Poprzednie częściDroubble #1

Droubble #2

Dochodziła pierwsza w nocy, Jessica nie mogła zasnąć. Męczyły ją obawy, wyrzuty sumienia, lęk przed tym co może nadejść. Wstała z łóżka, podeszła do niewielkiego stolika stojącego w rogu pokoju i zapaliła papierosa. Moc nikotyny daje ułudę spokoju. Kobieta krążyła nerwowo po pokoju wypuszczając kolejne chmurki papierosowego dymu. Telefon leżący na komodzie zaczął wibrować. Jessica aż podskoczyła.

– Halo? – powiedziała cichym, niepewnym głosem. W słuchawce cisza. – Halo? – powiedziała głośniej.

Głuchy telefon powtórzył się tej nocy kilkukrotnie. Jessica paląc kolejnego papierosa i pijąc whisky z lodem usiadła w wielkim, welurowym fotelu. Telefon odezwał się ponownie...

– Halo? – powiedziała już na granicy załamania nerwowego, a histeri.

– Wiem co zrobiłaś. Nie wywiniesz się.

– Kto mówi. Nie wiem o czym mówisz człowieku – wykrzyczała zbyt nerwowo.

– Zginiesz. – Rozmówca rozłączył się.

Kobieta odrzuciła telefon na dywan. Wstała i nalała sobie więcej alkoholu. Po krótkim namyśle, postanowiła zadzwonić na policję. Nie zdążyła. Ktoś dobijał się już do drzwi jej apartamentu. Chwilę później runęły na podłogę, a do pokoju wtargnął mężczyzna z bronią w ręku.

– Ostrzegałem cię, żebyś siedziała cicho! Ostrzegałem.

– Proszę! Nieee! Nieeeee!

 

Kobieta usłyszała pstrykanie palcami...

– Pani Jessico, sesja się udała. – powiedział hipnotyzer.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nieidealna 13.10.2016
    Fantastico! 5 pstryknieć :)
  • TeodorMaj 13.10.2016
    Dzięki ;)
  • Katarzyna Kardys 13.10.2016
    Świetne!. Zakończenie z doskonałym zaskoczeniem czytelnika. 5 plus
  • TeodorMaj 13.10.2016
    Bardzo dziękuję :)
  • Grubas 13.10.2016
    Świetne, choć spodziewalem się jakiegoś żartobliwego zakończenia ;) Piąteczka
  • TeodorMaj 13.10.2016
    Dzięki ;)
  • Ritha 13.10.2016
    O lol, na to bym nie wpadła. Zaskakujące, czyli takie jak powinno być. :) 5.
  • Pan Buczybór 13.10.2016
    Zaskoczyłeś mnie. Hipnotyzer to ostatnia rzecz o której bym pomyślał. 5
  • Perzigon69 14.10.2016
    Drabble oceniłabym na takie mocne 4.5 :) Może dlatego, że ja się spodziewałam czegoś w stylu planu filmowego, sesji, czyli tak jak napisałeś. Ogólnie okejko :) dałabym 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania