jakiegos kapusnika czy innej czarniny, a Ty jakis niemrawy, jak koala -.-
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96, jestem z Grabiny, wybacz.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Neurotyk, prosze Cie, nie badz jak koala, no co Ty wyrabiasz dzis?! Dopierdol mi, dla mnie to Hiper Chamskie Karate Kid to jak takie domowe skarpety, ze: no uff, skonczyliscie mnie wkurwiac na dzisiaj niestawiajacy przecinkow ludzie. Teraz Neurotyk zaczyna chamskie tournee po wloskiej.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96 ja nie umieram odkręcać tych twoich kurków. Ty tylko wymyśliłaś sobie, że będziesz promowała moje cepownictwo intelektualne w niekonwencjonalny sposób – ironicznie insynuując, że jestem hiper chamski, doskonale wiedząc, że nie jestem. Masz ze mnie niezłą bekę w swojej spelunie (domu).
  • Neurotyk 25.07.2017
    nie umiem*
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Myslalam dzisiaj o Tobie w takim kontekscie, ze bardzo szkoda, ze juz zniesiono piekny zwyczaj pojedynkow. Z rana dla czystej rozrywki przeczytalam sobie znow scene pojedynku Atanazego I Prepudrecha, oraz potoczylam sie dalej w konsekwencje, gdyz tam duzo Heli. I bardzo zalowalam, ze dzis juz od tego odeszlismy. Jakze szkoda, ze nie mozna wyzwac Cie na pojedynek I strzelac sie z Toba. To takie nie fair. Powinno nam to byc dane; Ty nie lubisz mnie, ja zas natychmiast po tym jak Atanazy zostal mocno ranny zapałałm ogromnym pragnieniem postrzelenia Cie. Oczywiscie moglbys marudzic nawet wowczas, gdy pojedynki byly na porzadku dziennym. Wtedy zwyczajnie mozna bylo powiedziec:wkurwiasz mnie, wiec wyzywam Cie na pojedynek I sprobuje zastrzelic. Moglbys sie wymigiwac, ze z kobieta nie bedziesz sie strzelal. Ale gdybysmy podjechali na swoich rydwanach/karocach/powozach do miejsca pojedynku, to obok moglbys miec nawet bór I popatrzec sobie nań, gdy bedziesz padał. Tylko ze jest pewien problem. Ja nie widze dobrze jaki jedzie autobus, mam wade wzroku I pierdole jakies soczewki czy okulary. Slabo bym Cie widziala z daleka, a musialabym dobrze wycelowac. Bardzo zaluje, ze swiat od tego odszedl, naprawde bardzo. Nawet kiedy jechalam juz do miasta szukac perelek po lumpach - scena porannej lektury nie chciala wyjsc z mej glowy I bylo mi bardzo szkoda, ze nigdy nie zrealizuje marzenia o strzelaniu sie z Toba ;(((.
  • Violet 25.07.2017
    Niemampojecia96 Jaka żądna krwi jesteś ;)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96 strzel sobie w łeb .
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Neurotyk, ale wolalabym Tobie ;((.
  • Violet 25.07.2017
    Niemampojecia96 A może jakiś pojedynek na wiersze?
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96 możesz se strzelać wirtualnie.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet a jest jakaś miara, by porównać ze sobą jej bełkot z moim? Wątpliwe.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Neurotyk, brakuje nam tego, co sie potocznie zwie: wspolny rdzen.

    Wirtualnie mnie tak nie jara. Pomysl jakby to bylo wzniosle, gdybys juz krwawil jak zarzynany wol. Blisko boru. Jakbys juz mega krwawil, to ja bym na bank zaczela histeryzowac, ze nie chce, bys umarl I nie chce miec pozniej takich jazd, jak biedny Raskolnikow.

    Ja bym na bank juz krzyczala, ze: boze, boze, Seba, szybko, jedziemy z nim do szpitala.
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk nie wiem. Bełkot to bełkot, poddajmy pod chwalenie czytelnikom, niech wybiorą lepszą grafomanię, a później niech autor przyzna się do dzieła ; )
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet nie idę na to :) Z całym szacunkiem. Nie piszę na siłę i pod publikę :)
  • Violet 25.07.2017
    Violet Temat: Trafiła kula w tyłek. :)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96 phi, co to za strzelanie, jak będziesz mnie cucić potem.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet istotnie :)
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk Oj, tam! Zrób wyjątek dla zabawy i humorów poprawy.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet, nie marudź :)
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk tylko troszkę :)
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Ja nie chce z nim pisac wierszy, chce realnie poslac mu kulke ;((. Poza tym nie chce w tylek, celowalabym mu w okolice jezyka. Gdyby byl niemy, to tylko z korzyscia. Mysle, ze jakby pogadac z kims na gorze, to moze zalegalizowanoby uczynienie go niemym. Chociaz, jak teraz o tym mysle, to wtedy dopiero by sie zaczelo. Jezzzzu. Gdyby byl niemy, na bank pomyslalby se: jestem niemy? I chuj z tym. Przeciez moge byc hiper chamski na wloskiej 24/7.
  • Violet 25.07.2017
    Niemampojecia96 no dobrze, żeby nie było, że nie próbowałam... to co colty czy od razu maszynowa?
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96, twoje "kulki" w moją głowę, choćby metaforyczne, są niesmaczne. Nie mam ochoty czytać tego.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Neurotyk, masz racje. Cos jestem dzisiaj do dupy. Juz sie zamkne ;(.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Niemampojecia96, szczerze dziękuję.
  • Niemampojecia96 25.07.2017
    Neurotyk, to nie fair, ze dzisiaj sie zachowujesz jak taki koala. Takiego koali ja nawet nie moge dla wspolnej rozrywki atakowac. Nigdy nie odstawiales koali. :(( ale moze dzisiaj moja gadka tez jest zbyt pod poziomem morza.
  • Margerita 25.07.2017
    pięć i ode mnie
  • Neurotyk 25.07.2017
    Dzięki, grafomanko no nieskończonej potęgi, Mar z puebla na Trójkącie Bermudzkim :)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Przyfasolili jedynką. Nie zamawiałem fasolki?:)
  • betti 25.07.2017
    I gną się tylko, tylko drzewa...
    I w niebie jezior blady rumień
    przegląda się i prosi: „przebacz,
    jak strumień giąć się – tak nie umiem”.

    Całość przemawia do mnie każdym wersem, ale ten fragment... brak mi słów, Piszesz coraz lepiej, wzruszasz, czarujesz... jestem zachwycona. Dziękuję za ucztę dla duszy. Pozdrawiam.
  • Szudracz 25.07.2017
    Arcydzieło
  • Neurotyk 25.07.2017
    Żenada :)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Żenada :)
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk oj, tak...
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet w końcu jesteś :) Wiedziałem, że mój urok osobisty Cię tu kiedyś znów ściągnie :)
  • Szudracz 25.07.2017
    Neurotyk dostaniesz kiedyś za swoje.
  • Violet 25.07.2017
    Neurotyk Tęskniłeś?
  • Neurotyk 25.07.2017
    Szudracz, co dostanę? :)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Szudracz, szczerze to wierzę, że uznałaś mój wiersz za arcydzieło grafomanii :) dzięki za refleksję – krótką i jasną.
  • Neurotyk 25.07.2017
    Violet tak...
  • Desideria 25.07.2017
    To masz piąteczkę i ode mnie ;)
    Wiersz interesujący i dobry do interpretacji na różne sposoby. A to przeczytałam gdzieś pierwsze trzy wyrazy, a tam co drugi i znowu inny sens, a może to Twój ukryty cel? No nie ważne piętka i już!
  • Neurotyk 25.07.2017
    Desidera, witam na Opowi.pl. Dziękuję za komentarz, piękną piątkę, że Ci się podobało, polecam się na przyszłość. Zajrzę do Ciebie :)
  • Neurotyk 25.07.2017
    Desideria, co do sensów – każdy widzi widzi co innego w lustrze...
  • Ktokolwiek 26.07.2017
    Zdecydowanie za długo nie byłam pod twoimi tekstami - brakowała mi tego
    Utwór jest delikatny i lekki jak pajęczynka a jednak bardzo dynamiczny. Misterna robota, wiersz, powiedziałabym, koronkowy, a jednak niebanalny. Zostawiam 5 i pozdrowienia ;)
  • Neurotyk 26.07.2017
    Ktokolwiek, dziękuję za wizytę i refleksję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania