Poprzednie częściDroubble - Teściowa

Droubble - Krótko o miłości

Kontynuacja http://www.opowi.pl/po-moim-trupie-ciag-drabblowy-a39475/

*

Obudziwszy się ze złego snu utkanego pchłami, posłyszałem drapanie pazurem o dechy psiej budy. Tak, to był Burek, który postanowił wrócić na swoje włości i w ten delikatny sposób zaznaczał swą obecność. Jako że nudziło mi się setnie, towarzystwo pcheł jako jedynych interlokutorów było nieco już nudne, postanowiłem dać mu szansę.

Jakież było moje zdziwienie, gdy wpełzłszy do budy poddańczo, rzeczony Burek okazał się Burą Suką. To spostrzeżenie radykalnie zmieniło moje nastawienie. Stajałem niczym śniegowy bałwan w promieniach radosnego, marcowego słońca i zapałałem gorącym uczuciem!

Kogoś nieogarniętego, mogłoby dziwić, jak to możliwe by kocur zakochał się w suce, że przepaść międzygatunkowa, że inne dyrdymały. Odpowiem na to tylko jednym zdaniem: serce nie sługa i kot z psem też może buga uga.

Zakrzątnąłem się zatem gorliwie. Odkurzyłem sierść, podkręciłem wibrysy, przybrałem pozę umierającej łabędzicy i rzekłem: Mrrrrrrrr z odpowiednio głębokim, erotycznie nacechowanym wibratem. To oczywiście podziałało, Bura Suka zaziajała radośnie szczerząc kły i cała w pląsach, na wysztywnionych nogach, podkicała ku mua. Przygarnąłem ją ku sobie, podzieliłem się ochoczo skaczącymi na wyprzódki pchłami i tak zjednoczeni w miłosnym uścisku, poczęliśmy uprawiać dziki i nieskrępowany żadnymi przesądami, prymitywny seks.

Nie będę opisywał szczegółów, jestem w końcu dżentelmenem, powiem tylko jedno, było ok!

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szudracz 10.02.2018
    Pchły są takim dodatkiem, obok którego nie idzie przejść obojętnie. :) Zabrakło bardziej zaskakującego końca, ale jako ciąg dalszy jest ok. :)
  • Nuncjusz 10.02.2018
    No tak, o tym zupełnie zapomniałem, zaaferowany tematem, który mi kompletnie nie leżał, no i który musiał być kontynuacją
    Poprawię się na przyszłość :)
  • Canulas 10.02.2018
    Ciebie można czytać dla samej zabawy językiem. Dla bardzo dużego zasobu słów, do tego, umiejętnie i estetycznie używanych. Niby zwykła historyjka. Treściowo, łba nie urywa. Wynagradza jednak "efekt pióra". Nie jedną książkę musiałeć obłapiać w swych lepkich, spracowanych łapkach.

    Jednak wątpliwość.
    Rozumiem adaptację pewnej mody na pitoleniu, ale: Mrrrrrrrr z odpowiednio głębokim, erotycznie nacechowanym wibratem. To oczywiście podziałało, Bura Suka zaziajała radośnie szczerząc kły i cała w pląsach, na wysztywnionych nogach, podkicała ku mua. - czy ostatni wyraz, to naprawdę Ty?
  • Nuncjusz 10.02.2018
    Wydało się ;) to refluksowy wpływ
    Dzięki za kom i iście detektywistyczne przeoranie tego gówienka
  • Canulas 10.02.2018
    Sam ulegam wpływom, adoptuję, normalka. Tutaj jednak mi zgrzytnęło, to żem spytał. Zbierając z kawałków jakiś Twój większy rys, bardzo ciekawa mogłaby być biografia.
    Tak mnie się wydaje.
    na pewno barwna
  • Nuncjusz 10.02.2018
    Biografia? Nie Ty pierwszy już o tym dumasz i jestem w lekkim szoku :) czym godzien?
    Idę dalej spać ;)
  • Canulas 10.02.2018
    Nuncjusz ,nara. Dumam, bio obserwuje i wyciągam wnioski
  • Canulas 10.02.2018
    Sam ulegam wpływom, adoptuję, normalka. Tutaj jednak mi zgrzytnęło, to żem spytał. Zbierając z kawałków jakiś Twój większy rys, bardzo ciekawa mogłaby być biografia.
    Tak mnie się wydaje.
    na pewno barwna
  • Canulas 10.02.2018
    Sorry, jebie mi sie net
  • Kim 10.02.2018
    Nun moge to przeczytać bez tej serii wcześniej czy musze czytać tamto w linku najpierw? (nie zaczelam jeszcze, bo chce wiedziec)
  • Nuncjusz 11.02.2018
    No możesz, ale lepiej czytnąć całość, bo to kontynuacja :)
  • KarolaKorman 10.02.2018
    ,,Burek okazał się Burą Suką. ... Stajałem niczym śniegowy bałwan...'' - masz ty słabość do płci pięknej, ach masz :)
    ,,serce nie sługa i kot z psem też może buga uga.'' - no tu mnie rozwaliłeś :)
    Czekam teraz na kotopsy lub na psokoty, ale jak je zwał, tak zwał, potomstwa z tego ogiera spodziewać się należy :) 5 Pozdrawiam :)
  • Nuncjusz 11.02.2018
    Na razie nic nie wiem co będzie dalej ;)
  • Agnieszka Gu 11.02.2018
    Witam,
    Ależ pełną gębą "romasidło". Czyta się to to lekko jak tralala ;)
    Pozdr.
  • Nuncjusz 11.02.2018
    Dzięki :) ten cudzysłów bardzo prawidłowo został użyty ;)
  • Anabela 16.02.2018
    Całkiem w porządku tylko trochę tak się zaczyna i kończy, że nie wiadomo, czy to któraś część z kolei i czy coś będzie dalej ale ogólnie to fajne ;) Najbardziej mi się podoba to "serce nie sługa"
  • Nuncjusz 16.02.2018
    Anabela, no przecież na początku podałem link do poprzedniej części. To jest kontynuacja
  • Ritha 08.08.2018
    „Stajałem niczym śniegowy bałwan w promieniach radosnego, marcowego słońca i zapałałem gorącym uczuciem” – fajne porównanie

    „przepaść międzygatunkowa” :D

    „serce nie sługa i kot z psem też może buga uga” :))

    „Zakrzątnąłem się zatem gorliwie. Odkurzyłem sierść, podkręciłem wibrysy, przybrałem pozę umierającej łabędzicy i rzekłem: Mrrrrrrrr z odpowiednio głębokim, erotycznie nacechowanym wibratem” – piknie

    Fajne droubble, Nun :)
  • Nuncjusz 08.08.2018
    a to kontynuacja pakietu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania