.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Angela 04.12.2015
    Oczy pieką mnie od płaczu, a z nosa cieknie. Zwyczajnie zabiłaś mnie droga Rasiu, tym łapiącym za serce tekstem. 5
  • ausek 04.12.2015
    Piękny i strasznie smutny tekst! Pokazuje jak dzieci są ufne, a zarazem wywołuje refleksję, jak łatwo można je przez to skrzywdzić. :) 5
  • Lucinda 04.12.2015
    Podobało mi się. Pokazałaś tu wiarę taką, jaką posiadają chyba tylko dzieci i to było piękne, mimo smutku, który był cały czas obok:) Błędów jako takich nie ma, ale tu: ,,Wszyscy prócz tatusia." - przed prócz dałabym przecinek. Chodzi mi tu głównie o to, że ,,wszyscy" występowało już zdanie wcześniej. Celowe powtórzenia mają za zadanie coś podkreślić i to jest właśnie to słowo. Dlatego ten przecinek bardzo by mi tu pasował, aczkolwiek to bardziej sugestia. 5:)
  • Rasia 04.12.2015
    Dziękuję dziewczyny za takie miłe opinie. Szczerze mówiąc nie miałam zbytnio natchnienia, ale cieszę się, że Wam się podobało. Miło mi, że udało mi się Was wzruszyć :) Co do przecinka Lucinda, to jednak chyba go nie dopiszę, ale dzięki. Niech ten brak przecinka będzie kolejną nutką tęsknoty małej dziewczynki ;)
  • littlelies 04.12.2015
    Zakochałam się. Tekst jest boski, a w oczach stoją mi łzy :) zostawiam 5 :)
  • Morelia 04.12.2015
    Pięknie..mi też oczy napuchły.. genialnie oddałaś ten dziecięcy sposób odbierania świata :) oczywiście, że 5
  • Shina-san 04.12.2015
    Jeju, ale cudne. Po prostu nie mogę się napatrzeć na ten piękny tekst. Cudownie opisałaś sposób myślenia małego dziecka. Bardzo mi się podobało i oczywiście 5 :) Życzę weny
  • KarolaKorman 04.12.2015
    Moje pięć gwiazdek do komplety dorzucam :)
  • Neli 04.12.2015
    Czekałam na jakieś historie świąteczne no i bam! List do Mikołaja! Ładny, choć smutny. Opowiadania z perspektywy dziecka są takie słodkie i Twoje też takie było, a to super, bo właśnie do takich mnie ciągnie. 5 ;)
  • 50shadesofblonde 06.12.2015
    Piękne i bardzo wzruszające. I chociaż piękną mamy wiosnę tej zimy, wreszcie poczułam święta. Nawet jeśli cholernie smutne święta.
  • Przy gąsienicy prawie łezka poleciała :)
  • Anonim 06.12.2015
    Tym razem się nie wzruszyłam, ale Zapałki chyba zabrały mi wszystkie zebrane łzy przez ostatnie dni, tekst jest niewątpliwie smutny, jednak podziwiam cię za dziecięcy jeżyk, jaki udało ci się tutaj zastosować, słyszałam w głowie cichutki, wysoki głosik, dziewczynkę ledwo dotykającą nogami ziemi i piszącą liścik - obrazek ujmujący
  • Vasto Lorde 16.04.2016
    Chwyta za serce, to prawda. Umiesz pisać brutalnie o zabójstwach, gwałtach i robić czytelnikowi takie niespodzianki, właśnie takim tekstem. Lekkim, płynnym, typowo z oczu niewinnego dziecka :) No to już kolejny tekst, gdzie nie mam się, o co doczepić :c Nie, nie szukam możliwych zaczepek :D Ale, jeszcze nie spotkałem się na opowi z kimś, kogo każdy tekst, przypada mi do gustu :)
  • Vasto Lorde 16.04.2016
    Lecę, dalej bo u Ciebie mnóstwo niepsodzianek jeszcze pewnie znajdę :D
  • Rasia 16.04.2016
    No dobra, udało Ci się wywołać u mnie uśmieszek :D Też tak właśnie ostatnio zauważyłam, że większość moich jednostrzałowców była brutalna albo melancholijna. Już mi to kiedyś wypominali w żartach :c Ale jestem pozytywną osobą, naprawdę :) Cieszę się, że udało mi się wcielić w dziecięcą skórę i miło mi, że moja twórczość robi na Tobie wrażenie. No i co do doczepek - wiem, że nie są złośliwe. Gorzej, że w tych pierwszych tekstach sama mogłabym się już siebie doczepić :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania